![]() |
*knip*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
(en die Xavier Buisseret die van tijd tot tijd langs komt...:-P:roll:) |
Ik vind een naam zoals "An-Sofie" toch niet iets voor een zelfverklaarde Vlaams-nationalist om aan zijn kinderen te geven. Die dubbel-namen klinken zóóó franskiljoons.
Hoe heten de anderen? Marie-Christine? Anne-Therèse? Zoveel mooie Vlaamse namen, en dan noem je je kleine spruit "Anne-Sophie"... :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Charles-Henri.
Yves-Pierre. :roll: Anne-Sophie is echt zo'n Woluwe tuttebollen naam, nou ja, 'naam'. Iets met een beige kashmier truitje en een paarlenketting. En moccasins. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zolang mevrouw An-Sofie zich later niet actief gaat bezighouden met de Vlaams-nationale politiek, is er voor mij geen probleem. Als er één ding is dat ik veracht als de pest, dan zijn het wel politieke dynastieën. Kijk bijvoorbeeld naar Frankrijk, waar Jean-Marie Le Pen zijn dochter katapulteerde naar de macht. Zo'n toestanden zijn te vermijden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
sn00py daar wilde ik :oops: niet eens aan denken :oops:
stel je voor dat ik hem morgen bij de gemeente tegenkom :shock: |
Citaat:
|
Citaat:
|
oh! wat is dat signatuurtje van jou, snOE? Jemug! waar haal je het vandaan.
Brrr. Ik ga er nog van broekhoesten. Als jij straks maar niet gaat buikhuilen. |
Citaat:
Mieke-Maaike Janjaap ... zijn toch "dubbele namen", en hebben niets franskiljons. ;-) Wel niet echt namen naar mijn smaak... |
Citaat:
En dat buikhuilen? Wat is dat? Is dat holbraken? |
Citaat:
Buikhuilen is piesen. Vraag maar aan Jazeker. Die is begonnen met die prachtige terminologie. Wat zei hij voor braken? Mondschijten? Gadverdamme! |
:lol: dat signatuurtje!! :D you bent too crazy, men!
|
Citaat:
|
en lutgard! :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() Speciaal voor jou ! :-P |
Citaat:
|
Leave An-Sofie alone!
|
Citaat:
|
We wensen je alle steun toe, An-Sofie!
Geen photoshop: (denk ik toch)
![]() Ze is niet blond maar dat is geen vereiste ook al zouden onze vroegere volksstammen blond achtigen zijn, maar diit doet er nu even niet toe. Er is een verschil tussen identitair denken en racistisch denken. Wij geaarde Vlaams-nationalisten dienen trouw te blijven aan onze partijhiërarchie. Het is nog altijd Dewinter die voor het succes van het VB zorgde nadat Dillen achter de schermen verdween. Filip Dewinter is getrouwd met Lutgarde en vader van drie dochters: Karolien, An-Sofie en Veroniek Ongeloofelijk dienen tip :-D Hij heeft ze allemaal Vlaamse voornamen gegeven en uiteraard er extra veel op de wereld gezet. (doordenkertje) |
Citaat:
(en nee, ik haat geen VB'ers ;-)) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be