![]() |
1666 is het enige jaartal dat 666 benadert en toen was er de grote brand in Londen,
kan men die stadbrand geassocieerd hebben met de bijbelse woorden 'wereldbrand'? zou kunnen kan zijn |
Citaat:
:boo: |
Citaat:
|
een god op aarde is een juiste omschrijving ( levitatie en brood toveren zijn een paar van zn vaardigheden)
|
Citaat:
Citaat:
Die leviteert drie �* vier keer per week met een airbus. Is hij god? Citaat:
Waarlijk een supe®god. |
vrede,
Citaat:
ieder getal is valt natuurlijk te ontbinden in leuke priemfactoren. priemgetallen zijn namelijk sowieso leuk. 6 is niet semi perfect, maar perfect. 1+2+3 = 6. voor de rest valt er nog heel wat meer over 666 te zeggen. het is namelijk (net als alle andere natuurlijke getallen) een heel interessant getal. vrede, redwasp |
Citaat:
Ook die ouwe Jezus werd gekruisigd omdat de mensen te dom waren er iets van te begrijpen. Terwijl mijn verhaal nog veel en veel moeilijker is en het begin van een nieuwe wereld is, of deze wereld gaat ten onder. Tja: en dan is de verleiding van deze wereld zo vreselijk groot: al die heerlijke welvaart, wie wil daar niet aan meedoen? En zo gaan allen naar de ratsmodee. Oh wee, oh wee....:cry::cry::cry: |
soms te gek om los te lopen
waarom het celibaat voor priesters ? ze willen neuken net als iedereen, waarom vind de clerus naaktstrand en sm verfoeilijk? het komt voort uit en eeuwenoude betutteling vh volk , iedereen, en vooral de vrouwentetten moeten zich vrij kunnen bewegen , we moeten meer anti-sharia worden |
Citaat:
|
Citaat:
![]() de verleidster...:-D:-D:-D |
Zo verleidelijk ziet dat er nu ook niet uit...
|
t'is toch dankzij mij dat er nu striptease is tijdens de Gentse Feesten
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb je dan geen grote goddelijke bewondering voor zulke heerlijke borsten? Ja: ik kan daar wel uren naar kijken om mij het mysterie der verleiding bewust te worden....:-D:-D:-D ![]() |
in comment 93 lees ik een flagrante stupiditeit!
alsof naaktheid afbreuk doet aan geloof er zijn ook pastoors die graag met hun flikker bloot rondlopen hoor er mag wel eens een eind aan komen dat de clerus ons met schroom opzadelt, ik heb het in 2008 voor een eerste keer gedaan in een biechtstoel ( een fantasie van vele vrouwen en mannen) |
madam in 94 heeft rode haren , net als Magdalena
|
![]() De Godin Venus: een wellust voor het oog. Heeft iemand ooit iets mooiers gezien? |
hou de fotos klein of ik geef je aan voor flooden
|
Citaat:
Meester: ze doen het weer. :-D:-D:-D |
blij dat u mij bij mijn juiste naam noemt
Meester |
Citaat:
![]() Geef Mij maar de meesteresse.....:-D:-D:-D |
de laatste christa op aarde zal een vrouw zijn
de eindtijd zal ze het redden ? niet als ze bij de cvp is een groentje kan het redden als zij gras eet , haar reet afveegt met toebaksbladeren en talent genoeg heeft om juist genoeg kindjes op de wereld te zetten |
Citaat:
Laat Mijn lieve Godin het maar niet horen. Ze is "lid" van de HCP en zal na de komende rampspoed der aarde (de volledige ondergang der ongelovigen) nieuwe kindertjes baren. :angel: |
ondergang , daar zeg je wat , 487 parlementsleden en 400 provinciraadsleden te eten geven is een huise taak ;
ramp is geen spoed , je stemt ervoor , beetje bij beetje , er lijkt wel internationale zinsverbijstering aan de gang ( behalve bij de rijken dan ) het zal eindigen als de olie op is en dan geen plastiek meer om zonnepanelen of dildos te maken en dan |
Citaat:
Aldus heeft het communisme toch nog gezegevierd langs een achterdeur. Nu nog de microwezentjes, want dat zijn pas de ware goddelijke communisten. Aldus wordt de wereld toch nog gered. Ja: ik heb al binnenpret....:-D:-D:-D |
Citaat:
|
zij verleidde boten tot tegen de rotsen
n verleidelijke spion is toch zo lekker |
Citaat:
Vogelen bij kaarslicht begot. |
![]() |
![]() |
![]() |
Ja, moeder natuur is wel een geil beesje.
|
zondvloed
pukkelpop ingestort |
![]() |
ik ben de antichrist en dit is mijn moeder
![]() |
Hoe rijm je een en ander?
:-D:-D:-D |
het Zwarte Beest
kwam uit blanke moeder |
Dat verklaart de maagdelijke geboorte: uit de achterkant....:-D:-D:-D
|
Citaat:
Bij mij was da de voorkant hoor...:roll: |
Citaat:
Wel een beetje volgen he Trixxxxxxxx! ;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be