![]() |
hier (Zele) heeft het efkes wat gebliksemd en wat geregend, maar verder niets.
|
Boven Woerden (hier 30 km vandaan is het een hel)
En het komt hier naar toe. |
Citaat:
|
Het heeft even geduurd, en op de buienradar is de boel me al voorbij, maar hier in Eindhoven drijven nu ook gote zwarte woen naar binnen. Jetzt geht Los!
Lekker verkoelend briesje wel. |
![]() Een inquisitie, fatwa en een lynchbeurt met pek en veren voor die twee kalfskoppen. |
Een vriend van mij zegt dat het in Rumst zo lelijk heeft gedaan, hij denkt dat er blutsen in zijn auto gehageld zijn.
|
Ha, het flitst.
Het fijne briesje is wel en beetje gaan liggen helaas, ik zal de ramen toch maar weer wat verder moeten openen om koel te blijen. |
Citaat:
BBC en Discovery zijn wel een tijdje van de kabel gegaan. Zal wel toeval zijn. |
Citaat:
|
En het is hier weer zo'n beetje klaar. Ging daar nou al die heisa over?
|
Citaat:
|
Maak net een video
http://www.youtube.com/watch?v=taktGGXJcyE |
|
Citaat:
Heb ik toch wel zonet een aktief wespennest ontdekt onder een pan op 30 cm van mijn Velux-raam zeg...... Maar ze vliegen onder Vlaamse kleuren...de rakkers :-P |
Citaat:
|
Op 100 meter van mijn huis. Het wordt weer leuk slapen vannacht met de venster toe :evil:
|
Merk op hoe ik hier om 19:52 de brand al meld en hln.be spreekt van een brand na 21.00u :lol::lol::lol::lol::lol::lol:
|
Wel leuk om te zien hoe de pers werkt.
Op redactie.be staat de brand vermeld in een artikeltje over de zware onweders. Op het ontstaan van de brand was hier helemaal geen zwaar onweer bezig. http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw.../110628_onweer Op de volgende website spreekt men van een brand die al zou gepasseerd zijn. Ik zie het hier nog altijd serieus doempen. http://editiepajot.com/regios/3/articles/19530 |
Baf, op de straat hier
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn dochter werkt als ploegverantwoordelijke van het meldingscenter van de stroomlijn in Mechelen normaal gezien vandaag van 14.00 tot 22.00... Inmiddels is het al 1.30 voorbij én is zij nog altijd niet terug thuis... dikke crisissituatie dus... |
Ocharme onzen auto
|
Citaat:
|
Citaat:
Is precies het enige in uw leven. Soit, ik heb niks gemerkt van hagel en wind. Wel veel van Guinness :cheer: En daarna regen, maar goed, geen probleem. Auto blij. |
Citaat:
|
Citaat:
'k Zeg het nog eens: paard en kar zijn de toekomst. :cheer: |
|
Vannacht goed nat thuis aangekomen en bijna sneeuwblind door nonstop bliksem.
|
Met die wespen onder de dakpan is alles A-OK ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het verdict is binnen..beschadigde voorruit en een 100-tal blutsen..:? gelukkig is er nog de (omnium)verzekering.. |
Citaat:
|
Mja, we zijn tege tien van den tweleven van het terras efkes naar de salon gegaan, maar verder was het gene vetten.
|
Citaat:
Ach , troost u , mijn dak staat juist , plat dak 3 verdiepingen , plat dak is perfect , je kunt zelf de hellingsgraad van je zonnepanelen bepalen ( staan dan schuin op je plat dak ) maar ik doe het niet , te lui om erachter te lopen . |
Citaat:
|
Leuven hier. Gisteren tegen de avond extreem drukkend en nog 37° op een lokale thermoometer. Tussen 18 en 20 uur waren er grondige regenbuien die wisselden in intensiteit maar bij momenten zéér hevig waren. Daarna stopt het.
Rond 21 �* 22u barstte de hel echter los. Toch een behoorlijk indrukwekkend schouwspel. Ik heb er vanuit mijn raam een heel goed zicht op. Ik heb het zelden zo vaak, zo lang en zo krachtig en zo 'breed' zien flitsen. Het duurde zeer lang vooraleer de kern over was getrokken (tijd tussen flits en knal zeer kort) en de knallen waren enkele malen zo luid dat ik bijna omhoog schoot. Gelukkig nergens schade hier. Net als enkele dagen geleden (na de vorige hitteperiode) heeft het ook ijs geregend, euh pardon... gegoten. Geen dikke bollen echter, het was eerder een grote smurrie, �* la bijna gesmolten en wakke sneeuw die doorzichtig is geworden. Hoedanook, het weer van afgelopen dagen was niet echt wat je zou noemen "typisch voor de lage landen". Daarenboven is de "temperature schock" inter-day en intraday bijzonder extreem ... We hebben halveringen en "doubleringen" meegemaakt op 24 uur tijd. Gezond en normaal is anders. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be