Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
(Bericht 4170936)
Dat heeft geen bedoeling. Ik vind dat een mooi plaatje.
Hoe weet jij dat ik homo ben? Dubbelnick? Aangezien er niets vulgairs is aan dat plaatje, is er ook geen twijfel omtrent mijn "recht" om at te gebruiken.
En het gebruik van dat plaatje creëert op een of andere manier een ongelijkheid? Wil je dat eens wat nader toelichten?
Ik dring niemand iets op. En jij?
|
Hoe ik weet dat u homo bent? Ik zou wel eens een hetero willen zien die op een forum een plaatje gebruikt van de kont van een man. 8O Je moet wel serieus blijven. Het is niet omdat ik tegen uw kar stoot dat u mij direct moet zwartmaken. U en de Roos zijn daar expert in.
Ik vind dat geen mooi plaatje. Het is een aanstootgevend plaatje, wat natuurlijk uw bedoeling is. Even het forumreglement checken:
Citaat:
Te vermijden op vraag van de moderatie:
* plaatsen van expliciet materiaal (3 bp)
|
Een naakte man die zijn reet naar mij richt noem ik expliciet materiaal.
Als dat volgens u een mooi plaatje is, gebruik het als Bureaublad of als achtergrond op uw GSM. Maar kom mij uw expliciet materiaal niet opdringen. Dat recht heeft niemand. Of die persoon nu homo of hetero is.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc
(Bericht 4172240)
Ook de links georienteerde Goede-Doelen-Industrie is geheel in witte handen in Belgie en Nederland. Een eenzame onderbetaalde colporteur daargelaten. In voornamelijk de bekende linkse witte handjes, dat natuurlijk wel.
Dus waar klaag je over???
|
Ik klaag over het bedrog dat een groep allochtonen gebruikt ivm goede doelen. U geeft nu aan dat er ook andere mensen in de goede doelen industrie aan het werk zijn. Dus daarmee is volgens u het probleem opgelost. Sterker nog, het probleem bestaat niet. :lol:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DEMOKRATOS
Het zijn geen Turken of Marokanen die bedelen, Trouwens een Bickey kost meer als 2 euro, en Moslims eten normaal geen varkensvlees. Dit verhaal is gewoon uit de duim gezogen om een bepaalde groep te criminaliseren. Als het op uw belastingen aankomt, zullen we mss beter spreken over de agusta affaire, of over de milieu boxen, mss es praten over het fraude in het leger, of over prins Laurent die nie genoeg kreeg. Zullen we mss praten over Dutroux, of over zijn proces die meer als 5 miljoen euro heeft gekost. Een bedrijf in Heers die een goede doel opstarte voor een kanker patiente, en die achteraf bleek verzonnen te zijn en zo tienduizenden euro's achterhield. Nee hierboven waren het allemaal rasechte belgen, maakt voor mij trouwens niets uit. Maar voor sommigen is een scheet genoeg voor een discussie op gang te brengen. Kortom alles is goed voor de vreemdelingen zwart te maken.
Oorspronkelijk geplaatst door Demper
Alsof ik nog niet genoeg belastingen betaal.
Betaald een student ook al belastingen.... wa gaat ge dan doen als ge werkt en 55 procent belastingen betaald.
|
Mijn verhaal van de Bicky is waar. De schaamteloosheid bij sommigen is erg groot.
Het is niet omdat er niet enkel onder allochtonen criminaliteit is, dat criminaliteit onder allochtonen niet bestaat. Dat is wel erg kort door de bocht.
U zegt dat ik vreemdelingen zwart maak. Als het spreken van de waarheid en feiten garant staat voor het zwartmaken van vreemdelingen, moeten we daar maar eens onze conclusies uit trekken.
Over die belasting... mijn ouders, sterker nog, mijn hele familie betaalt belastingen. Op een GSM heb ik onlangs 60 euro BTW betaald. U moet studenten niet discrimineren op basis van hun belastingsinbreng.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jennes
Stropopargument.
Zoniet is het veelbelovend dat u het verschil tussen tegenwoordige en toekomstige tijd niet kent.
U schreef namelijk:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper
Alsof ik nog niet genoeg belastingen betaal.
Over gangmakerij gesproken...
|
Lees de reactie aan Demokratos hierboven.
Ik heb ook niet echt veel zin in taalspelletjes. Dat moet u spelen in familieverband. Hou het inhoudelijk.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles
Wat dit laatste betreft heb je gelijk, maar b.v. in Brussel heb je wel vrouwen in hoofddoek die bedelen. De verkavelingsvlaam denkt dan plots: "weer Turken en Marokkanen!", terwijl het natuurlijk om zigeuners e.d. gaat. Netwerken beroepsbedelaars.
Nu ja, ik geef geen geld aan die categorie. Voor de rest heeft niemand er last van. Zoals ik al gezegd heb, is het probleem van de prostitutie en de mensenhandel veel schrijnender. Maar daarover geen woord van onze kleinburger. Misschien is hij wel klant bij een aantal zwarte dames aan het Noordstation? En dan maar afgeven op de vreemdelingen!
|
Ik zie het verband niet tussen prostitutie/mensenhandel en mijn onderwerp. Dat zal ik wel aanklagen in een ander topic. Het niveau van uw bijdrages is werkelijk beneden alle peil. Niets zo kleinburgerlijk als scheldtirades. Nu ben ik al een hoerenloper. Ik zal uw marginale gedrag maar aanzien als rechtse groeipijnen van uw vastgeroeste linkse oogkleppen.