![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vergelijking: Als een vrouw een abortus heeft gehad - dat zijn mijn zaken niet, al is ze politica. Beweert deze politica dat abortus verboden moet worden/blijven is dat heel andere koek... |
Citaat:
1) Hij beweert een Christelijke partij te vertegenwoordigen die Christelijke waarden nastreeft - die hij vervolgens aan zijn been zou lappen. 2) Als premier een jobke zoeken bij de overheid voor uw maitresse kan niet door de beugel. Wie niet akkoord is kan altijd PS stemmen... 3) Tussenkomen bij de politie is machtsmisbruik van de eerste orde... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat verklaart mogelijk zijn succes. |
Citaat:
http://lmgtfy.com/?q=popes+who+had+children |
Kijk, ik heb er begrip voor dat veel mensen zeggen dat Letermes liefdesleven tot de privésfeer behoort. De meesten hebben zich pas de laatste decennia onttrokken aan het moralistisch gezwam van de kerk. Het laatste wat ze willen is naast de invloed van een conservatieve islam nog een moraliserende pers.
Maar jongens toch. Lees toch eens de opiniestukken over de Leterme affaire. Dan zie je wat voor een kritiekloos, regimeondersteunend en partijpolitiek clubje de traditionele pers toch is. Meer zelfs: de Vlaamse pers steekt het niet onder stoelen of banken dat ze het klootjesvolk maar informeert (lees: manipuleert) bij gratie van de leidende klasse en dat negatieve verhalen over dikkoppen stelselmatig onderdrukt worden. Bah, wat een gore bende. |
voor mijn part mag de geitenboer neu*en wie hij wil én zoveel hij wil, als't echter "onder de uren" is en in de wetstraat 16 in zijn werkkamer (waar zijn medewerkers hem met zijn broek op zijn enkels en zijn gerief/maitresse op zijn "werktafel" betrapt hebben in volle aktie) dan vind ik dat niet kunnen wegens verkwisten van gemeenschapsgeld (what's in a name !)8O
bij deze is bevestigd wat reeds verschillende jaren algemeen geweten was, en door vriend en medewerker staalhard doodgezwegen ! ja,ja....... de geschiedenis herhaald zich, woesjjjj en we zitten zo weer in de goeien ouden tijd van Martens en co8O |
kijk, ik ben zeker geen voorstander van Leterme en de hele cdnv, maar ik vindt dat er wel degelijk andere dingen zijn die primeren op dit kinderachtig gedoe.
een mooie weerspiegeling van onze heren politici |
Citaat:
Of zoals een oud-Frans president ooit heel laconiek antwoordde "et alors?". Zelfs al houdt Leterme er een tiental minnaressen op na, neemt hij maandelijks deel aan decadente gangbangs en houdt hij er een aantal fetishes op na, who cares. Dat zijn die kerel zijn affaires en problemen Benieuwd hoe al die roddel-voyeurs, die nu gniffelend zich vergapen aan wat er al dan niet gestuurd is, zouden reageren moesten hun rare kantjes, pikante gedachten of minnaars/minnaressen te grabbel worden gegooid. |
Citaat:
|
Eerste regel indien gecompromiteerd. Ontken altijd.
