![]() |
![]() |
Citaat:
Adam Brody, Adrien Brody, prins Amedeo d'Aviano (:oops:), Amir Khan, Ben Affleck, Benjamin Bratt, Bill Clinton (:oops:), Brad Pitt, Brendan Fraser, Christo Jivkov, Denis Leary, Eric Bana, Freddie Prinze Jr, Gerard Reve (in z'n jonge jaren), James Woods, Joaquin Phoenix (wauw 8O), Keanu Reeves, Matt Damon, Matt Dillon, Robert De Niro, Ryan Gosling, prins William Mountbatten-Windsor en verder nog heel wat die me nu ontglippen. :mrgreen: Hunk 4 life: Joaquin Phoenix ![]() ![]() *sprakeloos* |
Bearforce dan nogmaals ;)
|
Citaat:
Hier staan die "hunks" al wat beter op hun plaats ... |
van wie zou VreemdelingZadeh de dubbelnick zijn ?
|
Citaat:
Ben jij dan zo zeker dat het een dubbelnick is, Anna? ;-) |
Citaat:
Veerle23 Isabella of Fashionista :-P |
Citaat:
|
Mmm Jude
![]() PS: Ik ben zo enkel op dit forum als maar kan zijn. |
Nog veel werk aan jouw winkel BigF. Toch leuk dat we nu een gezicht kunnen plakken op je posts. :-D
|
No rules, great sex
![]() :-P |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Nog één uit die ploeg:
|
Citaat:
Allee , speciaal voor boa , nog ene uit die ploeg ... : ![]() |
Heu, ik maak een onderscheid tussen een rokje en een kilt.8O
|
Citaat:
|
Heu, ik val niet zo op snorren, maar hier nog even ter verduidelijking:
![]() Dit is dus een kilt. Dat tasje dat er voor hangt, heet een sporran. Dat dient ter voorkoming van affronten tijdens een hevige windbui, maar als je het te zwaar maakt en recht vanvoor hangt als je gaat lopen, dan kan het pijnlijk zijn. (enfin als vrouw kan ik dat niet beoordelen, want ik draag dat niet, maar mannen die het wel doen, beweren zoiets) |
Zo'n hunken dus ...8-)
![]() |
Citaat:
|
Manta, als straf voor het bezoelen van deze draad met belegen hunks, moet je hier een foto zetten van jezelf in kilt. Bloot bovenlijf hoeft enkel als het iets om het lijf heeft (lees: sexy).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be