Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Boerka-spot veroorzaakt ophef in Zweden (https://forum.politics.be/showthread.php?t=143119)

Cdude 3 september 2010 15:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben (Bericht 4961155)
:?

Ayatollah: "schande dat die vrouw bloot rondloopt, de politie erop en afslagen"

Europese democraten ( :roll: ): "schande dat die vrouw in vodden rondloopt, de politie erop en afslagen"

Wat is nu het verschil?

Wie heeft waar gezegd "de politie erop en afslagen" (buiten jij) ?

Cdude 3 september 2010 15:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben (Bericht 4961163)
amai, kom je weleens buiten, heb je weleens contact 'face to face' met echte mensen???

dat idee van dat "grote plan" bestaat alleen in de verwrongen hoofden van politieke gedrochten.

Tiens ...nochtans hoorde ik een of andere reliwacko het vandaag weer zeggen op het nieuws.
Die stemmen kwamen toch echt uit mijn koptelefoon hoor :lol:

grimbergen 3 september 2010 15:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben (Bericht 4961107)
wat een onnozel antwoord.

een gesluierde vrouw doet toch niet kwaad door alleen maar er zo bij te lopen???

Oh jawel zulke vrouwmensen (meestal halal vleesbergen) doen dit bewust zodat hun venten onze vrouwen kunnen ambeteren.

grimbergen 3 september 2010 15:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam (Bericht 4957578)
Maar die hordes komen voor. Misschien niet in Zweden, maar elders in Europa wel:

een man mag er in die culttuur vier burka's op na houden. Dus wees niet verbaasd dat ze vaak in kluitjes van vier voorkomen.

4 ??? Ik dacht 3??? Enfin al die halalvleesbergen je mag er niet aandenken als weldenkend man. ;-)

styllo_ben 3 september 2010 15:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen (Bericht 4961282)
Oh jawel zulke vrouwmensen (meestal halal vleesbergen) doen dit bewust zodat hun venten onze vrouwen kunnen ambeteren.

:?

Cdude, vraag aan jou, ben je het eens met wat grimbergen hier schrijft?

styllo_ben 3 september 2010 15:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen (Bericht 4961282)

:lol:

ik durf er zo om wedden dat jij nog nooit een vrouw van dichtbij gezien hebt!

suqar_7loe 3 september 2010 15:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4960987)

Ik stelde u een serieuze vraag hoor. Of geef je bij deze toe dat U nog nooit een boerka dame in levende lijve gezien hebt?

liberalist_NL 3 september 2010 20:49

Het spotje is HI-LA-RISCH.

Spinoza 3 september 2010 20:58

De enige vrouw met boerka die ik in heel mijn leven in Nederland heb gezien, woont uitgerekend in de flat van mijn moeder. Volgens mij is het nog een autochtone bekeerlinge ook. Want ik zag haar zoontje onlangs, en die is hoogblond. Dat zag er overigens niet uit op de fiets. Zoontje voorop in het kinderzitje, en zij met haar wapperende boerka driftig fietsend.

Wisord 4 september 2010 02:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 4960815)
En dan te beweren dat blokkers geen racisten zijn..

Echt he ,:-D .

Derk de Tweede 8 september 2010 15:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spinoza (Bericht 4962228)
De enige vrouw met boerka die ik in heel mijn leven in Nederland heb gezien, woont uitgerekend in de flat van mijn moeder. Volgens mij is het nog een autochtone bekeerlinge ook. Want ik zag haar zoontje onlangs, en die is hoogblond. Dat zag er overigens niet uit op de fiets. Zoontje voorop in het kinderzitje, en zij met haar wapperende boerka driftig fietsend.

Ik heb al eens een bijna-aanrijding gehad met zo'n dame in een niqaab.
Een boerka met een spleetje erin...8-)

plakker 8 september 2010 15:55

Sterk dat ze deze spot on the air houden!!!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be