|
Citaat:
Ik vond een website met ... "Allegedly and factually sexually active popes" en dat is dan nog inclusief de categorieën "Married before receiving Holy Orders" en "Sexually active before receiving Holy Orders". Citaat:
Wat wilde je met je suggestieve vraag precies bewijzen beste Filosoof ? Ik zie het echt niet hoor. mvg. Sint Ignacius |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vanwaar doe voyeuristische fascinatie voor een ander zijn privé-leven? |
één enkele vraag:
Is iemand "aan een jobke" geraakt buiten "het systeem" om? Al de rest zou eigenlijk niemand moeten intresseren.... |
Citaat:
mvg. Sint Ignacius |
Citaat:
Ten tweede: Als een politicus Christelijke waarden verdedigt, mag men zich toch vergewissen van het al dan niet hypocriet zijn van die mens, niet? Volgens Leterme moeten we allemaal volgens Christelijke waarden leven, maar dat geldt niet voor the man himself??????:roll: |
Citaat:
... vooral die laatste zou supercool zijn... |
Citaat:
Citaat:
Ik heb geen andere vrouw dan degene waar ik meegetrouwd ben. Persoonlijke aanval en nog onhandig bovendien. :roll: |
Citaat:
Maar het was hoe dan ook geen persoonlijke aanval op u, en ik denk dat als ge het eerlijk naleest dat dit ook duidelijk is: ik had het over de fouten van Randy Leterme... Maar mijn point blijft; iemand zijn fouten goed praten door naar de fouten van een andere te verwijzen is zwak... |
Citaat:
Maar wat zijn het onze zaken dat hij naast de pot plast betreffende zijn echtelijke trouw??? Ik zou de mensen hier in Belgïe die vreemd gaan en/of op het internet uitdagend flirten met de andere sexe echt niet de kost willen geven. Of dit nu echt waar is, of het betreft een uit de lucht gegrepen roddel....het is en blijft een nachtmerrie voor zijn echtgenote , zijn kinderen en zijn familie. |
Citaat:
Die man komt uit een partij die nog vrij recent tegen oa abortus, homohuwelijk, euthanasie was, obv Christelijke waarden die ze aan iedereen wouden opdringen - nu blijkt dat die man jarenlang zelf die waarden niet in acht gehouden heeft. Hypocrisie is dat. |
Citaat:
|
Citaat:
Dan kunnen we wel spreken van een zekere tolerantie tov de tsjevenschaats in dat instituut, of niet? |
Citaat:
|
Aan daadkracht en snelheid van uitvoering zou het bij Yves niet liggen. Naar het schijnt, heeft hij voor alles wat hij aanpakt slechts 5 minuten nodig. Niet iedereen is hierop gesteld.
|
Citaat:
Mijn forumnaam is slechts een zinsspeling op Sint Ignatius van Loyola, de oprichter van één van de tofste clubs ter wereld : de Jezuieten. Wanneer je naar je vriend van 't forum verwijst heb je mijn naam wel verkeerd geschreven. 2. Ik kwam op 12 pausen uit die op dat vlak een minder dan ideale moraal hadden. Indien je mijn tekst grondig gelezen had , dan had je dat geweten. Feit is en blijft dat de overgrote meerderheid van de Pausen WEL consequent was ( zo'n 95 % ) en mijn ( tot nog toe onbeantwoorde ) vraag aan jou blijft ... wat denk je met je eerdere suggestieve vraag bewezen te hebben ? Niks ? mvg. Sint Ignacius |
Leterme stond al ter discussie binnen de cd&v, denk dat hij - of het nu waar is of niet - stillaan een kruis mag maken over zijn politieke carriere.
Of Europa in wat eigenlijk zoveel betekent als op pensioen gaan. |
Steve Stevaert wordt afgeperst door een Marrokkaanse, ik neem aan een hoer.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...persing.dhtml# Voor hetzelfde geld is ook Leterme, zoals elke politicus en elkeen die verantwoording moet afleggen, vatbaar voor chantage. Een minister van buitenlandse zaken moet gewoon zien dat hij niet in dat soort situaties verzeild. Het is van belang te weten waar een vrouw, die geneukt wordt door een politicus, vandaan komt. Als ik me niet vergis was dat ook één van de aanklachten tegen de Amerikaanse president Nixon indertijd: hij had zich laten sponsoren door verdoken fondsen, en in de VS wou men nu eenmaal weten of hij op een Sovjetrussische loonlijst stond. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Steve Stevaert is toch niet gehuwd? Mag je dan geen affaire hebben? Ik zie niet in waarom die marokkaanse trees daar een chantagemiddel in zag.
Dacht ze misschien dat we hier net als in haar paradijselijke zandbak, strafbaar zijn als we ongehuwd sex hebben? |
Citaat:
|
Citaat:
Moest men mij zoiets lappen zou ik meer dan boos zijn. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be