![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je "posts" beginnen al even eentonig en vervelend te worden als een zondagse mis. |
Citaat:
|
Ik vind de pil voorschrijven aan 10-jarigen een goeie zaak, een goeie methode om een evolutie die niet tegen te houden is, toch een "goede" wending te geven.
De evolutie is ten zeerste te betreuren, mr tegenhouden is utopie en bijgevolg onmogelijk. ik vraag me echter wel af welke lichamelijke gevolgen het zo vroeg voorschrijven van de pil kan hebben. gezond kan dit toch niet zijn ? mr ja, roken is ook nt gezond, en het gebeurd ook e |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als die zelf minderjarig is, is hij niet verantwoordelijk zeker? Zoals voor misdaden...Of moeten zijn ouders dan onderhoudsgeld betalen? Hoe zit dat? |
Citaat:
|
Citaat:
Het veroorzaakt ook vervrouwelijking en ... onvruchtbaarheid bij mannen. Dus ik ga er van uit dat het niet gezond kan zijn dat een gezonde vrouw elke dag een medicijn inneemt. |
Wel, ik heb eerlijk ingevuld dat ik het niet weet. Probleem is dat ik me inderdaad vragen stel of de pil wel gezond is en zeker op die leeftijd. Daarnaast geloof ik niet dat het doorsnee 10 jarig meisje al op "jacht" gaat. Er bestaan inderdaad vroegrijpe types en we moeten daar rekening mee houden, maar we mogen er geen regel van maken. Persoonlijk ga ik er van uit dat ieder voor zich moet beslissen wat hij of zij correct vind.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Rudy's charismatisch gezag voorkomt dat.
|
Maar ik blijf het voorschrijven van de pil aan zeer jonge meisjes een slecht idee vinden. Tegenwoordig wijst men men bij zowat alles op de gevaren en risico's, maar de pil lijkt daar immuun voor. Onterecht!
|
Laten we er gewoon scheermesjes insteken.
|
Leer ze op tijd hoe een condoom correct gebruikt moet worden. Dat beschermt hen tegen meer dan alleen zwangerschap. En heeft in ieder geval geen schadelijke gevolgen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be