![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
please |
Citaat:
of is dat iets anders? |
Dit waren eenheden uit Luik
|
Citaat:
Maw: hadden het evengoed flikken van Antwerpen, Gent, Mechelen, Bergen of poepeloerekapelle kunnen zijn? Of is dat iets anders? and btw: http://nl.wikipedia.org/wiki/Jihad 't is jiHAD klinkt zo al genoeg als haat... |
Zal afhangen welke reservisten er vrij zijn vermoed ik , denk wel dat dit feestje enorm veel geld gekost heeft voor niets
|
Citaat:
Antwoord eens met ja of neen: hadden het evengoed flikken van Antwerpen, Gent, Mechelen, Bergen of poepeloerekapelle kunnen zijn? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
zit gij trouwens op sosse websites Eddy? ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Nee, maar Google zette me daar he. |
Citaat:
bij nader inzien: er staat: Premier Verhofstadt sprak in de Kamer al over 'no-go-zones', waar straks de politie niet meer zou kunnen komen Ben je zeker dat de flikken dat dan ook zo doen; gewoon een oproep negeren omdat ze uit een bepaalde wijk komt. Ik heb er nu ook al een paar artikels over gelezen en blijkbaar is het een term die opgevat wordt als een synoniem van een probleemwijk. Dat flikken 2 keer slikken als ze een oproep krijgen over die buurt. Maar dat de flikken daar nu echt niet meer komen? Vreemd |
Citaat:
graptje e paul ;-) |
Citaat:
Nee, zo zit dat niet. Het gaat niet over oproepen, maar over het feit dat de politie daar NIET MAG PATROUILLEREN !! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat heeft niets met complotten te maken, maar alles met een subjectieve onderwerpenkeuze. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be