Duupje |
22 oktober 2007 13:14 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina
(Bericht 3014813)
Opsinjoren gaat wel wat verder dan wat jij beschrijft, beste Duupje. Het is duidelijk dat je al lang niet meer in de stad bent geweest. Bloempotten op vensterbanken worden trouwens helemaal niet zo vaak gepikt of kapot gesmeten dan jij schijnt te denken. En ik woon in één van de zogezegd gevaarlijke buurten van Antwerpen hé. Nu, ik woon op de derde verdieping, dus is het niet onlogisch dat mijn bloempotten niet gepikt worden, maar die van mijn buren bijvoorbeeld zijn welgeteld één keer gepikt op ik schat 5 jaar tijd. En die van mijn andere buren nog nooit.
|
Ja, je hebt gelijk, sinds januari dit jaar woon ik niet meer in de stad. Ik heb nog nooit zo'n goede beslissing genomen in mijn leven trouwens ! :-D
Daarvoor die 33 jaar dat ik in de gevaarlijke buurt van Antwerpen woonde,tellen niet mee voor u zeker?
Wij woonden in een huis, net zoals al onze buren toen, toch raar dat keer op keer iedereen in die buurt prijs had. Toch de Belgen die bloemen op hun vensterbak hadden staan.
Ik schijn dat helemaal niet te denken. Dat is nu eenmaal hoe het er ook aan toe kan gaan.
|