Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Hilarische verkeerssituaties! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=102511)

KrisKras 1 maart 2008 03:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door berre (Bericht 3281633)
mensen zoals jij zijn de oorzaak van een samenleving waarin er mensen zoals jij zijn.

dat even gezegd zijnde,
stel je voor, zelfde situatie: politie knalt tegen je auto, maar hij blijkt dood te zijn.

hoe goed zou de mop dan nog zijn?

stukken beter, goddamn, fucking moraalridderkes hier

Dronkoers 1 maart 2008 08:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 3281623)
Dus als jij een voetganger ziet die naast het zebrapad oversteekt...

Is net hetzelfde als ge met uw auto op het fietspad rijdt ;-)

Kim 1 maart 2008 09:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KrisKras (Bericht 3281823)

Volgens mij ben jij echt het type dat hier stoer zit te doen maar als je het ooit zelf voorhebt, sta je waarschijnlijk te janken tot en met, niet weten wat te doen.

HAMC 1 maart 2008 10:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geert C (Bericht 3281500)
Dat drukten ze ons tijdens de theoretische rijlessen ook op het hart:

Ah, dat zal het zijn misschien, ik heb mijn rijbewijs bij het leger gehaald in de tankschool.

Dronkoers 1 maart 2008 10:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geert C (Bericht 3281500)
Dat drukten ze ons tijdens de theoretische rijlessen ook op het hart:
Voorrang is een recht, geen plicht. Je moet dat niet gebruiken, soms is het zelfs beter ze niet te gebruiken.

Hangt er vanaf hoeveel uw auto u nog waard is, een rechtzaak zou je wel winnen ;-)

Savatage 1 maart 2008 11:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 3281702)
We mogen toch nog lachen?

Ik ben eens benieuwd hoe hard jij nog zou lachen mocht er één van jouw dierbaren omver worden geknald door iemand die zich aan de verkeersregels houdt.

HAMC 1 maart 2008 11:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 3282019)
Ik ben eens benieuwd hoe hard jij nog zou lachen mocht er één van jouw dierbaren omver worden geknald door iemand die zich aan de verkeersregels houdt.

Ik bekijk het zo, als je de regelementering terzake gewoon negeert en rijdt als een gek en je verongelukt, dan ben je een onnozelaar die het zelf gezocht heeft.

Wat wil je dan dat ik daarop zeg?

berre 1 maart 2008 12:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KrisKras (Bericht 3281823)

wauw, hoe doe je dat? zo stoer zijn?

HAMC 1 maart 2008 12:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door berre (Bericht 3282084)

Daar zal je eerst wat ouder voor moeten worden. :)

Dronkoers 1 maart 2008 12:47

Citaat:

Veel te grote broeken aandoen, uwe gsm keihard liedjes laten spelen, en vooral niet lachen en sigaretten roken.

Pet opzetten is optioneel.

Ik ga u gegarandeerd uitlachen ;-)

Another Jack 1 maart 2008 13:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 3282125)
Veel te grote broeken aandoen, uwe gsm keihard liedjes laten spelen, en vooral niet lachen en sigaretten roken.

Pet opzetten is optioneel.

Ik ga u gegarandeerd uitlachen ;-)

Ja, ok voor pubers

Maar volwassen mannen, hoe herken je die dan?

HAMC 1 maart 2008 13:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 3282169)
Ja, ok voor pubers

Maar volwassen mannen, hoe herken je die dan?

Daar krijg je petsen van als je die uitlacht.

Another Jack 1 maart 2008 13:27

Ook vanuit een cel?

HAMC 1 maart 2008 13:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 3282171)
Ook vanuit een cel?

Niemand zit voor eeuwig opgesloten denk ik.

KrisKras 1 maart 2008 15:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 3281903)
Volgens mij ben jij echt het type dat hier stoer zit te doen maar als je het ooit zelf voorhebt, sta je waarschijnlijk te janken tot en met, niet weten wat te doen.

hier vertel je meer iets over jezelf schat

KrisKras 1 maart 2008 15:07

Citaat:

Is nie moeilijk hoor, als de rest jannetten zijn ;-)

HAMC 1 maart 2008 15:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KrisKras (Bericht 3282306)
Is nie moeilijk hoor, als de rest jannetten zijn ;-)

:)

:D

:rofl:

fb718882 1 maart 2008 15:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 (Bericht 3279768)
Zie de foto's op:

http://www.hbvl.be/nieuws/in_de_rand...-1FE596CE82DF}

en lach je ziek. :oops:

Met dank aan de overheid! ;)

