Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Is homo tegen iemand zeggen beledigend of is het dat niet? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=93721)

Marlboro 24 augustus 2007 19:51

Rafke toch;ik ken zelf homo's,hoe komt het dan toch steeds dat ik met die mensen wel kan babbelen en zij begrip kunnen opbrengen voor hetgeen ik erover denk?
Of ze zeggen zelf zelf dat ze bv die gayparade niet kunnen vinden omdat die geen homo's meer zijn maar jeanetten maar die wel (echte)homo's in het slijk sleuren?

Raf 24 augustus 2007 19:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro (Bericht 2877100)
Rafke toch;ik ken zelf homo's,hoe komt het dan toch steeds dat ik met die mensen wel kan babbelen en zij begrip kunnen opbrengen voor hetgeen ik erover denk?
Of ze zeggen zelf zelf dat ze bv die gayparade niet kunnen vinden omdat die geen homo's meer zijn maar jeanetten maar die wel (echte)homo's in het slijk sleuren?

Die mensen zullen je waarschijnlijk wat naar de mond praten omdat ze weten dat je een Vlaams Blokker bent... Of je liegt gewoon...

driewerf 24 augustus 2007 19:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rene Artois (Bericht 2876772)
Dat is wel nieuw. Dan kan iedereen achteraf gaan beweren dat het "zo niet bedoeld was". Zever. Men moet rekening houden met hoe hetgeen gezegd wordt overkomt of kan komen.

standpunt dat je ook zal toepassen inzake de Mohammed-cartoons?:twisted:

Marlboro 24 augustus 2007 19:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 2877103)
Die mensen zullen je waarschijnlijk wat naar de mond praten omdat ze weten dat je een Vlaams Blokker bent... Of je liegt gewoon...

Juist ja,hebt gelijk jong :roll:

Man,ik ken die mensen al jaren,ik heb hen vlakaf gezegd;zeg gerust de waarheid en wat jullie ervan vinden.Als zij degene zouden zijn die zouden liegen dan is dat mijn probleem niet maar ik weet dat dat niet het geval is omdat ik ze ken en het zijn allesbehalve leugenaars.

En ook op jim tv heb ik gezien waar ze homo's voor de camera haalden en duidelijk zegden dat ze er niet van moesten weten en/of niet meededen omdat het niet meer om homo's gaat maar om jeannetten.
Geef mij dan toch maar de homo's zenne.

the outlaw torn 24 augustus 2007 20:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro (Bericht 2877094)
Kenbaar maken door voor mijn neus begin te lebberen als een gek?:roll:

neeje, wanneer men vraagt "ben je getrouwd en heb je kinderen ?" zal een homo zeggen: nee,want ik ben homo, terwijl men nooit zal vragen " heb je ee vriend ? " waarop de hetero dan zal moeten zeggen :"neen, ik ben hetero en heb een vriendin/ vrouw (en kinderen)"

tes natuurlijk mr een boutade, mr toch ......

lebberen in het openbaar, het gebeurd, mr eerlijk gezegd, van veel deftigheid getuigt het niet, staan lebberen vr het gezicht van een ander, en dat geldt vr homo's, hetero's, liesbiennes, bi's.

Rene Artois 24 augustus 2007 20:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door driewerf (Bericht 2877113)
standpunt dat je ook zal toepassen inzake de Mohammed-cartoons?

Ik heb steeds hetzelfde standpunt gehandhaafd. Het is de progressieve klasse die a la carte van standpunt wisselt.

Raven 24 augustus 2007 20:27

Probeer het eens op straat zou ik zeggen.

Zie je een stelletje jongeren en roep er eens "hey homo's" tegen. Al denk ik dat je 2 weken van het forum afwezig zal zijn.

liberalist_NL 24 augustus 2007 21:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rene Artois (Bericht 2876775)
Ten eerste is "bovennormaal" overdreven. Ten tweede is er over die kwestie een hoop discussie.

O ja? Zeg mij eens waarom. Ik weet dat de Grieken zelf het liefste hun geschiedenis ontkennen, maar dat maakt niet dat er discussie over is. Althans niet in de westerse wereld. ;-)

carlgustaaf 24 augustus 2007 22:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 2876395)
Jij kan je helemaal niks voorstellen. Jij bralt maar wat, zoals gewoonlijk. En dan nog in schabouwelijk Nederlands.

