![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Al wie professor Dewachte gelezen heeft weet met hoeveel kilo's zout hij al die partijen met 'stem en weet ik veel wat recht' moet nemen. Nergen wordt de democratie intern zo gemanipuleerd als in partijen. Zo een ledencongres met stemmen is vooral show, veel show. Geef mij dan maar ons systeem waar je via regioraad en partijraad ideeën kunt aanbrengen of deelnemen aan werkgroepen voor congressen. |
Citaat:
"Wat we zélf doen doen we...(hoe was dat nu ook weer?:twisted:)" |
Lidkaartvrij, sinds altijd.
|
Citaat:
Voor zover ik het weet was het jongste N-VA lid ooit, 2 dagen oud. Maar om te wegen op het één en ander (jongerenwerking enz...) moet je 16 jaar zijn. |
Vele mensen hebben een partijlidkaart om er "eventueel" te kunnen van profiteren, als de situatie zich voordoet. Partijpolitiek is natuurlijk de enige weg om iets te veranderen maar er zijn te veel opportunisten in de politiek.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wat we zelf doen, daar hebben we de volgende 20 jaar geen gegarandeerde miljoenen €'s jaarlijks nodig van een naburige regio. Misschien kan jij mijn tekstje nog aanvullen en verbeteren, volgens filosofische principes. |
Citaat:
Wat is profiteren? Iets geregeld krijgen? Een jobke? |
Citaat:
|
Citaat:
Veeeeeel te veel opportunisten... veel te veel. |
Citaat:
Dus ja, voor jobs, voor regelingen,... spijtig genoeg is dit nog steeds schering en inslag (als is het wel aan het verminderen denk ik) |
Ik begrijp best dat het nu allemaal wat langer duurt om partijlidkaarten te distribueren, maar 5 weken vind ik wel erg lang.
Vorige week kreeg ik een envelop met info en ledenbladen van de NVA, maar de ledenkaart mag ik kennelijk zelf afprinten...:roll: |
[quote=vrijevlaming;5016982]
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het voornaamste is dat je lidmaatschap begint te tellen vanaf het moment dat de aanvraag binnen is. |
Citaat:
En als je het mij vraagt een zeer slechte vergelijking. |
Citaat:
Weet er iemand toevallig de huidige ledenaantallen van de politieke partijen? |
Citaat:
Loemp, loemp... |
Citaat:
Guido |
Citaat:
Nog een week later heb ik ook dat pakket aangekregen, nog eens nagekeken of er een lidkaart in zat, en niet gevonden. :( Ach, binnen een maand krijgen we er toch een nieuwe. Om op de vraag te antwoorden: Ik heb die kaart gekocht omdat ik de weubbe krijg van de goegemeente die BDW verwijten maken die nergens op gestoeld zijn. De helft van je programma opofferren om een compromis te maken, en dan het verwijt krijgen dat je met je volledige programma in je kop rondloopt én dat je niet bereid bent om compromissen te sluiten. Zo gefrustreerd dat ik daar niks aan kan doen dat ik die kaart gekocht heb. Om te laten zien dat er tenminste 1 persoon is die achter BDW staat. Gelukkig zijn het er bijna 800 000 :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
1. De boodschap was gericht aan mij, iemand die reeds een lidkaart kocht. Preaching to the choir. 2. Ze hadden effectief beloofd dat het 1 week zou duren, het werden er twee. De boodschap was dus relevant. Je kan hier NVA geen PR verwijten. Mij misschien wel. |
Citaat:
De persoon was reeds aangemeld als lid. Dus PR is nuttellos in dat geval. |
Citaat:
Dan zouden er op 12-18 maanden zo een 3000-4000 leden zijn bijgekomen. Op zich niet slecht, maar dat kan natuurlijk nog altijd veel beter. edit: 10.217 leden in 2009 om precies te zijn, maar zo een specifiek aantal is natuurlijk niet lang actueel. |
Citaat:
Sommige mensen doen dit spontaan, andere moet je erover aanspreken en nog anderen durven niet uit schrik voor .... ? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ken iemand die op en top N-VA gezind is, helaas werkt ze voor een werkgever die opkomt voor de blauw .... |
Citaat:
Ze vrezen dat ze dat bij een NV-a lidkaart gaan verliezen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vandaag mijn lidkaart voor 2011 ontvangen.
Het is duidelijk te merken dat ze afgelopen verkiezingen een hele hoop extra centen hebben gekregen. In vergelijking met die van 2010 (die nog in papier was), is die nu van hard plastic, en de lay-out ziet er ook stukken beter uit. |
In relatieve cijfers is de N-VA de grootste partij van België
en zal dat ook blijven in de toekomst, waarom ? |
Citaat:
Citaat:
|
Welke voordelen heeft zo een lidkaart allemaal ?
|
Citaat:
|
In ieder geval, Nostradamus heeft het voorspeld :
"Volgens de absolute cijfers is de N-VA de grootste partij van België en zal dat ook zo blijven in de toekomst en iedereen is daar blij mee !" |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be