![]() |
Laten we eens écht grof doen (ik bedoel marginaal):
Laurent of Astrid |
Voor een meiske: Harpegia
Voor een manneke: Judas Welke nen zot zit nu op zo'n onnozele topics te broeden? Sommige mensen weten blijkbaar echt geen zin te geven aan hun eigen bestaan. |
Hmmm... indien een jongentje :
Eugeny-Alberic Jean-Baptiste Giscard-Amory-Percely Eduard-Eustache Gilles-Jacques Brum-Brum Marie En voor een meisje: Sigrune Demeter Esra N!xau Xlotlpotl Marie |
Citaat:
|
Ik zou het gewoon:
hoera-weer-een-dotatie noemen. |
Jean
en voor een vrouwtje: Ann zodat de papa zijn kroost ook tot zich kan roepen zonder zich te verspreken. |
voor adoptie weggeven ja. De saxen coburgs zouden zich niet eens mogen voortplanten.
|
Citaat:
en zullen we dat mogen weten of zal dat ook ergens onder de mat worden geduwd? Koningshuis kost ons in totaal 28 miljoen euro" De koninklijke familie krijgt drie keer meer middelen van de overheid dan de jaarlijkse dotatie. Dat heeft kamerlid Jan Jambon (N-VA) donderdag gezegd in een gesprek met de VRT-nieuwsredactie. Jaarlijks krijgt het koningshuis nu zo'n 12 miljoen euro, waarvan 9 miljoen voor de koning. Ook de prinsen Filip, Astrid en Laurent én koningin Fabiola krijgen een dotatie. "In de begroting staat alleen die dotatie ingeschreven", zegt Jambon. "Maar in andere departementen zitten vaak nog kosten verscholen, in totaal voor meer dan 16 miljoen euro." "Zo staan er bijvoorbeeld dagelijks 234 agenten in voor de veiligheid, worden de stookkosten apart betaald, de paleizen bewaakt en moeten ze bijvoorbeeld niet betalen voor hun vliegtuigreizen." "Nu zijn alle bedragen verdoken in andere departementen. Als blijkt dat de dotatie niet volstaat, dan moet de dotatie omhoog." Als het nodig is om de dotatie transparant te maken, dan is Jambon bereid om in het parlement te stemmen voor een verhoging van de dotatie. Jambon wil ook dat de dotatie voor Astrid en Laurent wordt afgeschaft. "Dat zijn de 5e en de 13e in rang voor de troonopvolging en dus gewone mensen zoals u en ik. Ik zie niet in waarom ze niet zelf een baan zouden zoeken." Jambon hoopt dat hij in de huidige regering genoeg voorstanders vindt voor zijn voorstel. "Ik denk wel dat we aan Vlaamse kant een meerderheid hebben." GVA |
en als we nou eens de dotatie in zijn geheel afschaffen en de gehele kliek Coburgers den bak in gooien wegens schending van de mensenrechten? Daar wil ik gerust wel mee bewakers voor betalen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of toch niet? |
Het pasgeboren kind heet dus Eléonore Fabiola Victoria Anne Marie.
Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Eléonore, Prinses van België. Niemand die het gevonden heeft:-o: jullie waren zwakke deelnemers!:| |
Ze moeten hun geld hoofdzakelijk krijgen van de Vlamingen maar tijdens het nieuws is nog maar eens gebleken in welke taal de welpen van onze kroonprins groot gebracht worden. Je mag drie keer raden. Dat is overduidelijk niet ons koningshuis maar dat van Wallonië. Dat zij er dan maar voor betalen ook. Ze mogen ze hebben, van A tot en met........... Hoe lang gaat Vlaanderen dat nog blijven slikken.