:splat:

carlgustaaf 24 augustus 2007 22:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 2876402)
In de tijd van de oude Grieken was het ook al erg om mannen ''gunè'' te noemen, maar daar was dat helemaal niet bedoeld in de trant van homoseksueel. Sterker nog, in de Griekse cultuur was het bovennormaal om homoseksueel te zijn.

gij weet dat, want gij leefde toens al, gij hebt dat allemaal gezien en gehoord...

liberalist_NL 24 augustus 2007 22:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf (Bericht 2877520)
gij weet dat, want gij leefde toens al, gij hebt dat allemaal gezien en gehoord...

Wie leert er hier nu Grieks en Klassieke Culturele Vorming? Jij, of ik? :-P

carlgustaaf 24 augustus 2007 22:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 2877527)
Wie leert er hier nu Grieks en Klassieke Culturele Vorming? Jij, of ik? :-P

ah, GIJ zijt dat nog aan het leren:-) Hou de moed er in;-)

liberalist_NL 24 augustus 2007 22:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf (Bericht 2877541)
ah, GIJ zijt dat nog aan het leren:-) Hou de moed er in;-)

Vorig jaar bijna de moed verloren. :-) Maar dit jaar wordt het makkelijker. Geen tragedie meer, maar filosofie voor m'n examen. ;-)

ingenious 24 augustus 2007 22:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix (Bericht 2875754)
als ik homo tegen iemand zeg en die is geen homo, maar hij voelt zich wel beledigd. wat dan?
(:-P)

dan heb je een zielig ventje beledigd en moet je je daar niet slecht over voelen. ;-)

carlgustaaf 24 augustus 2007 22:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 2877551)
Vorig jaar bijna de moed verloren. :-) Maar dit jaar wordt het makkelijker. Geen tragedie meer, maar filosofie voor m'n examen. ;-)

liberalist, is er in de Griekse geschiedenis niks interressanter te bestuderen volgens u, dan het feit of ze nu wél of niet graag in elkaars hol zaten?Ik ken persoonlijk een paar Grieken, die die vunzige insinuaties als zouden zij allemaal jeanetten zijn als uiterst racistische kwaadsprekerij beschouwen.Ik zou zeggen, ga eens een Grieks restaurantje binnen in Brussel, er zijn er daar redelijk veel, en ga er eens met henzelf over discuteren8-) Verwittig echter wel uw tandarts op voorhand, want ge gaat kosten hebben;-)

liberalist_NL 24 augustus 2007 22:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf (Bericht 2877618)
liberalist, is er in de Griekse geschiedenis niks interressanter te bestuderen volgens u, dan het feit of ze nu wél of niet graag in elkaars hol zaten?

Integendeel. Maar hetgeen wat ik er wel van weet dat rakel jij maar al te goed op. :lol:
Citaat:

Ik ken persoonlijk een paar Grieken, die die vunzige insinuaties als zouden zij allemaal jeanetten zijn als uiterst racistische kwaadsprekerij beschouwen.
Dat weet ik. Grieken zijn erg conservatief. De film ''Alexander'', waarin de gelijknamige hoofdpersoon homoseksueel is, mocht niet worden vertoond in Griekse bioscopen.

Maar dit insinueerde ik helemaal niet, als je dat soms zegt... :|

stropkeuh 26 augustus 2007 16:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger (Bericht 2876698)
FLIKker mss ook.

Da zou kik maar nie proberen, ook nie in Gent.
Als ge geld over hebt voor uwe PV te betalen.....:roll: miss.

Raven 29 augustus 2007 10:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf (Bericht 2875929)
Ik kan me best voorstellen hoe laagdunkend jij over vrouwen denkt, ook zonder dit belachelijk komentaar...

Het is dan ook courant dat de grootste vrouwenhaters dan ook homo's zijn. Jaloezie enzo hé. Homo droomt van tett'n, maar enkel wat hij ziet zijn z'n aids plekk'n. Dus moet het er via achterklap uit.

Kan je een ralph niet kwalijk nemen

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be