![]() |
Citaat:
Ben wel eens benieuwd Seba voor welke coalitiepartner de CD&v de voorkeur gaat geven als ze winnen. Ik durf wedden dat onder druk van het groenlinkse ACW de CD&V-NV_A de SP.A gaan verkiezen boven een rooms-blauwe coalitie waar Vlaanderen al jaren om vraagt. |
Citaat:
Citaat:
http://www.vld.be/uploads/Novemberverklaring.pdf (zie http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=5746&start=15) Na het kartel klinkt uiteraard een heel ander geluid... Opportunisme is belgicisme niet vreemd (uiteraard niet, want belgicisme is gestoeld op opportunisme) Lezen we de officiële verklaring, gaat het echter van: Citaat:
Dus kronkelt u maar verder. En leer vooral geen lessen uit het feit dat jullie platvloerse X=Y (zeker als het niet blijkt te kloppen) vroeg of laat in jullie gezicht ontploffen, anders is voor ons de lol er af! |
Vlaams Blok uiteraard. De enige partij die ik mijn stem waardig acht.
|
Vlaams Kartel, mijn eerste keer dat ik een stem uit mag brengen en het zal er één met veel plezier zijn.
|
Vlaams Blok vroeger en nu ook met nog meer overtuiging :!:
Ga maar eens naar een meeting... en je weet snel goed waarom :P |
Citaat:
|
Noch van Tacitus. Beiden VLD/Vivant voor het ogenblik.
Waarschijnlijk zullen hun uitspraken hen achtervolgen zoals Dehaene en Verhofstadt dat mochten ondervinden van elk de hunne. ('Problemen pas oplossen wanneer ze zich stelden' en 'het succes van een beleid dat mag worden afgemeten aan...'). Voorwaar een prachtig begin voor een geslaagde, politieke carriere... |
ik denk dat ik in Belgie maar een zaakje begin in witte puntmutsen :D :twisted:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bart.L |
En ja, eindelijk begint de poll stilletjes maar duidelijk te kantelen in het voordeel van het Vlaams Blok.
Wat je ook doet, het Vlaams Blok is gewoon niet te stuiten zelfs geen opgezet zogezegd Vlaams kartel. Van de 111 stemmers stemt 34% voor het Vlaams Blok, en dat noemen ze proteststemmen?? :roll: yeah right.. |
Juist William... geef de boodschap door en overtuig uw familieleden, vrienden, buren en kennissen... zo halen we snel de 1.000.000 stemmen :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je kan wel meerdere nicknames aanmaken.
Zo heeft er hier onlangs eentje toegegeven dat die er een hele reeks had (50, dacht ik). |
PVDA haalt de kiesdrempel!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be