![]() |
Citaat:
Trouwens, ik heb al genoeg redenen om bij die man niet te willen gaan voor zijn vak. Ik denk dat 2 papers al werk genoeg is voor komend semester8-) de andere opdrachten nog niet bijgerekend dan. |
Actie van de BUB?
|
Citaat:
|
Citaat:
Zoals de autosnelweg Doornik-Halle die bij het binnenrijden van Halle plots versmalt (versmalde?) zodat er een flessenhals ontstaat/ontstond. |
Citaat:
Brussel en Wallonië zullen natuurlijk de "restnaam" Belgique behouden, zo slim zijn ze wel. Een sterk merk gooi je niet in de vuilbak. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
met plezier. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.marktplaza.nl/Hou-op-je-m...ek-3863614.php Het gaat erom dat je van anderen nooit mag verwachten dat ze je gedachten kunnen lezen en kunnen weten dat wat jij zegt ironisch enz... bedoeld is. Toch bedankt voor dit overzicht; maar nu weet je niet of dit ernstig of spottend bedoeld is :-) |
Citaat:
|
Citaat:
Verdomme, Pietje, wat een dijk van een goed uitgewerkt, alles overstemmend argument... Zie, nu hebt ge mij overtuigd zie. Vanaf vandaag wordt ik weer een braaf schaap van een Belg en aanvaard alles de Maingains en Milquets eisen. Vlaanderens merknaam is immers niets waard! Tjonge, tjonge... |
Citaat:
Beste straatrue, met Belgicisten als u, die alle belachelijke clichés pro-België (pralines, frietkoten, bier, afgesloten autostrades...) dag na dag herkauwen, zitten de Vlaamsgezinden voor jaren op rozen. Wie heeft nog medestanders nodig als hij vijanden van zo'n kwaliteit bezit? |
Al gelezen wat Van Istendael vandaag in DS geschreven heeft?
|
Citaat:
Geeeeuw... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Na enkele jaartjes van degelijke marketing kan deze toelichting dan gerust weggelaten worden, want tegen dan weet geen kat ter wereld nog wie of wat Belgie ooit was, behalve royalistische knarren zoals jij natuurlijk. ;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be