![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Ook een van de ruziestokers namelijk de NVA. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Den bouw ja , hoeveel bedrijven in de metaal en de chemie doen dit ?? Ik ken er geen enkel . Dat zullen dan wel geen bedrijven zijn met +- 700 werknemers waar jij over sprak . En dan nog is iemand die met het suikerfeest verlof vraagt vervangbaar door een interimcolega [punt] |
Citaat:
|
Citaat:
Dus dan mag ik nu ook over pasen beginnen 8O OMG. zeveraar. |
Citaat:
En jij ....know it all? |
Citaat:
Alle bedrijven in de metaal en chemie en energie, zoals ik al zei, enkel de ploegdiensten blijven doorwerken. Ook in den bouw 2,3,4 mans bedrijven nemen ze allemaal verlof op Kerstdag en Nieuwjaar, en is er collectief verlof in de zomer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat zit jij nu steeds te k*tkammen over die 2 weken en die feestdag . Het punt is dat ik denk dat iemand die verlof wil omwille van famillieaangelegenheden "in dit geval suikerfeest " moet kunnen krijgen . Iedereen is vervangbaar . |
Citaat:
|
Citaat:
Aan uw buikgevoelens hecht ik weinig belang , BTW ooit al eens in een delhaize geweest in de zomermaanden ?? Het barst daar van de jobstudenten zelfs achter de kassa . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Regels zijn er nu eenmaal om te overtreden anders waren er geen regels nodig . Als de persoon in kwestie een dag verlof niet krijgt en hij heeft deze echt nodig maar krijgt die niet dan is het normaal dat hij een andere methode gebruikt om deze wel te krijgen . Dat is normaal anders moet je bedrijven maar omvormen tot gevangenissen . |
Citaat:
|
Citaat:
Ik verdien die dagen met 1 dag werken het loon waar ik anders een week voor werk ... daarna neem ik een last minute naar de zon .:-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat doet ook niemand , ik werk uit vrije wil maar ik neem dan ook verlof wanneer ik zelf wil . Ik heb niet te weinig , als jij graag een knechtje bent dan is dat uw goed recht maar dit wil niet zeggen dat iedereen knecht moet zijn . |
Citaat:
|
Citaat:
Je betreurt het het net zoals ik , maar ik denk dat een werkgever die mensen weigert op grond van naam en culturele achtergrond gewoon een racist is . Het lijkt mij naief dat je nu gaat stellen dat deze mensen weigeren omdat ze ocharme 1 dagje verlof willen met het suikerfeest . |
Citaat:
Als je geen knecht wil zijn dan zal je zelfstandige moeten worden. |
Zijn we nu echt aan het discussiëren over 1 dag vakantie per jaar?
Een goede werkgever calculeert dit simpelweg in en laat de werknemer op die dag wat overuren opnemen. Flexibiliteit werkt slechts als het van twee kanten komt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben zelfstandige in bijberoep en werk ook als technieker"arbeider" en nog neem ik verlof wanneer ik wil ... Het gaat hem bij mij niet omdat suikerfeest maar om het feit dat mensen buiten hun hoofdverlof problemen hebben met snipperdagen ook deze dag voor het suikerfeest kan aanzien worden als snipperdag . Niemand moet knecht zijn dat heeft niets met zelfstandige te maken . |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ken vele vettere vissen die op onze kap profiteren. oa |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben er zeker van dat je verlof op voorhand aan je werkgever vraagt dat je dit wel zal krijgen, naargelang de grote van het bedrijf en misbaarheid van personeel zal hij dit wel toestaan. Je moet het wel aanvragen natuurlijk, lijkt mij logisch, dan kan hij zich daar op instellen. |
Citaat:
|
Citaat:
Het creeren van werkkampen zeker niet . |
Citaat:
Het omgekeerde gebeurt ook veel hé ... hoeveel werknemers zijn er niet die ziekgeweg toch komen werken? Toch ook veel? De meeste van mijn collega's (ikzelf inclusief) blijven niet thuis met een snotvalling (resultaat is dan wel dat drie dagen later iedereen een snotvalling heeft). De grootste motivatie is meestal omdat men zijn collega's niet wil opsolferen met hun werk. |
Citaat:
Oei alice en attitude nu is het menens ...ga je nu weer discussies tegen uzelf beginnen te voeren ? http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=3273 |
Citaat:
|
Citaat:
het suikerfeest is geen ziekte, neem ik aan. |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be