![]() |
Citaat:
Dat joggen slecht is voor de beenderen, zou ik toch graag is uit een wetenschappelijke onderzoek willen lezen? Ik weet wel, indien je veel te zwaar bent, of totaal geen conditie hebt, het niet aangewezen is direct te gaan lopen. Daar bestaan veel programma's voor om te 'leren lopen'. Beginnen met snelwandelen. Dan stelselmatig opbouwen naar lopen-wandelen, dan al wat meer lopen,...etc etc |
.
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens ... als men niets doet slijten de gewrichten nog sneller. |
Citaat:
|
Citaat:
Als je weet wat je doet. Ik doe om de andere dag een krachttraining van een uur. Op de tussenliggende dagen is het fietsen, zwemmen, joggen... Allemaal gratis. |
Een beter idee zou misschien zijn de BTW op fitness af te schaffen, gezien de toegevoegde waarde voor de gezondheid.
|
Citaat:
De pamperstaat op z'n best. Als je doet wat ik zeg, dan krijg je een snoepje brave jongen. |
Citaat:
|
By the way ...
- bepaalde mutualiteiten betalen uw fitnessabonnement bij mijn weten al terug. Maar ik geloof dat dat enkel geldt voor bepaalde leeftijdscategorieën. -> Kijk eens op de site van uw mutualiteit. - Wie veel beweegt, leeft langer, maar was dan wel de tijd die hij langer leeft bezig met sporten. :P |
Citaat:
Dus een besparing van minstens 1500% ofte 7000€per tienjaar, zonder rente. Plus de te verwachten besparingen op mijn maximum factuur voor de gezondheid. Armen kennen 25 jaar langer slechtere gezondheid dan niet-armen. Het is de taak van een verantwoordde overheid daar iets aan te doen. |
Citaat:
Je verder veschansen in je Locked-up Syndrome- Dome???? |
Citaat:
Als de overheid werkelijk bekommerd zou zijn over de lamentabele conditie van vele mensen, zou ze beter een belasting op zwaarlijvigheid invoeren. Zwaarlijvigheid die louter het gevolg is van ongezonde leef- en eetgewoonten, is moreel verwerpelijk en getuigt van een gebrek aan zelfrespect. |
Citaat:
|
De staat moet niets subsidiëren.
Als men het fitnessen wilt subsidiëren dan dan staan andere sporten ook aan te schuiven voor subsidie. Wie wilt wilt sporten moet ervoor zelf opdraaien. Wandelen is gratis. |
moeten niet, maar het zou wel fijn zijn.
fitnessen is beter dan wandelen hoor. met fitnessen train je al je spieren + cardio, met wandelen niet. |
Citaat:
|
Citaat:
Volledig akkoord. Indien men zich voor alle verplaatsingen van enkele kilometer steeds te voet of met de fiets verplaatst, heeft men in feite geen nood aan fitness. En thuis kan men ook sit-ups doen. |
Citaat:
Het gaat echt niet op dat de min of meer slanke, niet-rokende, werkende loon- en weddetrekkende middenklasse voor alles moet opdraaien. |
Citaat:
- min of meer slank - werkend -middeklasse Eigenlijk wilt uzelf gewoon minder belastingen betalen. De rest intresseert u niet. U heeft universitair diploma. Waarom belasten we deze mensen niet wat meer? Zij hebben een goei diploma, en zullen wel een goede job vinden, dus zij mogen wat meer betalen. Lijkt me goed idee voor de kas wat te spijzen. |
Als vrijwillige werklozen al subsidies krijgen zonder een voet uit te steken, waarom zouden dan sporters, die uiteraard meestal meer dan een voet uitsteken, niet gesubsidieerd worden? ;-)
|
Citaat:
|
Ik ben vandaag gaan wandelen 12km van Merksem maar Brasschaat centrum,en terug,volledig gratis dus
Indien je niet te lui bent moet de staat daar geen geld voor geven |
Ik zou eerder zeggen "overheid moet fitnessen". Dringend afslanken dus.
|
Waar ik wel voor ben is om sportparken te maken. Waar je kan lopen en eventueel wat verschillende stretchessoefeningen kan doen.
Maar lidmaatschap subsidiêren gaat te ver. |
Ik eet elke dag 3 appels (goed voor het hart), een kwartje kilo yoghurt (goed voor de darmen en beenderen), meergranenbrood (goed voor de darmen en rijk aan vezels) en ik drink zo goed als uitsluitend water, groene thee en melk.
Gaat de staat mij dat ook terugbetalen, want het is gezond... ? Pakt ne keer allemaal ulderen velo of ga wa zwemmen verdomme ! |
Citaat:
Je krijgt dan ook een aangepast schema. Aangepast aan uw profiel (grootte, gewicht, conditie,...) Dit is veel meer verantwoord. Zwemmen is ook gezond ja. Maar het zwembad is ook niet gratis e? In de zomer kan je mss wel eens naar de zee gaan, maar daar blijft het dan ook bij.. |
Citaat:
|
Citaat:
check deze link eens: http://www.netonline.be/lifestyle/ca...verbranden.asp hier kan je ingeven hoeveel je weegt, welke sport je doet, hoelang en wat je daarmee van calorieeen verbrand. |
de overheid subsidiëert wel missen, waarom dan geen fitnessen?
|
juist weer een goej 60 minuten getraind gevolgd door een heerlijke sauna
gewoonweg zalig |
Website onafhankelijk ziekenfonds:
Citaat:
|
Citaat:
Kdoe vier sporten, dus das toch 60 euro al mooi meegenomen |
Citaat:
|
ha chipie, ben je er weer? seg vertel mij nu is uw lengte en gewicht en wat je van sport doet, zodat ik een schema voor u kan opstellen.
|
Citaat:
|
Zou men niet beter ipv fitness brood subsidiëren? ;-)
|
Citaat:
Nee, alle gekheid op een spreekwoordelijk stokje ... eigenlijk moet men fitnessen niet subsidiëren maar men zou wel paal en perk moeten stellen aan de abonnementen. Iemand die drie maand per jaar wil fitnessen zou eigenlijk geen heel jaar moeten betalen want dat ontmoedigd gewoon de drempel om te gaan fitnessen. |
Men zou eigenlijk moeten het muizenstrontskijten subsidiëren.
Zo te zien is dat een hele zware fitnessoefening. |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be