![]() |
Citaat:
|
Citaat:
U schreef net dik 20min geleden, "ik kom 5/week aan het Kon astridplein en ik zie er nooit wat." Ik schreef een uur of wat eerder dat het kon astridplein, de Keyserlei en het deconinckplein qua "grandeur" de laatste jaren aan elkaar gewaagd zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Want dat is wat men hier schrijft he?! allez, de ene keer is alles peis en vree, twee posts verder zeggen ze dat criminaliteit normaal is in een grootstad. En ik heb gewerkt in de buurt, dag en nacht. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dit is intellectueel wel eerlijk of wat? |
Citaat:
|
Citaat:
Maar leg eens uit waarom jij denkt te mogen pretenderen de situatie beter te kennen dan ik? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
allez, eerst liggen ze kieelomeeeeeeters vaneen
|
Citaat:
en ik erken ze dan nog eens ook. Jij komt 5/week op het kon astidplein en ziet niks èn tracht dan nog om iemand die het tegendeel beweert leugenachtig te laten overkomen. Maw je erkent de criminaliteit niet. 10 posts later noem je het dan maar "een normaal gebeuren in een stad." Is dat dat die intellecte eerlijkheid, die je me wilde aanwrijven? |
Citaat:
Citaat:
Afstand De Coninckplein-Meir: 800 m Afstand Arenaplein-Boelaarpark: 750 m Afstand Museum voor Schone Kunsten-Brederodestraat: 750 m Afstand Dageraadplaats-Turnhoutsebaan: 1 km Afstand Tweemontstraat-Bosuil: 1,5 km Afstand Abdijstraat-Den Brandt: 1,6km |
Citaat:
Citaat:
afstanden kan ik op routeplanner zelf wel vinden. Jij bent degene die schreef ik kom 5/week op.... Citaat:
Soit. Het ga je goed. Het enig wat ik in deze draad nog verwacht is Pelgrim die me uitlegt waarom hij meent te mogen pretenderen de situatie beter te kennen dan ik. |
Ben uit armoede met de bus naar mijn vriendin geweest,wat ik anders nooit doe,zo veel angst leeft er nu bij mij
Waar stop deze waanzin hé ? De prijs van de opgedrongen multicul hé .... |
Citaat:
Overigens, de Rooseveltplaats is wel een prachtvoorbeeld van het schizofrene karakter van een stad: vier kanten, die alle vier nogal verschillend zijn, en dat binnen een straal van misschien vijftig meter. |
Citaat:
(Ik woon zelf in de studentenwijk, maar mijn moeder geeft les aan het Atheneum van de Roosevelt, ga zelf regelmatig naar Permeke en ik neem ook regelmatig de trein/ga iets eten op het Astridplein.) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Waar juist,want ik denk dat wij erg dicht bij elkaar wonen :) |
Specifieker dan dat ga ik niet echt; maar pakt dat de Salamander, De Vettige Swa en frituur de Jean niet zover zijn.
|
Citaat:
|
:D
Toffe kottee eh :mrgreen: |
Citaat:
Katendrecht, eens een leuke buurt met pooiers en hoeren, maar je kon er wel gewoon doorheen lopen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be