![]() |
Citaat:
1. Luxemburg.....mss aansluiten bij la douce France. 2. Tiens en ik die dacht dat er enkel "Belgische" steden bestaan.....:twisted: wel wel wel. 3. Oostenrijk heeft ook geen zeehavens, er zijn zelfs nog andere landen dan Oostenrijk die geen zeehavens hebben. 4.Onderwijs is al jaren lang in handen van het gewest.......dus tja nu niet komen "bleiten" hé. 5. Toegeven, dus je erkent dat er nood is aan verschillende accenten te plaatsen betreffende arbeid ? Wil je ook noteren dat het van "moetens" was die KMO's. Je laatse opmerking is wel de klapper, tja Belgie en Wallonie hebben niet kunnen genieten van de "golden sixties" al het geld is naar de Vlamingen gegaan....:roll: :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Vooral dat van die KMO's ('t was van moetens en dat beseffen ze nu ook stilletjesaan in franstalig België) was raak! |
Wallonië moet een soevereine lidstaat worden binnen een ruimer samenwerkingsverband. De Waalse bevolking heeft ook massaal op partijen gekozen die bereid zijn heel ver te gaan (splitsing SZ, herschrijven financieringswet, overheveling van 30% van het Rijksbudget).
|
Citaat:
|
Citaat:
BHV zou kunnen dé struikelsteen worden. Mielkit heeft hierover een stukje theater gespeeld wat de "ondehandelingen" niet ten goede komt. Slaande deuren zijn bijna nooit goed in zo'n omstandigheden. Maar ja, haar postje... |
Citaat:
het Weverke heeft van de eerste dag van de onderhandelingen gezegd dat "de marge om te onderhandelen over bhv voor de nva zeer klein is". Die nuance lijkt me belangrijk, zelfs al is het verschil zeer klein. Die nuance lijkt me in overeenstemming te zijn met het resultaat van de verkiezingen: de nva is wel de grootste partij in het parlement, maar helaas niet van die aard dat ze - zelfs aangevuld met de andere V-partij - autoritair het regeerakkoord kan dicteren. (de LDD is een V-partij, maar uitgestorven) (de opening die het Weverke hiermee maakt naar de Franstaligen is erg klein. Gelukkig weet Di Pupo om te gaan met kleine openingen ...) |
Citaat:
Oostenrijk is een land dat weinig meer voorstelt (van een werelmacht onder Maria-Theresia afgegleden naar 2 keer niets. Wal is bezig met het VL voorbeeld van KMO's te volgen; dat duurt echter een tijd voor het zichtbaar is. |
Citaat:
En nu de hakbijl voor de scheiding aub |
Citaat:
|
Ik verheug me buitengewoon op het uiteen barsten van Belgie.
Dat wordt werkelijk een heuglijke dag. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
De politiekers nog meest van al. |
Citaat:
Nu bevestigen ze zelf dat ze nog nergens staan. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be