![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Volgens mij weet je zelfs niet wat dat concreet betekent. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
We kunnen dus gerust zeggen dat liberale flaminganten de grootste volksverraders zijn die er bestaan. Nog liever tien NSV'ers dan één donkerblauwe. |
Citaat:
Dat vind ik ook! |
Citaat:
wat heeft een economisch beleid in godsnaam met Vlaams-nationaal te maken ?! hou die twee nu toch eens uit elkaar, Pelgrim uiteraard herbergt het Vlaams-nationalisme alle politieke stromingen van uiterst rechts tot en met uiterst links, ze zijn er allemaal niet minder Vlaming om. |
Citaat:
(wat een leuke typefout he......) |
Citaat:
|
Citaat:
En ik weet heel goed wat dat betekent. Ik heb het namelijk aan den lijve meegemaakt, die dalende koopkracht, gedurende die vele jaren dat ik bij mijn vader woonde. En ik zie het nog dagelijks in mijn buurt. Dus ik weet heel goed dat liberalisme gebouwd is op los zand. |
Citaat:
Alle Vlaamse brouwerijen moeten beschermd worden tegen Inbev en soortgelijken. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
En je antwoordt niet op wat ik zeg. Uiteraard niet, want je weet goed genoeg dat je geen antwoord hebt. Dus nogmaals: Wie Vlaamse openbare dienstverlening verkoopt aan (veelal buitenlandse) privé multinationals, is per definitie geen Vlaams nationalist. waar verdraai ik trouwens de waarheid? Ik heb nooit verzwegen dat ik bij CAP zit en ik ben er nu meer van ooit overtuigd dat CAP op lange termijn de Vlaamse zaak beter dient dan de N-VA. N-VA verkoopt ons land namelijk aan het buitenlands kapitaal, terwijl CAP wel degelijk kiest voor economische democratie en zelfbeschikking. |
Citaat:
Citaat:
Ocharme. Mijnheer kan niet mee, dus is de maatschappij slecht. |
Waarom wil NVA eigenlijk een eigen Vlaamse staat? Om hem nadien te privatiseren of om er iets mee te doen?
Het Vlaams Belang heeft ertegen gestemd, als ik goed ingelicht ben. Een pluim voor het VB. Als het goed is, moet het ook worden gezegd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be