![]() |
Rafke toch;ik ken zelf homo's,hoe komt het dan toch steeds dat ik met die mensen wel kan babbelen en zij begrip kunnen opbrengen voor hetgeen ik erover denk?
Of ze zeggen zelf zelf dat ze bv die gayparade niet kunnen vinden omdat die geen homo's meer zijn maar jeanetten maar die wel (echte)homo's in het slijk sleuren? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Man,ik ken die mensen al jaren,ik heb hen vlakaf gezegd;zeg gerust de waarheid en wat jullie ervan vinden.Als zij degene zouden zijn die zouden liegen dan is dat mijn probleem niet maar ik weet dat dat niet het geval is omdat ik ze ken en het zijn allesbehalve leugenaars. En ook op jim tv heb ik gezien waar ze homo's voor de camera haalden en duidelijk zegden dat ze er niet van moesten weten en/of niet meededen omdat het niet meer om homo's gaat maar om jeannetten. Geef mij dan toch maar de homo's zenne. |
Citaat:
tes natuurlijk mr een boutade, mr toch ...... lebberen in het openbaar, het gebeurd, mr eerlijk gezegd, van veel deftigheid getuigt het niet, staan lebberen vr het gezicht van een ander, en dat geldt vr homo's, hetero's, liesbiennes, bi's. |
Citaat:
|
Probeer het eens op straat zou ik zeggen.
Zie je een stelletje jongeren en roep er eens "hey homo's" tegen. Al denk ik dat je 2 weken van het forum afwezig zal zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Maar dit insinueerde ik helemaal niet, als je dat soms zegt... :| |
Citaat:
Als ge geld over hebt voor uwe PV te betalen.....:roll: miss. |
Citaat:
Kan je een ralph niet kwalijk nemen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be