![]() |
Citaat:
|
[quote=filosoof;3317567]Uit schrik: de eerste NSV-er of Voorposter die jou ermee ziet slaat je 't ziekenhuis in.[/QUOTE]
Nee, nu vergist u zich toch hoor, Filosoof...Dat zijn vreedzame mensen, die doen geen vlieg kwaad: u mag dus rustig zo een t-shirtje aantrekken, en daar mee in de stad gaan rondfladderen:-) |
*knip*
Oproepen tot geweld zijn niet toegestaan op p.be. Mvg, Diatonos |
Citaat:
Zoals: Ik aanvaard ook arm, onderontwikkeld volk. Ik druk de T-shirts vandaag nog.:lol::lol: |
Gertjan is zelf homo. Lees zijn vorige berichten maar na. Nu probeert hij op heel kinderachtige manier het VB zwart te maken. Ik weet wat voor retrograde standpunten veel VB-militanten hebben over homo's, maar zo'n bedrog plegen is ook niet de manier om de mensen daarvan bewust te maken, Gertjan.
|
Citaat:
|
hahaha!!! Ik WAS homo , ik ben nu al jaren hetero en heb een vriendin! Omdat ik door HOMO's werd misbruikt,zo plant homosexualiteit zich voort: homo's die hetero's misbruiken!
Daarom heb ik nu ook het bewijs dat homo's echt perverten zijn en moeten aangepakt worden! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gertjan, ik zou je aanraden (en ik meen dat echt) om eens met een psycholoog te gaan spreken want ik denk dat er iets serieus scheef zit tussen je oren. Dat hoeft niet definitief te zijn, maar je moet er wel aan werken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(Ik ben toevallig op deze thread gekomen en heb niet alles gelezen.) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
En mijn tweede opmerking van van persoonlijke aard, niet gericht naar het VB maar naar Gertjan. Maar goed, blijkbaar zou het opgezet spel zijn van Gertjan? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wilders maakt uiteraard ook van die interne verscheidenheid van de Islam compleet abstractie. Voor hem zijn Sjieten en Soenieten waarschijnlijk beste vriendjes die samen een overval op het Westen beramen, al staan die twee takken van de islam bijvoorbeeld in Irak lijnrecht tegenover elkaar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een politieke partij die zich laat financieren door wapenleveranciers (Agusta) en tegelijkertijd oproept voor meer tolerantie voor minderheidsgroepen, vertrouw ik nog minder dan het Vlaams Belang.
Hoe hypocriet kan men zijn? Paulus. |
Citaat:
Zit het grote probleem dan eigenlijk niet bij de hetero's ? Dié moeten volgens mij aangepakt worden ! ;-) |
"Hoeveel hetero's heeft u voortgebracht in uw homo periode ? "
Iets te vlug geweest moest zijn 'Hoeveel homo's heeft u voorgebracht in uw homo periode ? |
"tolero" :roll:
je bent gewoon bi, face it. |
Citaat:
"Moest god echt bestaan, dat men hem dood slaagt" |
De beste T-shirtslogan voor tolerantie is natuurlijk:
"Jouw God is de beste." Wie het vatten kan, die vatte het. Paulus. |
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be