Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Canadese politie geeft toe dat het gemaskerde provocateurs gebruikt bij betogingen.. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=93764)

Gun 28 augustus 2007 00:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD (Bericht 2884944)
Uiteraard niet.

De beste stuurlui en de wal!

willem1940NLD 28 augustus 2007 01:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Akufen (Bericht 2885289)
Bent u nog niet draaierig? Volgens mij is dit gewoon een vervanger van de vingers in de oren + lalala tactiek.

Men probeert aan te tonen dat politie, undercover gaat provoceren, en jij probeert dit te counteren met "jamaar bij ons gebeuren zo'n dingen vóór de politie er is". Dat houdt zo weinig steek dat ik er zelfs geen deftige reply op kan verzinnen. U probeert uzelf gewoon te overtuigen van datgene waar je altijd al van overtuigd was. De politie doet enkel zijn werk, en de boefjes aan de andere kant schoppen rel.

Geef dat dan eerlijk toe ipv rond de pot te draaien?

Wil je de waarheid in twijfel trekken van de gebeurtenissen die ik kort weergaf?

Gun 28 augustus 2007 01:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD (Bericht 2885388)
Wil je de waarheid in twijfel trekken van de gebeurtenissen die ik kort weergaf?

Eerder dat je de waarheid onder ogen ziet in plaats van te geloven wat jou via de main stream media wordt geserveerd.

willem1940NLD 28 augustus 2007 01:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun (Bericht 2885306)
De beste stuurlui en de wal!

Bedoel je dat ik zou "behoren" mee te "sturen" aan zaken die ik als onzedelijk beschouw, alvorens mij er een oordeel over te mogen vormen?

willem1940NLD 28 augustus 2007 01:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun (Bericht 2885390)
Eerder dat je de waarheid onder ogen ziet in plaats van te geloven wat jou via de main stream media wordt geserveerd.

Wil je beweren dat er geen brandstichtingen, mishandelingen enzomeer werden gepleegd door de bende(s) waarvan ik niet alle (wisselende) namen zelfs mij kan herinneren? Allemaal leugens van Nederlandse Media? Mw Janmaat was niet haar been kwijt? Pim Fortuijn leeft nog?

Savatage 28 augustus 2007 01:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GC (Bericht 2876217)
De Canadese politie moest toegeven dat het gemaskerde agenten in burger heeft ingezet bij vreedzame protestacties. Naar aanleiding van een betoging ging een groep vakbondsmilitanten in tegen de aanwezigheid van gemaskerde betogers die klaar stonden om met stenen te gooien. Drie van dergelijke "betogers" werden opgepakt maar nooit vervolgd. De vakbondsmilitanten stelden onmiddellijk dat het wellicht om provocateurs van de politie ging. En effectief: de politie moest toegeven dat de gemaskerde figuren met stenen in hun handen agenten in 'burger' waren...

Zie de beelden:
http://internationaalverzet.blogspot...e-dat-het.html

so?

Gun 28 augustus 2007 01:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD (Bericht 2885392)
Bedoel je dat ik zou "behoren" mee te "sturen" aan zaken die ik als onzedelijk beschouw, alvorens mij er een oordeel over te mogen vormen?

Neen, "de beste stuurlui staan aan wal" wat betekent in jouw geval dat jij nog nooit betoogd hebt en je nog niet ter dege hebt geïnformeerd hoe het er soms aan toe gaat maar wel al een stevig mening over poneert.

Gun 28 augustus 2007 01:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD (Bericht 2885395)
Wil je beweren dat er geen brandstichtingen, mishandelingen enzomeer werden gepleegd door de bende(s) waarvan ik niet alle (wisselende) namen zelfs mij kan herinneren? Allemaal leugens van Nederlandse Media? Mw Janmaat was niet haar been kwijt? Pim Fortuijn leeft nog?

Pim Fortuijn? Waarschijnlijk vermoord door een betoger, waarschijnlijk vermoord door schorriemorrie, waarschijnlijk vermoord door een anti-globalist, ... laat ons niet lachen hé Willem.

Savatage 28 augustus 2007 02:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun (Bericht 2885403)
Pim Fortuijn? Waarschijnlijk vermoord door een betoger, waarschijnlijk vermoord door schorriemorrie, waarschijnlijk vermoord door een anti-globalist, ... laat ons niet lachen hé Willem.

Het NWO zal er wel weer achter hebben gezeten :roll:

Gun 28 augustus 2007 02:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 2885404)
Het NWO zal er wel weer achter hebben gezeten :roll:

Ridiculiseer jij maar voort, het toont meestal gewoon aan dat je geen voet hebt om op te staan ...

willem1940NLD 28 augustus 2007 02:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun (Bericht 2885400)
Neen, "de beste stuurlui staan aan wal" wat betekent in jouw geval dat jij nog nooit betoogd hebt en je nog niet ter dege hebt geïnformeerd hoe het er soms aan toe gaat maar wel al een stevig mening over poneert.