|
Citaat:
Gelieve niet te schelden. Mvg, Diatonos |
"Zenobie de la poil de pissoir", had toch veel schoner geweest hé.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Inderdaad prince koek van sacksen coburg zelf een vreemdeling mag opkrassen met zijn jong,ze moeten er niet zelf voor zorgen noch voor opdraaien ,de vlaamse meerderheid betaalt voor een stelletje op ons neerkijkende dikkenekkenEen feestje hier en een schnabbeltje daar,reizen ,de kruiperigheid van de belgiscisten en uitgejouwd worden door vlaams nationalisten.Het leven van de clowns van laken in een notendop!
|
Citaat:
|
Citaat:
Die is in ieder geval al rijp voor rimpelrock,met Fabiola erbij :-P |
Citaat:
|
als de Fluppe een beetje vooruitziend is (ma da zal wel ni met zijn IQ) dan zou hij nu eens moeten gaan informeren of er in Bokrijk geen huizeken leeg staat waar hij met zijn vier kadeekes en zijn Matille kan intrekken, want binnen enige jaren gaat die gast zijne stiel dus niet meer bestaan en is dat folklore "koningske spelen", teneinde voor die boelekes kunnen te zorgen (als ge ze de wereld in schopt moet ge ze kunnen eten geven nietwaar) zou een erfpacht van een boerenhofke ideaal zijn, eigen legummekes kweken en een geit en een varken houden, enfin ge weet wel t'goe leven en geen gezaag....
en daar zullen die ronkende namen rap plaats maken voor de realiteit en gebruiksgemak van alledag en dan zal Elisabeth Thérèse Marie Hélène gewoon "ons Liza" en Gabriël Bauduin Charles Marie "onzen Briele" en Emmanuel Leopold Guillaume François Marie "onze Wélle" noemen en t'nief kindeke "ons Noorke" t'zal een schoon huishouden zijn bij moeder Matille en vader Fluppen van Beireke :-D:lol::lol: |
Ons Noorke? Is dat niet gewoon "ons Leonau"?
|
Citaat:
|
Eigenlijk heeft Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Eléonore nog een naam te kort.
Het is nu Eléonore Fabiola Victoria Anne Marie, maar het zou eigenlijk moeten zijn: Eléonore Fabiola Victoire Sébastienne Anne Marie / Eleonora Fabiola Victoria Sebastiana Anna Maria. Waarom? -Eléonore= persoonlijke naam. -Fabiola= naar haar groottante, de grote Koningin Fabiola, die meer dan dertig jaar Koningin-gemalin van België was, en die over 2 maanden 80 jaar wordt. Een mooi verjaardagsgeschenk voor H.M.Koningin Fabiola. (Eén vd broertjes van Eleonora heeft als tweede naam Boudewijn, en de ander als 2e naam Leopold.) -Victoria= doopmeter (Kroonprinses Victoria van Zweden) -Sebastiana= verwijzing naar dooppeter: Graaf Sebastiaan (Sébastien) von Westphalen zu Fürstenberg. -Anna= naar haar grootmoeder Gravin Patrick d'Udekem d'Acoz geboren Gravin Anna Komorowska? Of naar Anna, de moeder van de Heilige Maagd Maria? -Maria= naar de Heilige Maagd Maria. Eigenlijk zit er wel een logica in de namenkeuze: eerste naam is persoonlijke naam, tweede naam naar iemand die ze vereren, derde naam de peter of meter van hetzelfde geslacht als het betrokken kind. De naam Maria wordt altijd gebruikt naar aloude traditie. |
Ik vind eerlijk gezegd dat ze die trouwe MaGNiFiCaT ook wel eens hadden mogen belonen en die dochter ook dié naam hadden mogen geven.
Zie, ik ben in een vriendelijke bui vandaag. |
Elisabeth
Emmanuel Eléonore Drie namen die beginnen met een E, en Gabriel is zo alleen. Er zouden nog 2 kindjes moeten komen waarvan de naam begint met een G, dan is het mooi in verhouding............ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
G-spot? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:lol::lol:Ik wou er nog een tweede zoeken, maar vond er gene! godfried is idd niet zo geslaagd. |
Ghandi.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be