![]() |
Citaat:
|
Citaat:
jij geloof/weet da ik bestaa, gebruik makend van causalieit (het feit dat ik een bericht plaats), perfectie (berichten met inhoud en niet kljelkhlkh;xw,:jsuigksn;dnkj of berichten zonder inhoud want dan zou je zeggen dat het mogelijk is dat de computer die berichtjes genereert). op die manier geloof ik ook in de Schepper .. punt aan de lijn. |
Citaat:
Mss is er een scheppende energie in het universum ja, maar die moet je ook niet gaan aanbidden. Wat zou dat die energie kunnen schelen, die heeft toch immers geen bewustzijn? Het universum is oneindig groot, als je dat beseft, dan weet je ook dat het niemand kan schelen hoe een luis in de woestijn zijn leven invult. Laat staan om die luis regeltjes op te leggen over hoe en waar hij mag springen. |
@ FIKR: Het staat je vrij om dat te geloven, ik heb er respect voor hoor, begrijp me niet verkeerd.
|
Citaat:
|
Jij mag dat geloven natuurlijk! daar ga je voor causaliteit en waar blijft perfectie?
Energie , heeft het een wil, wijsheid, macht en doel ? |
dubbel..8-)
|
De persoon die God als een persoon ziet is inderdaad een beetje de weg kwijt. Je zou beter over de great spirit kunnen spreken, alles en iedereen is daar een stukje van. Alles wat je ziet is een stukje van God of hoe je het ook wil noemen. Als je echt leert kijken dan is de grond waar een steen op ligt een stukje van God, de steen zelf is zijn hand die jij opzij schuift.
|
Citaat:
da respecteer ik ook natuurlijk! |
Citaat:
|
Citaat:
Daarom vind ik het voor mij persoonlijk een nutteloos tijdverdrijf... Als er een god is of wat dan ook, dan moet die zich hier maar manifesteren op aarde... Als hij echt wil dat mensen zich aan die regeltjes onderwerpen, ok, kom maar af en zeg het eens... Zoniet, dan doe ik het wel op mijn manier... |
Citaat:
|
Ik zie de Schepper overal ...
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik zeg: IK GELOOF, ik weet het niet, ik denk er nauwelijks 2 keer per jaar over na... ben er niet echt mee bezig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is Allah, de Eerste oorzaak, de Schepper, de Alwetende, de Almachtige, .. (Quran 22:46) Hebben zij dan niet in het land gereisd zodat zij hart moesten hebben waarmee zij konden begrijpen en oren om er mee te horen? Voorzeker, het zijn niet de ogen die blind zijn doch het hart in (hun) borst is blind. |
Oh sorry, dan is dat een misvatting van mij...
Ik dacht dat Allah als een man aanzien werd, maar ik wist het niet zeker. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be