Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Afkickproces hollanderhaat! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=93515)

Jaani_Dushman 19 augustus 2007 21:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2862369)
Ik denk niet dat er een low-coast vliegt naar belgrado valt dus wsl af voor mij...

De trein is altijd wat reizen. :-)
Is dat geen probleem om een fiets op het vliegtuig mee te nemen?

Ik denk niet dat het een probleem zal zijn om low-cost op Belgrado te vliegen. Ik ben alleen bang dat die low-cost's Belgrado eerder met Moskou zullen verbinden, dan met Brussel. ;-)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2862369)
En jij doet die tochten alleen?

Ik vraag wel altijd of er niemand zin heeft om mee te gaan, maar de meeste mensen hebben blijkbaar een ander idee van "vakantie" als ik. :?

Spliff 19 augustus 2007 21:28

Sjwolleuh!!!!!!! :clapping: :clapping:

baseballpolitieker 19 augustus 2007 21:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman (Bericht 2862389)
De trein is altijd wat reizen. :-)
Is dat geen probleem om een fiets op het vliegtuig mee te nemen?

Ik denk niet dat het een probleem zal zijn om low-cost op Belgrado te vliegen. Ik ben alleen bang dat die low-cost's Belgrado eerder met Moskou zullen verbinden, dan met Brussel. ;-)

Is de trein niet duur? Fiets gaat op vliegtuig, je moet natuurlijk wat bijbetalen en het inpakken kan wel eens lastig zijn...

Zie hier dat GermanWings vanuit Keulen vliegt...
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman (Bericht 2862389)
Ik vraag wel altijd of er niemand zin heeft om mee te gaan, maar de meeste mensen hebben blijkbaar een ander idee van "vakantie" als ik. :?

Dat probleem heb ik ook gehad! ;-) Ze zeggen dan wrm ga je alleen.. Jah wie wilt er mee op zo'n reis... Mss moeten we eens samen gaan.:-P De twee vreemde vakantiegangers!;-)

Tavek 19 augustus 2007 21:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DaBlacky (Bericht 2862245)
bamiblokken verkoopt men zelfs in de Vlaams-Limburgse frituren en vind ik best lekker.

Ook in gallerij de Ware Vrienden in Hasselt verkopen ze tegenwoordig frituurspullen uit de muur. Maar zo lekker als in het station van Maastricht vind ik ze niet, hoor. ;)

Mijn persoonlijk aanrader: satéstick.

Aanrader : frituut op het marktplein in Maastricht (langs de McDonalds)

Beste fritten ooit, vooral vanwege de zelfgemaakte mayonaise.

baseballpolitieker 19 augustus 2007 21:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spliff (Bericht 2862406)
Sjwolleuh!!!!!!! :clapping: :clapping:

Ow shit
*rent naar planning om snel zwolle te doorschrappen*

baseballpolitieker 19 augustus 2007 21:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 2862415)
Aanrader : frituut op het marktplein in Maastricht (langs de McDonalds)

Beste fritten ooit, vooral vanwege de zelfgemaakte mayonaise.

Zo'n dingen moet ik horen, voila dat is het é!:-D

Spliff 19 augustus 2007 21:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2862416)
Ow shit
*rent naar planning om snel zwolle te doorschrappen*

Snif, gaat stilletjes in een hoekje zitten huilen, snauwt nog even nah: Deventer ligt ook in mijn buurt!

Spliff 19 augustus 2007 21:32

Er is een café 'de Belgische Keizer hier, je ga je zo thuis voelen!

Jaani_Dushman 19 augustus 2007 21:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2862410)
Is de trein niet duur? Fiets gaat op vliegtuig, je moet natuurlijk wat bijbetalen en het inpakken kan wel eens lastig zijn...

Hangt erg af van land tot land. Maar ik vermoedt dat het in Centraal-Europa wel nog zal meevallen. Dan hoef je enkel nog Duitsland door te trekken.

Citaat:

Dat probleem heb ik ook gehad! ;-) Ze zeggen dan wrm ga je alleen.. Jah wie wilt er mee op zo'n reis... Mss moeten we eens samen gaan.:-P De twee vreemde vakantiegangers!;-)

Zie ik wel zitten! :thumbsup:
Alleen zal het niet voor de eerste maanden zijn. Verlof van dit jaar zal zowat opgebruikt zijn.

