![]() |
Citaat:
Waar ik zeker van ben, is dat Chuck Norris zowel de ass van Seagal als die van Willis kan kicken :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
Maar mijn held wijlen Bruce Lee was beter dan alledrie tesamen! Bewijs: http://video.google.com/videoplay?do...56832358955377 8-) |
Citaat:
|
Ik vind juist de laatste seizoenen qua gehalte aan absurde humor beter. :-) Ik ben er echt wel voor te vinden, zo te zien moet ik zeker de film bekijken. :-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
The Simpsons Movie vond ik echt niet zo slecht. Goed gelachen. Een pintje of ander dergelijks helpt dan ook alleen maar...
FG en American Dad ook volledig fan van. |
FG blijft het beste.
|
Fg?
|
Family Guy, baby...
|
Beavis and Budhead do America vond ik een geslaagde verfilming.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat maakt ook het verschil tussen goede en slechte afleveringen denk ik: hoe dichter bij huis, en hoe herkenbaarder de situatie hoe beter de aflevering (in de meeste gevallen). Zo zijn de eerste acht, negen seizoenen meer op de Simpsons en Springfield gefocust, en deze seizoenen werden dan ook het best onthaald. Daarna begon het gepreek, het gemoraliseer en de irritant onsubtiele politieke stellingnames... |
Ik vind de Simpsons-film echt wel een prachtige film. "Spiderpig, spiderpig"
|
Citaat:
|
Ik heb de film gisteren gaan zien vond wel heel goed. Wat ik in de serie (op dit moment) en film wel mis zijn die telefoontjes naar moe.
|
Die vlaamse versie is een schande, koop the movie direct op dvd en ergens in London ofzo om zeker per ongeluk niet geconfronteerd te worden met een "plopperdeplop" uitspraak van Bart
|
Citaat:
Stel je verwachtingen gewoon niet te hoog, en dan valt ie zeker te genieten! |
Ik weiger hem te gaan zien.
Ik ben hevige tegenstander van dubben. Als we zien hoe goed de talenkennis van de Vlaming is, dan mogen we er trots op zijn. En hoe leren wij vreemde talen? Van op TV |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be