![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan dat niet voorstellen. Ik weet dat ik gemanipuleerd word. Ik probeer me daar zo goed mogelijk tegen te wapenen. Maar ik kan niet meer doen dan in mijn vermogen ligt. En ik weet dat ik zwak sta. Dan is het verstandig om me te organiseren met andere zwakken om misschien gezamenlijk toch wat sterker te staan en minder last van manipulatie te hebben. Hoewel ik besef dat door me met anderen te organiseren, ik ook weer door de organisatie gemanipuleerd wordt. Het blijft lastig. Het is schipperen. |
Citaat:
Nee, de VS zal Iran niet aanvallen. Hoogstens zal Israel proberen de nucleaire installaties te vernietigen, maar zonder VS steun is dat ook onwaarschijnlijk, want Iran kan terugslaan door Israel te bestoken met lange afstandsraketten. Ahmadinejad weet dat ook, daarom dat hij zo'n grote mond opzet, in de hoop de aandacht af te leiden van het binnenlands ongenoegen. (de meeste Iraniërs staan wel achter het nucleaire programma, maar moeten niets weten van het regime) |
Citaat:
|
Zijt maar zeker dat de regio in een hel zou veranderen. Tumult in Afghanistan, Irak, Pakistan en Indie. Zou wel kunnen leiden tot een mushroom cloud.
Tehran is heel modern en in heel het land zijn ze vrij jong en geleerd. Ze zullen hun democratie zelf wel verkrijgen vroeger of later. Het is zelfs het meest verwesterts land in de regio. |
Citaat:
|
Ik denk dat Obama's dagen zijn geteld. Als het aan Ron Paul ligt tenminste.
De binnenlandse problematieken worden zo groot dat er aan het hele Iranverhaal niet eens meer gedacht wordt. Volgens Amerikaans berichtgeving loopt de schuld op die Amerika heeft tot in de triljoenen. Paul kwam al met een rekensommetje van 400 en nog wat duizend dollar per huishouden. In de VS beseft men inmiddels heel goed dat het land op de afgrond afstevent. In het algemeen is men ervan overtuigd dat Obama een 2e ronde zeker niet zal halen. |
Dat dacht ik bij Bush ook, we weten hoe dat gelopen is, nuja, te zien of er geen fraude in het spel was :D
Hij heeft nog bijna 3 jaar, het is nog veel te vroeg om daarover te leuteren. Moest het aan mij liggen Ron Paul zeer zeker. Maar vergeet dat maar. |
Boh, Ron Paul heeft de verdienste dat hij een aantal leugens doorprikt, maar zijn 'alternatief' van nog harder kapitalisme is eigenlijk geen alternatief...
|
Vreemd. Ahmed roept letterlijk op tot haat en oorlog, terwijl Obama een oproep doet voor democratie in Iran en toch wordt de oorlogshonger aan Obama toegeschreven. Vreemd, zeer vreemd.
|
Degene die écht troepen en bommen stuurt naar andere landen, is Obama, niet Ahmed. Ahmed verkoopt stoere praat, den Barrack verkoopt oorlog met het etiket 'vrede' op.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ben jij zeikstraal ofzo? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bush zei tenminste nog eerlijk dat hij oorlog ging voeren, Barrack bedriegt de ganse wereld :? |
Citaat:
Ik zou dus graag weten waarop u en fox zich baseren om te stellen dat hij oproept tot oorlog en haat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar hij kan de troepen niet zomaar terugtrekken, want dan laat hij die landen in een enorme chaos achter en word de burgerbevolking uitgemoord en verkracht door de krijgsheren en verdreven machthebbers. Obama wil trouwens helemaal Iran of Noord-Korea niet aanvallen, want hij heeft voldoende werk in eigen land om de puinhoop van zijn voorganger op te kuisen. En wie denkt dat hij geen tweede ambtstermijn gaat krijgen van de Amerikaanse bevolking, moet er maar eens rekening mee houden, dat hij stuk voor stuk zijn beloftes aan het waar maken is. Als hij nu ook nog de werkloosheid kan terugdringen, dat zit hij zelfs gebeiteld voor twee ambtstermijnen voor zijn echtgenote na zijn 8 jaar. |
Citaat:
Hij weet immers dat als hij uithaalt, hij direct een andere vijand op zijn grondgebied te verwerken krijgt. China zal immers nooit dulden dat zijn olieaanvoer in gevaar word gebracht. En vergeet die andere slapers naast zijn deur niet, Indië en Rusland. Geen van beide heeft er baat bij dat de Nato zich nog meer militair in hun achtertuin gaat vestigen. Ahmedinejad weet dus dat als hij één voet verkeerd zet, hij niet de VS maar een van deze supermachten op zijn kap krijgt. En dat deze indien nodig elkaar zullen steunen. Obama zal dus Iran niet aanvallen omdat hij eerst de puinhoop van Bush moet opkuisen. Daarbij heeft hij niets te winnen met een dergelijke oorlog en Ahmedinejad word door China en Rusland en Indië braaf gehouden. |
Citaat:
|
Citaat:
Allee, elke keer dat Ahmedje in het openbaar spreekt, is hij bezig over naastenliefde en zijn innige wens om dikke vrienden te worden met de westerse wereld.:lol: Droom maar rustig verder, Imaminister van Propaganda |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zij zetten zich o.a. fel af tegen het kapitalisme en pleiten voor een door de staat geleide economie. |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be