![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo zie je dat "niet afgerekend worden met VB-kiezers" relatief is. Seffens kom je nog beweren dat die mensen niet gehaat worden maar op handen gedragen worden. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat die mensen gehaat worden zal me trouwens worst wezen. Ik ben er vrij zeker van dat een groot deel ervan mij om diverse redenen ook haat. Deze man vindt bijvoorbeeld al dat ik het ras naar de kloten help. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wees gerust dat Herr Max zijn standpunten terzake iets rechtlijniger zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Trouwens, die man mag denken en vinden wat hij wil. Of is die zijn woord heilig misschien? |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Volgens mij zijn mensen die termen als 'rasverbastering' in de bek nemen behoorlijk recht in de leer wat dat betreft hoor. Overigens was de cultuur rond het Alhambra - weliswaar gedurende een korte periode - zeer hoogstaand en zelfs uitermate liberaal te noemen (zeker wanneer men ze vergelijkt met andere culturen uit dezelfde periode). Dat iemand zoiets durft schrijven schokt dhr. De Man blijkbaar behoorlijk. Tot slot nog dit (en enkel voor de goede orde): dhr. Desmet schrijft veel meer waar ik niet mee akkoord ben dan waar ik wel akkoord mee ben. |
Citaat:
|
Citaat:
Ja en? Als ik morgen een hollandse leer kennen dan zal het vb daar geen probleem van maken,dat ze zal werken en de taal kan wel dat wel.(uiteraard kan deze al nederlands maar je snapt wel wat ik bedoel). Je bent geen tegenstander van een mulcticul maar wel tegenover de vlamingen die voor hun taal en dergelijke meer opkomen en tegen de zaken die hier niet thuis horen. Ik begrijp wel ergens de mensen deze zeggen,blijf gewoon bij iemand van je eigen volk,het is zo al niet makkelijk. |
Citaat:
De grootste geldprofiteurs en verslinders zitte in andere partijen. |
Citaat:
Technisch gezien is het geen huwelijk, maar soit. Voor de rest snap ik de 'Ja en?' niet wanneer ik de rest van uw bericht lees. Maar de een of andere wijsneus zal er ongetwijfeld op wijzen dat dat aan mij ligt. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Het weze hem gegund, hij is niet mijn vijand en nooit geweest. Feiten zijn echter feiten. Moet hij daarom een mooie villa hebben ? |
Citaat:
Citaat:
In andere landen zijn er nochtans ook linksen, daar heeft men evenwel toch kort na de oorlog amnestie gegeven. Waar zit dan het verschil? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
En over de croo zwijg je wel snel,die vent zijn villa is 4 maal zo groot als die van fdw. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat doen wij ook,daarmee zie je alweer hoe goed je op de hoogte bent. Wij doen ieder jaar een aktie en geld inzameling voor de mensen hier die het enorm moeilijk hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De man werkt veel meer dan jij denkt,deze is dag en nacht mee bezig. Terwijl uw grootste groep vrienden de allochtonen de grootste groep beroepsdoppers zijn en die ons jaarlijks veel meer geld kosten dan wat fdw maar op een jaar verdient. |
Citaat:
:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zijn zo van die mensen die altijd luid staan te roepen als er wat gebeurt maar snel de kop in de grond steken als het over allochtonen of walen of andere politiekers gaat. |
Citaat:
|
Citaat:
silly me :roll::roll::roll: |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat stoort me niet. Want als u me zou kennen dan zou u dat niet denken van mij. |
Citaat:
Als iedereen hier uw en sommige andere hun posts eens allemaal op een rijtje zet dan zie je ik gelijk heb. Ik beste daarentgen heb het over alles en iedereen,das het verschil tussen u en mij. Jij bent blind,blinde haat gericht tegen het vb en alles wat ze doen en zeggen,je weet altijd wel wat maar uwe vriend marlientje a la blue thunder is nog veel erger,blockbuster is de lievelings site en laten we maar alles snel overnemen,zelf nadenken is te moeilijk natuurlijk laat staan 2 keer nadenken. |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be