Heeft niks te maken met verkeersborden of zo , maar ik vind het toch grappig .
Tijdens één van mijn vele autoreizen door Tsjechië sla ik , zoals gewoonlijk , een zijstraatje-van-een-zijstraatje-van-een-zijstraatje in . Heel smal , enkelrichting , steil bergop , de ene haarspeldbocht na de andere . Uiteindelijk bovengekomen zie ik , zover ik kan zien : rechtvooruit , links en rechts een immens grote grasvlakte , zo plat als een biljarttafel . Ik volg gewoon "mijn" asfaltweggeske , maar ik was al een stuk of 4 ,5 ongeveer 20 meter brede dwarsstraten gekruist , eer mijne nikkel viel dat ik over een vliegveld aan 't bollen was . Het enig zinnige wat ge dan kunt doen is : uitstappen en een foto trekken .
Voor diegenen die het willen kontroleren : het vliegveld ligt bij het stadje Blatná , +/- 50 km ten zuid-oosten van Plzen , halverwege Nepomuk en Pisek .

Tavek 1 maart 2008 16:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fb718882 (Bericht 3282338)
Heeft niks te maken met verkeersborden of zo , maar ik vind het toch grappig .
Tijdens één van mijn vele autoreizen door Tsjechië sla ik , zoals gewoonlijk , een zijstraatje-van-een-zijstraatje-van-een-zijstraatje in . Heel smal , enkelrichting , steil bergop , de ene haarspeldbocht na de andere . Uiteindelijk bovengekomen zie ik , zover ik kan zien : rechtvooruit , links en rechts een immens grote grasvlakte , zo plat als een biljarttafel . Ik volg gewoon "mijn" asfaltweggeske , maar ik was al een stuk of 4 ,5 ongeveer 20 meter brede dwarsstraten gekruist , eer mijne nikkel viel dat ik over een vliegveld aan 't bollen was . Het enig zinnige wat ge dan kunt doen is : uitstappen en een foto trekken .
Voor diegenen die het willen kontroleren : het vliegveld ligt bij het stadje Blatná , +/- 50 km ten zuid-oosten van Plzen , halverwege Nepomuk en Pisek .

Zalige anekdote :)

Kim 1 maart 2008 23:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KrisKras (Bericht 3282305)
hier vertel je meer iets over jezelf schat

Ik zorg er meestal voor dat ik niet in dergelijke situaties terechtkom.

En ter info: er is hier welgeteld één iemand op het forum die mij "schat" mag noemen. Voor jou is het nog altijd "Kim", dank u.

Dronkoers 2 maart 2008 08:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 3282937)
Ik zorg er meestal voor dat ik niet in dergelijke situaties terechtkom.

En ter info: er is hier welgeteld één iemand op het forum die mij "schat" mag noemen. Voor jou is het nog altijd "Kim", dank u.

Zeg het hem ze, schat :mrgreen:

Kim 2 maart 2008 08:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 3283055)

:mrgreen:

KrisKras 2 maart 2008 11:10

hoe schattig, internetliefkes.

Jazeker 2 maart 2008 11:29

Not getting the point, that is.

berre 2 maart 2008 13:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 3283055)

over schatjes gesproken...
waar is duupje?

De Waal 2 maart 2008 14:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 3281305)
Altamont en de Stones ja, Meredith Hunter heette de man als mij goed herinner. Die trok een revolver en wou mensen beginnen neerschieten. Iemand van ons heeft die kerel neergestoken voor hij schade kon aanrichten.

Uiteraard als Hells Angel werd hij dan beschuldigd van moord maar werd al vlug door een rechtbank vrijgesproken.

Eigenlijk moest die man een medaille krijgen omdat hij daar mensenlevens mee gered heeft. Dat is een wat ander verhaal dan hetgene u insuniëerde wat?

"Hell's Angels beraamden moord op Mick Jagger"

Mick Jagger is veertig jaar geleden mogelijk aan een moordaanslag ontsnapt. De Hell's Angels waren van plan om de Rolling Stones-zanger te vermoorden, zo zou blijken uit een documentaire die morgen wordt uitgezonden op BBC Radio 4.

bron
http://www.demorgen.be/dm/nl/1008/Sh...k-Jagger.dhtml

HAMC 2 maart 2008 14:43

Citaat:

ltamont
De rocker werd volgens de BBC doelwit van de Hell's Angels nadat hij had besloten leden van de beruchte motorclub niet meer als security te willen inhuren. Tijdens het Altamont Festival in Californië in december 1969 zou een 18-jarige fan zijn vermoord door leden van de Hell's Angels. De motorclub heeft altijd alle betrokkenheid bij de moord ontkend.
Jongens toch, wat voor onnozele zever is me dat nu weer.. De Hells Angel die beschuldigd werd van moord op Meredith Hunter is vrijgesproken.