DaBlacky 19 augustus 2007 21:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman (Bericht 2862439)

Alleen zal het niet voor de eerste maanden zijn. Verlof van dit jaar zal zowat opgebruikt zijn.

idem... enfin, moet nog beginnen met verlof op te sparen. Voor de rest is het vooral qua budget een moeilijke bevalling.

DaBlacky 19 augustus 2007 21:37

Citaat:

Mogen dat er drie zijn :angel:

Spliff 19 augustus 2007 21:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2862383)
En das weer buiten de eu en da schrikt me als minderjarige nog wa af... Maar binnen een klein jaar is die minderjarigheid weg en dan kunnen weer nieuwe dingen!:-D

Uw zelfstandig scheren?

Nestels knopen?

...

baseballpolitieker 19 augustus 2007 21:40

Citaat:

Hangt erg af van land tot land. Maar ik vermoedt dat het in Centraal-Europa wel nog zal meevallen. Dan hoef je enkel nog Duitsland door te trekken.

Trein is alleszins een stuk avontuurlijker dan het vliegtuig.
Citaat:

Voor mij ook niet maar aangezien ik studeer alleen maar in de schoolvakanties en wil dan niet iedereen op je werk vakantie hebben? Maar ik zal het niet vergeten!;-)

(niet op letten: naarden moet ik ook nog bezoeken. Ik ga die draad hier als kladblad voor men nederland reis gebruiken dus kan ik best alles ergens opschrjiven eh;-) )

baseballpolitieker 19 augustus 2007 21:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DaBlacky (Bericht 2862441)
idem... enfin, moet nog beginnen met verlof op te sparen. Voor de rest is het vooral qua budget een moeilijke bevalling.

Nog één die meewil!:-D

Jaani_Dushman 19 augustus 2007 21:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DaBlacky (Bericht 2862441)
idem...

:cheer:great:cheer: We zijn al met drie rare snuiters. :-P

baseballpolitieker 19 augustus 2007 21:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DaBlacky (Bericht 2862444)
Mogen dat er drie zijn :angel:

Tuurlijk da! We wachten op je!:-P Maar zal dus alleszins nie voor dit jaar zijn, dus nog tijd om te sparen.;-)

Spliff 19 augustus 2007 21:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2862459)
Trein is alleszins een stuk avontuurlijker dan het vliegtuig.
Voor mij ook niet maar aangezien ik studeer alleen maar in de schoolvakanties en wil dan niet iedereen op je werk vakantie hebben? Maar ik zal het niet vergeten!;-)

(niet op letten: naarden moet ik ook nog bezoeken. Ik ga die draad hier als kladblad voor men nederland reis gebruiken dus kan ik best alles ergens opschrjiven eh;-) )

Texel, Zandvoort, Goes, Gouda en Nijmegen...

baseballpolitieker 19 augustus 2007 23:20

Jaani dit komt in de buurt van wat jij wilde doen eh? Toevallig op gestuit, de route begint te vroeg en stopt te vroeg maar er zit wel een heel groot bruikbaar stuk in...

http://www.bikely.com/maps/bike-path...st-Fr-Roumaine

Jazeker 19 augustus 2007 23:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2862116)
Voila ik heb gekozen om het rechte pad te bewandelen en zoals ik in die andere draad hoor lijkt een leuke tocht door Nederland wel een goede manier om beter met de Nederlanders in contact te komen. Ik zou deze per fiets doen en ik heb al een parcourtje uitgestippeld maar dat bevat alleen steden mss kunnen jullie me helpen om ook de 'natuur' plekken van Nederland te helpen exploreren? Nee? En als ik eens heel vriendelijk kijk?:-P

Btw dit heb ik snel eens gemaakt:

Brugge
Breda
Den Bosch
Utrecht
Heereveen
Leeuwarden
Groningen
Veendam
Drenthe
Hogeveen
Zwolle
Deventer
Arnhem
Nijmwegen
Eindhoven
Maastricht

Zou rond de 1000 km uitkomen.. In hoeveel tijd zou ik da kunnen rijden? 10 dagen moet echt wel lukken, zelfs als ik veel tijd neem voor andere zaken.

Wie Nederlanders haat is een idioot.

baseballpolitieker 19 augustus 2007 23:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 2862701)
Wie Nederlanders haat is een idioot.

Zegt da maar tegen praetorian... De titel was ironisch eh...8-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be