Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2007 (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=178)
-   -   Fdf En N-va Verdienen Geen Plaats Bij Formatiegesprekken! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=94210)

zorroaster 17 september 2007 14:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 2900676)
Incompetent? :lol:

Ik denk dat ik niet alleen ben als ik stel dat Bourgeois het daar serieus naar de kl*ten geholpen heeft... de steun voor Mary was dan ook massaal te noemen, maar goed Bourgeois is in charge zolang zijn flutpartijtje aan de CD&V-mastodont blijft hangen. :roll:

Mag ik mijnheer de OpenVLD'er eraan herinneren dat het de VOLLEDIGE Vlaamse regering was die dat megalomaan en querulant geval van een Mary beu was en collectief besloot hem op de keien te zetten?

Nog altijd geen spijt van uw overstap, of gewoon nog niet door bij welke partij je terechtgekomen bent?

Tommm 17 september 2007 14:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster (Bericht 2936228)
Mag ik mijnheer de OpenVLD'er eraan herinneren dat het de VOLLEDIGE Vlaamse regering was die dat megalomaan en querulant geval van een Mary beu was en collectief besloot hem op de keien te zetten?

Nog altijd geen spijt van uw overstap, of gewoon nog niet door bij welke partij je terechtgekomen bent?

Mag ik mijnheer de NVA-er op wijzen dat Mary heftig protesteerde tegen de politisering van de omroep en daarom door politici werd buitengesmeten?

vrijevlaming 17 september 2007 14:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tommm (Bericht 2936248)
Mag ik mijnheer de NVA-er op wijzen dat Mary heftig protesteerde tegen de politisering van de omroep en daarom door politici werd buitengesmeten?

en terecht dat ze hem buitensmeten. De vrt is geen bedrijf met één directeur die het voor het zeggen heeft. Het is een openbare omroep, gefinancierd met geld van de burger. Maar goed ook dat de burger via de raad van bestuur inspraak heeft, via een evenredige vertegenwoordiging van vlaamse volksvertegenwoordigers.
D�*t is stukken veel beter dan de volledige vrt overlaten aan de willekeur van een paar enkelingen met sossenallures. Mary was gewoon kwaad dat hij zijn eigen zinnetje niet zomaar kon doordrijven en dat ie ging moeten verantwoording afleggen aan een vertegenwoordiging van de burger.

Tommm 17 september 2007 15:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrijevlaming (Bericht 2936256)
en terecht dat ze hem buitensmeten. De vrt is geen bedrijf met één directeur die het voor het zeggen heeft. Het is een openbare omroep, gefinancierd met geld van de burger. Maar goed ook dat de burger via de raad van bestuur inspraak heeft, via een evenredige vertegenwoordiging van vlaamse volksvertegenwoordigers.
D�*t is stukken veel beter dan de volledige vrt overlaten aan de willekeur van een paar enkelingen met sossenallures. Mary was gewoon kwaad dat hij zijn eigen zinnetje niet zomaar kon doordrijven en dat ie ging moeten verantwoording afleggen aan een vertegenwoordiging van de burger.

Een vertegenwoordiger van 5% van de bevolking, bedoel je?

Eddy B 17 september 2007 15:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tommm (Bericht 2936248)

Meneer May is buitengesmeten omdat hij het niet eens was met de beslissingen, en er bleef op kappen. Hij wou meer geld om de VRT om te bouwen tot een digitale gigant, waar ze geen geld voor wilden geven. DAT was het probleem!

vrijevlaming 17 september 2007 15:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tommm (Bericht 2936262)
Een vertegenwoordiger van 5% van de bevolking, bedoel je?

het vlaams parlement is wel degelijk gekozen door gans de vlaamse bevolking. Hij kon niet hebben dat dat parlement een vertegenwoordiging ging krijgen in de raad van bestuur.
5% zou ik dat niet noemen :lol:

Kortaf 17 september 2007 16:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door the_dude (Bericht 2902795)
eigenlijk een correcte stelling. Die twee aanhangsels van andere partijen staan niet achter België; het is dan ook ronduit absurd dat die mensen denken te moeten mee beslissen over het bestuur van België.

Als gevolg van die redenering is gisteren een Vlaamse topambtenaar op staande voet ontslagen: het kon niet dat een Vlaamse topambtenaar tegen Vlaams zelfbestuur is. :-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be