![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat is ongelofelijk! Maak een topic aan over hoe een medeforummer te martelen, en het is dé succestopic!8O
Vijf pagina's ver al.:? |
En uiteraard dat beste vriend weer van partij is. Hadden we het anders kunnen verwachten?:roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou Magni haar adellijke titel afnemen en ze dwingen om te gaan wonen in het centrum van Johannesburg.
|
Citaat:
|
Cirke moet gegangbanged worden door een dozijn "allahtonen".
|
Beste vriend stuur ik op een cursus etiquette, gegeven door Magni.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De pruis en Gezond Vl. verplicht laten meelopen in een Gaypride-stoet! :p
|
IronChef naar een goatrancefeest laten gaan en daar hem LSD geven zodat hij een kan worden met de natuur samen met de bergkristalhippies.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Eerst ontwerp ik een machine die in staat is alle intellectuele kennis te onttrekken aan het brein.
Die sluit ik aan op Flanelcondoom waarna ik hem laat adopteren door carapils zuipende marginalen. |
Hamc stuur ik naar een hells angels clubhuis op een roos kinderfietsje met zijwieltjes.
|
Houzee ! moet trouwen met een succesvolle carrièrevrouw en een veeleisende job zoeken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jazeker: opsluiten in een kamer vol vrouwen met roze teensletsen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben Osama en droeg de hele tijd donkere contactlenzen en een aanplakbaard! Ik sprak Nederlands maar Al-Quada heeft dat gedubd in het Arabisch! Dienen AK-47 achter mijne rug was een waterpistool gevuld met ontkalkt water! Die tulband is CGI Animation en die vliegtuigen waren mijn nieuwe manier om pizza's te leveren! Haal die teensletsen hier weg en breng me boots genoeg voor die vrouwen en ik beloof je meer informatie! |
Citaat:
Straks die dames bevel geven om u te kietelen met hun tenen ;-) |
Dronkoers met mij op café: ALLES bekent hij om van mij af te raken!
|
Massamarteling:
Handboeien. De hele K&K-ploeg. Ik. Monologen over de visie van Evola op Crowley. Dan, wat bier drinken om in vorm te geraken, en een vergelijkende analyse van Evola en Crowley. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik voorspel eerder 5 gratis duvels om mij te verwijderen :-P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be