Zelf betoogd nooit, wel in die "beroepsgroep" mensen gekend.

Evenmin heb ik ooit "proletarisch gewinkeld" of supermarktkarren cq fietsen "geleend" enzomeer, waar ik toch eveneens absoluut afwijzend tegenoversta.

"Zelfs" ben ik tegen het stalken en bedreigen van directeuren, politiemensen enzo.

Maar dat zul jij allemaal wel hoogst afwijkend vinden en ongepast.

willem1940NLD 28 augustus 2007 02:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun (Bericht 2885403)

Lachen om moorden ligt mij (ook al) niet.

An Arkos 28 augustus 2007 09:36

Je staat als eerste klaar om betogers uit te maken voor krapuul, maar je kunt het écht niet hé? Zeggen dat de politie in fout is en zich ook als krapuul gedraagt?

willem1940NLD 28 augustus 2007 13:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door An Arkos (Bericht 2885668)
Je staat als eerste klaar om betogers uit te maken voor krapuul, maar je kunt het écht niet hé? Zeggen dat de politie in fout is en zich ook als krapuul gedraagt?

ALS het bij uitzondering voorkomt dat politie eigenmachtig te ver gaat in haar ijver tot bestrijding van misdaad en misdadigers cq ter bescherming van de goedwillende burgerij, dan wordt daar steeds weer minstens disciplinair streng tegen opgetreden en op basis van letterkloverij wordt ook steeds weer allerhande geboefte vrijgesproken en losgelaten.

Het lukt je echt niet om mij te doen geloven dat jouw schatjes als de politie wegbleef geen vernielingen en geweld zouden plegen, trouwens net zo weinig natuurlijk als het proberen voor te stellen alsof ratten alleen maar knagen uit verzet tegen de rattenverdelgers.

Daarbij, reeds het veroorzaken van een volksoploop werkt alleen maar schadelijk, remmend voor de economie en overlastgevend voor de werkenden.

An Arkos 28 augustus 2007 14:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD (Bericht 2886319)
ALS het bij uitzondering voorkomt dat politie eigenmachtig te ver gaat in haar ijver tot bestrijding van misdaad en misdadigers cq ter bescherming van de goedwillende burgerij, dan wordt daar steeds weer minstens disciplinair streng tegen opgetreden en op basis van letterkloverij wordt ook steeds weer allerhande geboefte vrijgesproken en losgelaten.

uhhh, nee, want ondanks duidelijk bewijs ontkent de canadese politiemacht dat de flikken er waren om te provoceren.

Citaat:

Het lukt je echt niet om mij te doen geloven dat jouw schatjes als de politie wegbleef geen vernielingen en geweld zouden plegen, trouwens net zo weinig natuurlijk als het proberen voor te stellen alsof ratten alleen maar knagen uit verzet tegen de rattenverdelgers.

Psst, zoals ik al zij, er waren geen rellen op die betoging.

Citaat:

Daarbij, reeds het veroorzaken van een volksoploop werkt alleen maar schadelijk, remmend voor de economie en overlastgevend voor de werkenden.

oh help!:roll:

willem1940NLD 28 augustus 2007 15:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door An Arkos (Bericht 2886570)
uhhh, nee, want ondanks duidelijk bewijs ontkent de canadese politiemacht dat de flikken er waren om te provoceren.

Een kei kan onderdeel van hun vermomming zijn geweest.
Citaat:

Psst, zoals ik al zij, er waren geen rellen op die betoging.
Minstens is een rel een betoging, andersom zeer zelden héél misschien niet.
Citaat:

oh help!:roll:
Ik betwijfel of jij nog te helpen bent.

Mitgard 28 augustus 2007 15:11

tot er eens een paar dooi flikken vallen bij een betoging, in een door die flikken zelf uitgelokte rel.
moeten we daar dan compassie mee hebben?

Chipie 28 augustus 2007 15:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 2886673)
tot er eens een paar dooi flikken vallen bij een betoging, in een door die flikken zelf uitgelokte rel.

Zijn dat geen mensen? :roll:

willem1940NLD 28 augustus 2007 15:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 2886673)

Ook jij lijkt alweer het te willen voordoen alsof het tuig geen rellen zou schoppen als er geen politie bestond .... ?

Allemaal nep, die rellen, door de politie zelf bedacht en uitgevoerd?

StevenNr1 28 augustus 2007 16:49

Citaat:

Jongens toch

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be