![]() |
Citaat:
|
Alle religies dus gewoon afschaffen en beperken tot in de huiskamer, dat is de enige oplossing. Wat we dan met degene die tegenstribbelen doen, laat ik aan anderen over.
|
Citaat:
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=55 Zopas nog werd een homo bijna vermoord. |
Citaat:
Confuciusfobie? nochtans gele mensen... niks hé Voodoofobie? helemaal pikkezwart... nada Hoe komt dat toch Echte Vlaming? |
Citaat:
|
http://www.youtube.com/user/iownage4.../0/B9qr931UUeQ
Laatste post hier, want deze video geeft mijn argumenten in het geheel weer. |
Citaat:
Het Jodendom denkt er net zo over. Ik begrijp Uw punt niet. En hoe denk je dat het Christendom verspreidt is? U hebt echt een romantisch beeld van het Christendom... |
Citaat:
|
Citaat:
het maakt deel uit van sommige protestantse stromingen en van de islam. Op zich kan het evenveel kwaad als geloven in kaboutertjes. zolang het daarbij blijft zie ik er geen probleem in. |
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=55 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is duidelijk dat de meeste hier zelfs het Christendom niet kennen maar Islam experten zijn het wel allemaal. Laat me niet lachen... |
Citaat:
Dat is typisch geraaskal van blinde volgelingen..niet-gelovigen kunnen geen kennis of echte mening hebben over een religie :roll: ..struisvogelredenering..goedkoop gekwaak om kritiek niet ten gronde te moeten weerleggen.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://video.google.com/videoplay?do...09395775858867 Onze teksten zijn gebaseerd op islamitische brongeschriften die voor moslims leidinggevend zijn. Ons startpunt is de vaststelling dat de meeste moslims niets weten over de onprettige kanten van de Islam in het algemeen en die van haar stichter Mohammed in het bijzonder. http://www.exmoslim.org/wie%20zijn%20wij.html |
Citaat:
Geloof kan altijd gebruikt worden om slechte dingen te doen. De Islam is hier geen uitzondering in. En natuurlijk is creationisme iets gevaarlijk en verre van iets waar slechts een kleine groep mee bezig is. Anyway ver gaan we hier niet geraken dus voor mij lijkt het tijd om te stoppen. Met mijn openingspost wilde ik vooral uitleggen waarom ik islamofobie en racisme met elkaar verbind. Jullie replies maken dit alleen maar duidelijker. Veel plezier in jullie droomwereld. |
Citaat:
lees nog eens een bijbeltje voor je gaat slapengaan jongen. het komt wel. Begin anders ineens aan de Vedische geschriften misschien? Integraal wel te verstaan... niet hoofdstuk per hoofdstuk want dan ken je niet interpreteren zei je toch hé? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Moet dat een islamgeleerde of moslimtheoloog voorstellen ? :lol: |
De Islam is slecht, de Islam is slecht, de Islam is slecht, de Islam is slecht, de Islam is slecht, de Islam is slecht, de Islam is slecht, de Islam is slecht, de Islam is slecht, de Islam is slecht, de Islam is slecht, de Islam is slecht, de Islam is slecht, de Islam is slecht, de Islam is slecht, de Islam is slecht, de Islam is slecht, de Islam is slecht, de Islam is slecht, de Islam is slecht, de Islam is slecht, de Islam is slecht, de Islam is slecht
Ziet U de Islam is slecht, ik heb het net bewezen :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Christelijke creationisten --> Bible belt ( 10.000 km ver) of ergens in Noord-Holland Moslim creationisten --> in de dichtsbijzijnde moskee |
Citaat:
waar heb je het over? u heeft me nog niet geantwoord op de vraag of u de koran chronologisch dan wel gesorteerd hebt gelezen. Of begrijpt U niet wat ik daarmee bedoel? |
Citaat:
Ziet u dat ik gelijk heb , ik heb het net bewezen 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
Zeggen dat alleen volgelingen een juist oordeel over een religie kunnen geven is het grootste non-argument aller tijden...eigenlijk mag dit zelfs totalitaire praat genoemd worden. |
Citaat:
http://video.google.com/videoplay?do...09395775858867 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wie is er hier racist? |
Citaat:
![]() En zelfs daar heeft het creationisme maar weinig aanhang. Het creationisme is in Nederland voornamelijk te vinden bij oerconservatieve zevendedagsadventisten (iets van totaal 5.000 aanhangers in heel Nederland) en wat nieuw-evangelische strominkjes. Totaal onbeduidend, lijkt me. |
1. Er bastaat geen "joods ras" even weinigh als er een "Islamietisch ras" of een "christelijk ras" zou bestaan. Iemand veroordelen op grond van zijn godsdienst heeft eigenlijk hetzelfde effect als iemand veroordelen op basis van zijn huidskleur enz..
2. Er bestaan geen "originele" teksten van de Torah, het nieuwe testament of de heilige koran. Ergens in de 11de eeuw was een arabische schriftgeleerde reeds tot de bevinding gekomen dat de koran bestaat in verschuillende versies en er dus een probleem is om vast te stellen vanuit welke tekst er geloofsinhoud geïnterpreteerd wordt. Over het algemeen zijn alle echte moslims het slechts over 5 zaken met elkaar eens, al de rest is pure speculoos.. 3. Gelovigen "leven" hun godsdienst. Van buitenaf gezien is dit aan de hand van de teksten een onmogelijke zaak. Ik geloof dat in alle "heilige" boeken er een moraal beschreven staat, die waarschijnlijk enige geldigheid had in een bepaald tijdvak, maar waar de relevantie thans volledig achterhald is. Verder bestaan er in alle religies gewoontes, gebruiken en rituelen waarvan in de "heilige geschriften" geen jota te vinden is. Het dragen van boerka's en het celibaat van katholieke priesters zijn hier goede voorbeelden van. last but not least : het is ver van mij om alle godsdiensten op grond van de stommiteiten die in naam van die godsdiensten geberud zijn te veroordelen. Het christendom bracht niet alleen heksenvervolgingen en godsdienstoorlogen voor maar ook de gothiek en de muziek van JS Bach |
Citaat:
Ik ben hier niet de racist, want ik praat er tenminste over recht in hun gezicht i.p.v. achter de computer. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be