Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   The Simpsons Movie (https://forum.politics.be/showthread.php?t=92810)

van Maerlant 27 juli 2007 23:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 2815346)
Hmm... ik denk toch Seagal hoor! In die duikboot was em toch heel straf (hoe heette die film weer? :?)!

Submerged, bedoel je?
Waar ik zeker van ben, is dat Chuck Norris zowel de ass van Seagal als die van Willis kan kicken :twisted:

van Maerlant 27 juli 2007 23:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 2815344)
Zoals ik al zei: de film is meer van dat, alleen wat langer gerekt, en meer zever (maar toch geen tijd vinden om mr Burns of eender welk niet Simpson-family-personage enige ruimte te geven he! :?), gemoraliseer en gepreek. :-(

:x Smeerlappen.

Patriot! 27 juli 2007 23:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant (Bericht 2815392)
Submerged, bedoel je?
Waar ik zeker van ben, is dat Chuck Norris zowel de ass van Seagal als die van Willis kan kicken :twisted:

Maar mijn held wijlen Bruce Lee was beter dan alledrie tesamen! Bewijs: http://video.google.com/videoplay?do...56832358955377 8-)

Patriot! 27 juli 2007 23:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant (Bericht 2815394)
:x Smeerlappen.

Maar ga hem vooral kijken. Ikzelf was samen met een paar andere mensen al sinds januari de dagen aan het tellen bij wijze van spreken, en de teleurstelling was enorm. Na acht slechte seizoenen hoop je dat de scenaristen ondertussen hun tijd in de film gestoken hadden, en dat die dus stukken beter zou zijn. Helaas.

Praetorian 28 juli 2007 00:17

Ik vind juist de laatste seizoenen qua gehalte aan absurde humor beter. :-) Ik ben er echt wel voor te vinden, zo te zien moet ik zeker de film bekijken. :-)

KrisKras 28 juli 2007 02:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Percalion (Bericht 2815306)
Er wordt godverdomme een helicopter uitgeschakeld MET EEN AUTO! :D

jama, z'n kogels waren op :lol:

DaBlacky 28 juli 2007 09:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 2815277)
Eigenlijk ben ik woedend uit The Simpsons movie gekomen. Ik dacht dat we het na acht slechte seizoenen wel gehad hadden. Helaas. Belachelijk verhaal, waarin de subplots (Bart zoekt vaderfiguur in Flanders, Marge twijfelt aan haar huwelijk en Lisa wordt verliefd) niet worden uitgewerkt, en waarin geen enkele aandacht besteed wordt aan de andere personages buiten de Simpsons zelf. Mr. Burns krijgt één korte scene. De schurk is een onbekende die niet eens veel in beeld is. Er zijn zéker een paar goeie grappen maar die staan in de schaduw van "de moraal van het verhaal", die wél overheersend aanwezig is. Ik ben al sinds mijn twaalfde fan, en heb elke aflevering minstens twee keer gezien. Dit zou zeker niet de slechtste aflevering geweest zijn (zeker niet vergeleken met seizoen zeventien), maar als film is dit een bittere teleurstelling.

En met seizoen 18? Want wat ik tot nu toe gezien heb, is echt niet veel soeps...

Casca 28 juli 2007 10:45

The Simpsons Movie vond ik echt niet zo slecht. Goed gelachen. Een pintje of ander dergelijks helpt dan ook alleen maar...

FG en American Dad ook volledig fan van.

van Maerlant 28 juli 2007 11:06

FG blijft het beste.

Kay_ 28 juli 2007 11:19

Fg?

Casca 28 juli 2007 12:02

Family Guy, baby...

Fonske 28 juli 2007 12:03

Beavis and Budhead do America vond ik een geslaagde verfilming.

StevenNr1 28 juli 2007 12:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant (Bericht 2815781)
FG blijft het beste.

Ik vind Southpark en American Dad zeker zo leuk, soms politiek enzo

Patriot! 28 juli 2007 12:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DaBlacky (Bericht 2815590)
En met seizoen 18? Want wat ik tot nu toe gezien heb, is echt niet veel soeps...

Inderdaad, maar seizoen achttien heeft wat mij betreft toch ook een paar zeldzame pareltjes: Ice Cream of the Margie bijvoorbeeld, waarin Homer ijsjesverkoper wordt. ;)

Dat maakt ook het verschil tussen goede en slechte afleveringen denk ik: hoe dichter bij huis, en hoe herkenbaarder de situatie hoe beter de aflevering (in de meeste gevallen). Zo zijn de eerste acht, negen seizoenen meer op de Simpsons en Springfield gefocust, en deze seizoenen werden dan ook het best onthaald. Daarna begon het gepreek, het gemoraliseer en de irritant onsubtiele politieke stellingnames...

Metternich 28 juli 2007 13:50

Ik vind de Simpsons-film echt wel een prachtige film. "Spiderpig, spiderpig"

evilbu 28 juli 2007 14:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian (Bericht 2815433)
Ik vind juist de laatste seizoenen qua gehalte aan absurde humor beter. :-) Ik ben er echt wel voor te vinden, zo te zien moet ik zeker de film bekijken. :-)

Verrader.:evil:

De rechtvaardige rechter 28 juli 2007 17:18

Ik heb de film gisteren gaan zien vond wel heel goed. Wat ik in de serie (op dit moment) en film wel mis zijn die telefoontjes naar moe.

garfield 29 juli 2007 10:13

Die vlaamse versie is een schande, koop the movie direct op dvd en ergens in London ofzo om zeker per ongeluk niet geconfronteerd te worden met een "plopperdeplop" uitspraak van Bart

Jaani_Dushman 29 juli 2007 13:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 2814866)
Wat vonden jullie ervan? Ik vond het een regelrechte belediging voor de fans.

Niks hoogstaands als film, maar wel best plezierig om naar te kijken.
Stel je verwachtingen gewoon niet te hoog, en dan valt ie zeker te genieten!

Ive De Beckker 29 juli 2007 16:34

Ik weiger hem te gaan zien.
Ik ben hevige tegenstander van dubben.

Als we zien hoe goed de talenkennis van de Vlaming is, dan mogen we er trots op zijn.
En hoe leren wij vreemde talen? Van op TV

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be