![]() |
DEET, zit ook in onze betere anti-muggen sprays of crèmes en muggennetten.
|
Citaat:
ik zeg het al langer (dit geldt ook voor mezelf) : fora als dit hebben een therapeutische functie, je kan er je hart luchten/je gal spuwen. Het alternatief is een hartkwaal. |
Sofie Lemaire:cheer:
![]() |
Citaat:
Spook gesignaleerd ter hoogte van p.be! Pas je snelheid aan en hou afstand. Grote blauwe vogel kan eventueel in de buurt zijn. |
Citaat:
past op eh, of ik post hier weer een foto van Axelle Red:twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
Op het middaguur zap ik altijd ostentatief weg van StuBru. Ik vind eerlijk gezegd ook dat de kwaliteit van StuBru er de laatste jaren fel is op achteruit gegaan. |
Roos van Acker is wel een goei radiopresentatrice.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
'k Vind die sofie eigenlijk wel schattig
|
Citaat:
|
Citaat:
Meteen nog een wanhoopsdaad en dan kleine dronkoersjes en zo. Met een hondje en katje erbij. :-D |
Citaat:
Is dat soms abnormaal dat ik die wel schattig vind? ;-) |
Citaat:
|
Maar, wie is dat nu eigenlijk? Wat doet die?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Op een vredevolle dag als kerstmis had ik gehoopt op beters. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sofie Lemaire. :roll:
Af en toe blader ik 's morgens eens door de humo tijdens het drinken van mijn koffie. In die van deze week vertelt zij dat volgens haar de belangrijkste gebeurtenis van 2009 de dood was van Michael Jackson. Een paar pagina's later staat er reclame met haar voor music for life om ons een schuldgevoel aan te praten en de portefeuille te openen. Iemand die de dood van een popster de meest memorabele gebeurtenis van het jaar vindt is op z'n minst oppervlakkig te noemen. En dat gaat mij dan lesjes leren over wat humaniteit en altruïsme is. Bah! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ken uw vijand! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be