![]() |
Citaat:
Hebben ze nu ook al coffeeshops oep de Singsefoeër? |
Citaat:
|
Toch een uureke over-ent-weer, ge kunt natuurlijk ook gewoon high worden van al dieje rommel met suiker derin, veel barbapappa's eten! Wordt ge ook vrolijk van ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik was inderdaad vrolijk tot ik werd gestalkt tot een Turkse kerel. Maar ja, dat nemen we der bij hé.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zou wel eens graag op reis willen gaan naar een andere dimensie. Zo een waar de geschiedenis en de natuurwetten anders lopen.
|
Citaat:
|
bretagne, met zeer goed gezelschap, Bretonse vrouwen gaan bekijken.
|
van mijn plannen om naar Occitanië te reizen zal van't jaar ni veel in huis komen vrees ik :(
en de Eisteddfod ook al ni. :( |
Maar kom, een hele zomer vol folkfestivals en bals :cheer:
dansen met de meisjes :cheer: nachtelijke jams rond het kampvuur met gitaren, bodhrans, violen, accordeons, doedelzakken, draailieren, ... :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Eigenlijk zijn pretparken zowieso precies goedkoper geworden, 60 euro voor een seizoen en zo... :cheer: Vakantie op ne railway :cheer: |
Citaat:
|
'k Ga me gewoon bezatten in een kroeg. :cheer: vakantie :cheer:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zelf ga ik naar de Bordeauxstreek.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een villa in de buurt van Bordeaux gehuurd want met een kleine van 1 jaar zien we het niet echt zitten om ergens ver weg te gaan roadtrippen. Dus gaan we op ons gemak aan een zwembad gaan liggen en we nemen nen babysit mee. Ik ben niet voor dat soort reizen maar bon, we zien wel hoe het meevalt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tolmin, Slovenië 8-)
|
Citaat:
|
Morgenavond alweer terug thuis. :-(
|
Nog één avond om er van te profiteren eh.
|
Citaat:
|
Bon, en nu maar met dichtgeknepen billen wachten tot de afrekening van Visa in mijn brievenbus valt. :|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be