![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Volledig mee eens. De betoging van vandaag lijkt meer op een hoop bange honden die op hun rug liggend gaan janken. Wat is er fout aan verbetering ? Of is het angst voor verandering ? |
Citaat:
|
Vandaag rijden de treinen wel op tijd :roll:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ook al zijn er 30.000 betogers, dan is het nog niet duidelijk wat de politiek hiermee moet aanvangen. Een concrete oplossing hebben we niet gehoord van de leiders van de betoging, enkel dat "er een regering moet komen" en "een goede regering die de problemen aanpakt." Ik denk dat iedereen in de Wetstraat dat wil.
|
Citaat:
|
Die betoging zal zowiezo helemaal niets veranderen, wat men van België mag denken.
|
Citaat:
Toen circuleerde ook zo'n filmke over mensen die het aantal betogers tellen en dat maakte duidelijk dat je de cijfers met een paar kilo's zout moet nemen. En idd zelfs al zijn er 30.000... |
Citaat:
|
Citaat:
CORRUPTIE!! |
Citaat:
|
één houdt een EXTRA JOURNAAL om 17u!!!
Alleen vanwege deze betoging! Als dit niet gekleurd is, weet ik het ook niet meer! Sinds wanneer krijgen betogingen extra journaals??? |
Oho. Ik heb nu een beeld in gedachten van de vroegere marsen op Brussel, uit de jaren 60, waar Wallinganten Vlaamse betogers uitjouwden met dergelijke borden. (Ik vind niet zo snel een foto ervan.) Een kemel van formaat. |
Citaat:
|
Citaat:
lol belachelijk gewoon |
Veel grotere opkomst dan ik verwacht had, eens benieuwd welke straffe uitspraken de politici straks de ether insturen. Als de Franstalige partijen een beetje slim zijn zouden ze voor het extra journaal van 17u nog een uitspraak �* la "laat dit een duidelijk teken voor de N-VA zijn".
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Betoging in Brussel vandaag
Citaat:
De enige nuttige signalen die nog gegeven worden zijn die op vliegdekschepen aan opstijgende of landende vliegtuigen. Waarom die dan wel opgestegen zijn is weer een ander verhaal. De wereld is vol van verhalen. Belgie heeft hoe langer hoe minder verhalen; weldra nog alleen het verhaal van een land dat nooit een regering heeft en toch bestuurd wordt... |
Citaat:
Niet "de Vlamingen", graag. |
Citaat:
En in Vlaanderen is dat heel duidelijk voor iedereen alleen maar mogelijk met de N-VA. De betoging steekt N-VA een welverdient hart onder de riem. |
Citaat:
Toen verschenen er zelfs in franstalige kranten cartoons die lachten met het feit dat er zowat enkel franstaligen aanwezig waren. |
iemand meer info over die actie van Vlaams Nationalisten?
|
Citaat:
En er meer dan 10.000.000 Belgen zich er geen bal van aantrekken dat er geen regering is. Maar ja, wat wil je, de wereld draait immers ook rond zonder regering,dus waarom zou België niet kunnen blijven draaien zonder een zakkenvullende federale regering? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hier is reeds een foto:
![]() De krantenkop erbij zegt dat er geen politieke boodschap achter zat... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Stom om bij dit weer daar wat rond te gaan lopen tussen belgique vlaggen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be