Men kan niet eens onze naam zonder fouten schrijven.

Soms is de zever die men uitvindt over ons wel eens grappig maar dit is gewoon zever.

Ja, journalisten en sensatie. :roll:

Dronkoers 2 maart 2008 20:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door berre (Bericht 3283456)
over schatjes gesproken...
waar is duupje?

:-(

Duupje, waar zijt ge? :-(

Dronkoers 2 maart 2008 20:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 3283558)
Jongens toch, wat voor onnozele zever is me dat nu weer.. De Hells Angel die beschuldigd werd van moord op Meredith Hunter is vrijgesproken.

Men kan niet eens onze naam zonder fouten schrijven.

Soms is de zever die men uitvindt over ons wel eens grappig maar dit is gewoon zever.

Ja, journalisten en sensatie. :roll:

Face it, de Hell's Angels hebben hun naam, verdiend of niet ;-)

Another Jack 2 maart 2008 21:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KrisKras (Bericht 3281821)
goed geprobeerd flikker

En u ziet overal homo's, het plaatje begint écht te kloppen!

HAMC 2 maart 2008 21:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 3284026)
Face it, de Hell's Angels hebben hun naam, verdiend of niet ;-)

Oh, ik weet het wel. We zitten in het collectief onderbewustzijn. Alleen is het archetype dat daar opgeroepen wordt niet hetzelfde als de Hells Angel in de realiteit. En dat stoort me soms danig. We zijn inderdaad "bigger than life".

Ik las eens in de Humo dat als we lid worden we onze vest insmeren met pis en stront. Ik zou het eens willen meemaken.

En we slachten honden op het clubhuis, en dan koken we die... Man man man.

En dan de politie met hun bakje met foto's, foto's van mensen waar we dan armen en benen van hadden afgekapt, omdat ze met de politie gepraat hadden... Dat kan je toch niet ernstig nemen.

En er zijn dan inderdaad mensen die dat geloven.

Dat stoort me soms zodanig dat ik wel eens mensen uitnodig om naar het clubhuis te komen, om zelf eens te zien wat er daar echt gebeurt. Dan gaan die tenminste toch terug naar huis met een ander idee in hun hoofd. Maar wat krijg je dan? Ze komen niet opdagen uit schrik dat we hen gaan vermoorden. :)

Zo kunnen we natuurlijk nooit niet winnen.

Dronkoers 2 maart 2008 21:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 3284046)
Oh, ik weet het wel. We zitten in het collectief onderbewustzijn. Alleen is het archetype dat daar opgeroepen wordt niet hetzelfde als de Hells Angel in de realiteit. En dat stoort me soms danig. We zijn inderdaad "bigger than life".

Ik las eens in de Humo dat als we lid worden we onze vest insmeren met pis en stront. Ik zou het eens willen meemaken.

En dan de politie met hun bakje met foto's, foto's van mensen waar we dan armen en benen van hadden afgekapt, omdat ze met de politie gepraat hadden... Dat kan je toch niet ernstig nemen.

Dat stoort me soms zodanig dat ik wel eens mensen uitnodig om naar het clubhuis te komen, om zelf eens te zien wat er daar echt gebeurt. Dan gaan die tenminste toch terug naar huis met een ander idee in hun hoofd. Maar wat krijg je dan? Ze komen niet opdagen uit schrik dat we hen gaan vermoorden. :)

Winnen, verliezen.... wat maakt het uit, zolang ge uzelf maar amuseert en niet in den bak geraakt ;-)

BigF 3 maart 2008 11:41

Citaat:

Die indianenverhalen kennen we allemaal, maar ik vind het wel tekenend dat de Angels altijd met net die verhalen uitpakken. Het lijkt een beetje op: "We leggen de nadruk op de meest ongeloofwaardige onzin, dan gaan de mensen geen enkel verhaal over ons meer geloven."

Ik heb persoonlijk niks tegen de Angels, als bengel keek ik er zelfs naar op, maar op het ogenblik dat iemand uit mijn vriendenkring het er tot 'prospect' geschopt had heb ik mijn mening toch maar herzien. Vooral omdat die gast 'goei punten' gescoord had in zijn aanwervingscampagne door iemands motorkap even te vervormen met iemand anders' gezicht. Die motorkap is hersteld geraakt, dat gezicht draagt echter nog steeds de sporen. Reden van die uitval was iets met een 'fout' opschrift op een jeansvestje...
Er zijn wel geen benen of armen afgehakt die dag.

Nu wil ik niet veralgemenen, er zullen best ook wel brave huisvaders met kroost en job bij zitten, maar je kan niet ontkennen dat geweld een beetje onlosmakelijk verbonden is met de Angels. En dat komt heus niet enkel van die 'indianenverhalen'.

