Sus Iratus |
22 juli 2010 13:28 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C
(Bericht 4884094)
Zou een vulva-verfrisser op zijn plaats zijn in openbare plekken? Ik denk aan een spray-systeem in de damestoiletten van, bijvoorbeeld, luchthavens.
De dame staat er boven, en er wordt gesprayd. Zoiets als de automatische handendrogers die men overal ziet.
Kwestie van tijdens de vlucht de lucht schoon te houden.
Ik denk dat daar een markt voor bestaat. En als die niet bestaat, dan creëren we die wel, door vrouwen met een nieuw complex op te zadelen: het risico op onaangename luchtjes tijdens vluchtjes.
|
Dat doet me heel erg sterk denken aan dat volautomatische schijthuis dat een stel Japanners heeft uitgedacht en wellicht al op de markt gebracht heeft ook.
Na het doen van de kleine, dan wel de grote boodschap, wordt men geheel volautomatisch afgeveegd, gewassen/gesproeid, daarna gedroogd en tot slot geparfumeerd.
Uw idee kan uiteraard nog wel op andere wijze uitgebouwd en veredeld worden. Persoonlijk zat ik dan meer in de richting van een soort van volautomatische douchekoppen te denken (veel vrouwen schijnen dat immers een onweerstaanbaar speeltje te vinden), die naar believen op temperatuur, hardheid van de straal, enz. ingesteld kunnen worden. Een soort van genotsautomaat voor vrouwen die zich vervelen tijdens het wachten op de aansluitende vlucht of zo.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C
(Bericht 4884094)
Er vallen miljoenen te scheppen met vrouwencomplexen.
|
Met al dan niet aangepraatte complexen in zijn algemeenheid ook. Waarom u speciaal beperken tot het vrouwelijk segment van de markt terwijl u uw potentiëel cliënteel eenvoudig kunt verdubbelen?
|