![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Terecht... zou ik denken...;-) |
Citaat:
En voor Leterme zou het eer moeten zijn naast de grote Vlaamse leiders van welleer te mogen staan. |
Citaat:
Als de Walen hieraan aanstoot nemen zijn er 2 mogelijkheden: óf ze zijn te dom om een interview in een Franstalige krant te lezen, óf ze voelen zich gepakt omdat hij de waarheid zegt. |
Grote Hofnar, Guus Flater II, ...............aan u de keuze.
|
Stalinist?
|
Tja hoe noem je iemand die zijn woord houd, zijn idealen en programma niet onder de mat veegt om kost wat kost premier te worden en de belangen van zijn kiezers verdedigt?
tip: het tegenovergestelde is Verhofstadt. |
Citaat:
|
Citaat:
ps: bij de commotie die het woord belgicist bij sommigen oproept gebruik in nu het woorden pro-belgenaar, voor iedereen die NIET voor een onafhankelijk Vlaanderen is.8-) |
Citaat:
O! 't ruisen van het ranke riet! o wist ik toch uw droevig lied! wanneer de wind voorbij u voert en buigend uwe halmen roert, gij buigt, ootmoedig nijgend, neer, staat op en buigt ootmoedig weer, en zingt al buigen 't droevig lied, dat ik beminne, o ranke riet! |
Welke negatieve term past bij de walen
PS,pedo en dieven |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het sociale zou volgens Leterme midden op tafel liggen bij de regeringsvorming. Deze sale flamand is in feite slechts een sale con omdat hij die belofte niet heeft nagekomen, maar vooral omdat hij bovendien probeerde een afwijkende betekenis te geven aan de term sociaal. Dit door een verband te leggen met zijn optrekken van de belastingvrije sommen tot een ook al zogezegd leefloon van 10500,-.
|
sociaal tarief internet is ook afgevoerd
in de plaats daarvan komen er meer computers op openbare plaatsen het ziet er goed uit met de tsjeeven nu nog de rest de mensen zijn er weer ingetrapt ze hebben altijd mensen gekloot |
Citaat:
|
Watje.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be