![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.cirp.org/library/statistics/USA/ Trouwens, er zijn nogal wat Amerikaanse vrouwen die vies/bang/bevreemd zijn van onbesneden lullen. Dat fenomeen is courant genoeg om door te sijpelen in hedendaagse comedy-reeksen zoals Sex and the city. |
Citaat:
|
Citaat:
enig probleem = je kan niet meer terug. Dat is gewoonlijk zo bij sektes: je geraakt er héél gemakkelijk binnen, maar in feite geraak je nooit meer buiten. In de beginjaren was het NOG leuker: werd je moslim dan mocht je meedelen in de geroofde buit: 1/5 voor Allah via Mohammed, en 4/5 voor de volgelingen! Er is zelfs een heel koranhoofdstuk aan gewijd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben gelukkig niet verminkt, en daar ben ik ook heel blij mee.
|
Citaat:
Zonder God wordt de Oprit, de TV en de 4x4 de nieuwe god. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als 1 op 17 moslim is, hoe kan daar dan iemand atheist van zijn, het zijn MOSLIMS! En dan de opmerking van Grimbergen, die hoopt dan er meer dan 1/17 atheist zijn? Da's helemaal Kafka. Ik heb twee poezen thuis, maar ik hoop dat het eigenlijk 5 honden zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat iemand denkt dat een onzichtbaar vriendje ooit gezegd heeft dat men stukjes van de penis moet afknippen is volgens mij geen "medische" reden. In Afrika bestaat trouwens een stam waarbij ze helemaal lekker leuk besnijden (wèl bij de overgangsriten): de huid van de penis wordt ongeveer tot 3/4 van de penis gevild, waardoor er dus een bloederige lel van een cm of 7 overblijft. Ik neem aan dat U dit ook onder "medische ingreep" classificeert? De jongens mogen vooral geen kreet slaken tijdens de ritus of anderzijds enige vorm van pijn laten zien. Tijdens het helingsproces denk ik ook niet dat het aangewezen is om met een ochtenerectie wakker te worden.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil uw zus kopen, hoeveel vragen uw ouders? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be