![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
waar heb jij mij OOIT het woord makak weten gebruiken, of zulke bullshit weten te verkopen ??? |
Citaat:
Maar ik kom hier geregeld 's nachts buiten. Als je geen boel zoekt, wordt je over het algemeen met rust gelaten. Ik denk dat de meeste criminaliteit hier vooral een 'interne' zaak is, afrekeningen, ruzies, ... Het ergste wat me hier ooit overkomen is is dat mijn fiets werd gepikt, en dat de flikken mij verkeerdelijk als een dealer zagen, omdat ik me nogal verdacht gedroeg. :lol: |
Citaat:
Ik zei dat niet tegen jou hoor, ik zei dat in het algemeen. Het is gewoon een feit dat de marokanen waar zo hard op geschoten wordt over het algemeen zelfs beter geïntegreerd zijn dan de joden. |
Citaat:
|
Citaat:
Mja...Geld he... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ofwel liegt Pelgrim ofwel loopt hij dag en nacht met zijn ogen toe. Ik heb een vriend en die woont in de muizenstraat (zijstraat conincplein) in de laatste 4 jaar is hij 3 maal overvallen en is ook zijn fiets gestolen, het acherlaten van uitwerpselen is niet meer te tellen, dit is een heel ander verhaal
|
Ah zo. Ik woon in diezelfde straat hoor.
|
Citaat:
|
Verdraagzaamheid, Liefde voor het Adoptie Land...?
Citaat:
|
Citaat:
Maar het is effectief één van de armzaligste buurten van Antwerpen geworden. Ze mogen daar nog miljoenen inpompen om de buurt er wat leuker te laten uitzien, zolang ze niets aan de effectieve oorzaken doen, blijft het water naar de zee dragen. |
Citaat:
Zoals ik in mijn vorige post al zei, zolang ze niets doen aan de werkelijke oorzaken, zal het er niet op beteren. Hoeveel bloembakskes ze ook zetten. Het is daar een allegaartje aan doodarme mensen, krotwoningen aan torenhoge prijzen, junks, prostituees etc. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Helemaal hemeltergend is de onvoorstelbare naïviteit van het Antwerps stadsbestuur, dat dacht dat door een (gruwelijk dure) bibliotheek op het plein in te planten, de criminaliteit en de overlast er zou dalen. Die waanbeelden zijn tekenend voor de politici in hun ivoren torens. Wie de laatste 20 jaar af en toe een voet op het De Conincplein heeft gezet, wist maar al te goed dat d�*t zeker geen oplossing zou zijn. Antwerpen is vanaf de Stuivenbergbuurt tot aan het Astridplein één grote rotte plek, waar zelfs de lokale politie een oog toeknijpt voor de almachtige drugmaffia die er de plak zwaait.
|
In de jaren 50 ging mijn grootmoeder met de trein verscheidene keren haar dochter groeten in het mortuarium van het Stuivenbergziekenhuis van Antwerpen. Vanaf het Astridplein zo via de Carnotstraat … In die perioden, zo vertelde mijn moeder, zag je daar geen vreemdelingen rondlopen en was het daar veilig. Nu, zo heb ik mij laten vertellen, is het ook daar Marokko geworden.
|
Citaat:
Maar voor de rest, wat hebt ge eigenlijk tegen Joden ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
De buurt was vroeger inderdaad een chique winkelbuurt. Zo kon je in de Muizenstraat bijvoorbeeld de beste hemden van Antwerpen vinden. Nu moet je er bukken om de rondvliegende kogels te ontwijken. En ontkennen dat die evolutie met de toestroom van allerlei vreemde nationaliteiten te maken heeft, is in het beste geval kortzichtig. |
Citaat:
En joden vallen mij veel meer op dan een hoofddoek, nochtans nog weinig discussies gelezen over krulletjes die storen... |
Citaat:
Jezus wat een bullshit 8O Hou op met zo uit je nek te kletsen kerel |
Komt Partick Janssens de winkel nu ook met een brede glimlach sluiten ?
|
Citaat:
Echt, dat waren ongelooflijk knappe hemden hoor! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be