![]() |
ik geef aan Wallonia
spijtig genoeg niet fiscaal aftrekbaar. |
Citaat:
Ik zeg meestal rechtuit dat ik niet in liefdadigheid geloof. Zeker niet als er geld mee gemoeid is. Maakt het leven stukken makkelijker, je moet namelijk geen ganse reeks leugens onthouden om dan uiteindelijk toch ergens door de mand te vallen. ;) |
Citaat:
Wij: pas op, hij bijt. Chugger komt dichter en snap! |
Citaat:
Nooit nog religieuze boekskesverkopers aan mijn deur gehad. |
Citaat:
Verkeerd trouwens. Want die noeste arbeiders en zelfstandigen die hun werk doen volgens de regels van de kunst, dus ook naar de overheid toe, voelen zich inderdaad wel bedreigd door de concurrentie, maar dan (sorry hoor) door de allochtone concurrentie die momenteel binnen een zwart circuit werkt: Geen bedrijfsvoorheffing, en dus ook geen btw te betalen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ben niet gierig, enkel te tam om die portefeuille te pakken.
|
Citaat:
|
Citaat:
Noem ik soms Duveltje65488958 |
Citaat:
|
De opperhater heeft er een paar dagen geleden mee gedreigd een papierke in mijn brievenbus te steken. Dat ik 'm maar niet betrap, of 't zal de laatste keer geweest zijn. Schrijf dat maar op een briefke.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Alleen moet de doorsnee werkende mens hopelijk niet echt ploeteren, en de doorsnee student hopelijk niet enkel zijn handje openhouden. |
Citaat:
En de formulering maakt inderdaad heel veel uit, helaas vaak onafhankelijk van de inhoud. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be