![]() |
Citaat:
groter maatje aanschaffen hé |
Citaat:
|
Citaat:
Niet altijd maar vaak wel, als je het tenminste met het licht aan 'doet'. T'is eigenlijk een beetje zoals met een pakje kaas dat al een tijd in de frigo ligt : als het er raar uitziet of raar ruikt, blijf er dan af. Ik persoonlijk eet mijn kaas toch ook liever 'puur' en zonder plastic errond. 8-) |
Gisteren met mijn vriendin naar het voedingssalon geweest,juist daar naast was er die eroticabeurs,je kon dus heel duidelijk zien wie er kwam voor de eroticabeurs,en het voedingssalon
Wat een overbeseks volkje is dat op die eroticabeurs :oops: |
Citaat:
Als meisjes zeggen dat ze de pil nemen, is er voor jongens meestal geen enkel probleem meer. Ik snap dat echt niet. :? Als dat meisje liegt of een soa heeft, zijn ze wel mooi gezien. |
Tijd voor een paar ludieke en/of serieuze campagnes rond SOA's.
Je ziet of hoort er bijna geen meer op TV en radio in vergelijking met enkele jaren terug. Sinds er medicatie is die HIV 'bevriezen' is het aantal besmettingen terug gestaag aan het stijgen. |
Citaat:
Bij mij lukt dit nooit :? |
Citaat:
Maar wat geeft het verder Duveltje, dat mensen andere hobby's hebben dan jij? Oordeel niet te snel. Ze doen het daar legaal, veilig en ze zorgen niet voor overlast voor anderen. |
Citaat:
|
Citaat:
gek, ik dacht al... wat stappen al die indigestieus pykniche bourgondiërtypes nu naar dat voedingssalon ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De profilering van HIV is helemaal verkeerd. Degene die er niet echt nood aan hebben (normale heteroseksuele jongen en meisjes op de scholen die sowieso al voorgelicht worden) gaan nog maar eens in de watten worden gelegd met een HIV-week of een of andere geen blablabla campagne..... Zij echter die echt moeten wakker geschud worden zoals hoerenlopers, flikkers en junks... gaan natuurlijk geen gerichte campagne krijgen. De EU heeft nog maar eens vastgelegd dat zij geen specifieke aandacht behoeven... Ondertussen kunnen de homogroepen gerust voortgaan met hun "Leven met het geschenk van HIV is zoals leven met een suikerziekte" desinformatie. |
Citaat:
Je kan niet spelen met vuur zonder ooit eens te verbranden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be