BigF 3 maart 2008 11:44

Voor alle duidelijkheid; ik heb nooit namen aan de politie doorgespeeld.
Mijn armen en mijn benen zijn me te lief.
;-)

HAMC 3 maart 2008 12:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 3284450)
Die indianenverhalen kennen we allemaal, maar ik vind het wel tekenend dat de Angels altijd met net die verhalen uitpakken. Het lijkt een beetje op: "We leggen de nadruk op de meest ongeloofwaardige onzin, dan gaan de mensen geen enkel verhaal over ons meer geloven."

Neen, zo is het niet. De meest ongeloofwaardige verhalen hebt u nog niet gehoord.

Citaat:

Ik heb persoonlijk niks tegen de Angels, als bengel keek ik er zelfs naar op, maar op het ogenblik dat iemand uit mijn vriendenkring het er tot 'prospect' geschopt had heb ik mijn mening toch maar herzien. Vooral omdat die gast 'goei punten' gescoord had in zijn aanwervingscampagne door iemands motorkap even te vervormen met iemand anders' gezicht. Die motorkap is hersteld geraakt, dat gezicht draagt echter nog steeds de sporen. Reden van die uitval was iets met een 'fout' opschrift op een jeansvestje...
Er zijn wel geen benen of armen afgehakt die dag.
U kan moeilijk het gedrag, namelijk van uw prospect vriend, op de Hells Angels steken, een prospect is geen Hells Angel.

Citaat:

Nu wil ik niet veralgemenen, er zullen best ook wel brave huisvaders met kroost en job bij zitten, maar je kan niet ontkennen dat geweld een beetje onlosmakelijk verbonden is met de Angels. En dat komt heus niet enkel van die 'indianenverhalen'.
Ja kijk, als iemand ambetant komt doen moet hij er niet van verschieten dat hij wat botsen krijgt. Daar moet u niet voor tot bij ons komen, dat gebeurt in het cafe om de hoek ook wel.

Natuurlijk, als ik een ambetant ventje een trek tegen zijn oog geef, staat dat morgen in de krant, dat van het cafe niet.

BigF 3 maart 2008 12:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 3284533)
Neen, zo is het niet. De meest ongeloofwaardige verhalen hebt u nog niet gehoord.

Houwen zo!!

Citaat:

U kan moeilijk het gedrag, namelijk van uw prospect vriend, op de Hells Angels steken, een prospect is geen Hells Angel.
Nee, das waar, maar als carrierezet naar het volle lidmaatschap deed het hem in ieder geval geen kwaad. Ik denk dat een dag oudjes over het zebrapad helpen hem niet dezelfde bijval zou opgeleverd hebben.

Citaat:

Ja kijk, als iemand ambetant komt doen moet hij er niet van verschieten dat hij wat botsen krijgt. Daar moet u niet voor tot bij ons komen, dat gebeurt in het cafe om de hoek ook wel.
Ik heb ooit al heel wat ambetante mensen tegengekomen maar ik heb nog nooit iemand 'wat botsen' gegeven. Zonder geweld lukt het ook hoor.
Citaat:

Natuurlijk, als ik een ambetant ventje een trek tegen zijn oog geef, staat dat morgen in de krant, dat van het cafe niet.
Hoge bomen vangen veel wind eh?
;-)

BigF 3 maart 2008 12:43

Ik wil alleen maar zeggen -voor er hier een bataljon Harleys voor mijn deur staat- dat de Hells Angels nu ook weer niet het schorremorrie zijn waar ze in de pers voor versleten worden, maar ze moeten nu ook niet gaan doen alsof het allemaal rozegeur en maneschijn is.

Maar ik viseer niemand hoor, deze discussie zou evengoed over, ik zeg maar wat, supporterskernen kunnen gaan.

HAMC 3 maart 2008 14:32

En is die prospect nu in de club? Hebt u er nog contact mee?

Savatage 3 maart 2008 14:42

Citaat:

Nu ja, ze zijn ook niet vies van geweld. Dat de media graag zo'n zaken opblaast is niets nieuws.

maddox 3 maart 2008 15:22

Citaat:

Blijkbaar slechte koks dan, die Hells Angels. Of is het niet de bedoeling dat die hondensoep gegeten word?

Citaat:

Ik las eens in de Humo dat als we lid worden we onze vest insmeren met pis en stront
Als het "mensenleer" zou zijn, is het weken in menselijke urine die een tijdje heeft gestaan een goeie bleek- en soepelmaker.
Da's al een trukje van Uma, toen haar man Ug kloeg over zijn te hard wordend berevel.
(zouden ze in Bedrock City al aan golden showers gedaan hebben?)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be