![]() |
Citaat:
Als niemand morgen begonnen is over het leven en leiden van de gewone man met een stamcafé, iemand die hij verafgod en een schizofreen ertussen. Ook nog een hoer ertussen met a) Dikke tetten B)Lekker foef C) Zwart ondergoed, dan start ik mij een verhaal. |
Citaat:
|
Citaat:
't Is toch pasen geweest. Dan kunt echt massas VUILZAKKEN vol kuikens gaan halen e. (Lekker hé dames..;-)) Die kunt ge dan aan zo'n beest geven e, of aan een kat, een oeoe of zo iets in die trent. |
Man, ik ben te zat opm dit te begrijpen ze :?
|
Citaat:
|
Citaat:
Allé dronkoers, schrijf eens je verhaal over die domme slet, en die vuile johhny.:-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Txiki, je weet dat deze topic bestaat, waarom maak je er dan geen gebruik van?:evil:
|
Txiki, je weet dat deze topic bestaat, waarom maak je er dan geen gebruik van?:evil:
|
En Txiki, ik weet dat ik helemaal geen schrijverstalent heb, en dat laat ik ook helemaal niet uitschijnen.
Ik ben de eerste om toe te geven dat ik gewoon géén schrijverskwaliteiten heb, maar het kan moeilijk anders: ik lees tegenwoordig ook erg weinig: geen tijd.:-) ;-) En ik heb dit ook bij de aanvang vh topic verhalenfragmentenslang duidelijk laten weten: 'je moet geen groot schrijverstalent zijn, maar probeer het gewoon'. Dus Txiki, waar wacht je op?:-) |
Ik durf niet. Schrik om door de mand te vallen. 8-)
|
Citaat:
Na mijn verhaal te hebben gelezen zou iedereen moeten durven.;-) From Vlaanderen is er nu met een verhaal begonnen, jullie kunnen samenwerken.:-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be