Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Ik erger mij aan... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=157083)

Trixie 29 juni 2011 10:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5533110)
Omdat ze bij de apotheker wel iets hebben voor potentie maar niets tegen
potentie

ik erger mij daaraan

Ze hebben daar heus wel pillen tegen de potentie hoor!
Heb dat vroeger moeten gaan kopen voor mijn deense dog...die was soms ietske te hevig...pillen hielpen wel.:lol:

Txiki 29 juni 2011 10:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Trixie (Bericht 5533189)
Heb dat vroeger moeten gaan kopen voor mijn deense dog...die was soms ietske te hevig...pillen hielpen wel.:lol:

Deense dog... gewoon tussen een sandwich leggen opeten.

eno2 29 juni 2011 10:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Trixie (Bericht 5533189)

Heb je geen paard?

(ik heb zo'n middel nodig....)

eno2 29 juni 2011 10:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5533107)
what's your MOJO? grrrrr

vraag me liever where:

Always there grrr

eno2 29 juni 2011 10:54

dat ze bij de apothekrrrr niets hebben tegen pretentie grrrr

Modjo 29 juni 2011 11:15

Ik erger me als mens de r teveel schrijven: grrrrrr

eno2 29 juni 2011 11:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Modjo (Bericht 5533290)
Ik erger me als mens de r teveel schrijven: grrrrrr

ggggggggr

Got my Modjo working:lol:

Modjo 29 juni 2011 12:26

Bij mij werken die pillen inderdaad niet:lol:

Txiki 29 juni 2011 12:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5533240)
vraag me liever where:

Always there grrr

where's your mojo? grrrrr

FDM 29 juni 2011 18:22

huursubsidie

als er 1 woord echt onlogisch klinkt is het wel : huursubsidie

men geeft subsidie aan mensen die wachten op n sociale woning ( die meestal bezet zijn door kazakken die de ocmw's bestormen en eens die n sociale woning bezet hebben gaan ze er nooit meer uit)

en wie pleit er voor huursubsidie : ons Freya , wiens partij mee aan de kazakken-molen draait

Trixie 29 juni 2011 18:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5533239)
Heb je geen paard?

(ik heb zo'n middel nodig....)

Nee Eno, ik heb geen paarrrrrrd.

Is uw toestand echt zo errrrrnstig dat ge pillen nodig hebt?
Vind ik wel heel errrg grrrrrr hoorrrr!
GRRRRRR:lol:

SirGalahad_ 30 juni 2011 14:34

Ik erger mij aan ergeren...

Modjo 30 juni 2011 14:37

Ik erger me aan technocraten en mensen die altijd moeilijke en bombastische woorden gebruiken.

Trixie 30 juni 2011 15:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5533313)
ggggggggr

Got my Modjo working:lol:

Grrrreno!:lol:

fox 30 juni 2011 15:37

aan Caroline Gennez.

Nu omdat ze voorzitter is van de SP.A en ik dus teveel naar haar smoelwerk moet zien en naar haar stem moet luisteren

Binnen een paar maand omdat ze geen voorzitter meer is van de SP.A en haar opvolger het jammergenoeg beter gaat doen.

Herr Flick 30 juni 2011 15:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 5534856)
aan Caroline Gennez.

Nu omdat ze voorzitter is van de SP.A en ik dus teveel naar haar smoelwerk moet zien en naar haar stem moet luisteren

Binnen een paar maand omdat ze geen voorzitter meer is van de SP.A en haar opvolger het jammergenoeg beter gaat doen.

Ze hebben mij nog niet gevraagd, dus vergeet het maar, ... ;-)

Xenophon 30 juni 2011 15:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 5534856)
aan Caroline Gennez.

Wat beter gaat doen? Open en bloot tegen alles wat Vlaams is zijn?

Dat deed Carolien even goed.

eno2 30 juni 2011 16:42

Ik erger mij aan...eigenzinnigaards

eno2 30 juni 2011 16:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Trixie (Bericht 5533927)
Nee Eno, ik heb geen paarrrrrrd.

Is uw toestand echt zo errrrrnstig dat ge pillen nodig hebt?
Vind ik wel heel errrg grrrrrr hoorrrr!
GRRRRRR:lol:

't verergert nog zelfs.

Mijn voeten beginnen nu ook al te zwellen:lol:

Trixie 30 juni 2011 16:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5534948)
't verergert nog zelfs.

Mijn voeten beginnen nu ook al te zwellen:lol:

GGGrrrr, Grrreno!

From_Vlaanderen 30 juni 2011 19:16

Als ik een goei pint uit heb en dan een telefoon voor het werk krijg.

Kunt ge me een dubbel tong in het frans gaan lullen en als ze zo laat nog bellen is er meestal iets mis en zijn ze viesgezind.

Trixie 30 juni 2011 19:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen (Bericht 5535098)

Kunt ge me een dubbel tong in het frans gaan lullen en als ze zo laat nog bellen is er meestal iets mis en zijn ze viesgezind.

Belt uw baas op uwe GSM? In dat geval ziet ge toch op het scherm wie de beller is? Pak dan ni op hé!:-)
Belt uw baas anders op uw vaste telefoon? Zeg dan gewoon: "Verkeerd verbonden" en haak in.

From_Vlaanderen 30 juni 2011 22:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Trixie (Bericht 5535104)
Belt uw baas op uwe GSM? In dat geval ziet ge toch op het scherm wie de beller is? Pak dan ni op hé!:-)
Belt uw baas anders op uw vaste telefoon? Zeg dan gewoon: "Verkeerd verbonden" en haak in.

Mja, bij ons is da baas boven baas e. Dus da kan mij geen kloten schelen, 't zijn die klanten.

"Da moest er gisteren al zijn!"
"Hoe gaat u da compenseren?"
"Ik breng die meerkost in rekening."

Op de site staat mijne telefoonnummer, naam en e-mail. Ni goe e:lol:.

From_Vlaanderen 30 juni 2011 23:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen (Bericht 5535098)

Of in't Duits dat is nog erger.
Anyway in de logistieke sector hebben ze mensen nodig die niet gegeneerd zijn om te blunderen in een taal (we zijn tenslotte maar boeren).

Fj9lnir 7 juli 2011 11:59

Ik erger mij aan... de devaluatie van de staande ovatie.

Tegenwoordig gaat percies elke keer als kik naar een voorstelling ga, bij het applaus nadien iedereen rechtstaan, ook al was het slechts 'gewoon' goed, bijv. wel grappig of goed gedaan maar nu ni da ge zegt, dit is het beste da kik in de afgelopen 1-2 jaar heb gezien.
't Kan natuurlijk zijn dat iedereen behalve ik (ik blijf dan ook altijd als +- enige zitten) het echt kei super goed vind en ik altijd een totaal andere smaak heb als de rest, maar naar mijn gevoel gaat er iemand rechtstaan en zijn de rest van de zaal dan gewoon meelopers.
(of, gelijk gisteren, dat mijn moeder ging rechtstaan omdat iedereen voor haar ging rechtstaan en ze het podium nimeer kost zien van al die debiele ovatie-verkrachters.)(dan kan ik het podium maar nimeer zien hé, 't is toch alleen maar wa buigingskes als de show al is afgelopen)

[/RANT]

Dronkoers 7 juli 2011 12:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fj9lnir (Bericht 5544667)

Tegenwoordig gaat percies elke keer als kik naar een voorstelling ga, bij het applaus nadien iedereen rechtstaan, ook al was het slechts 'gewoon' goed, bijv. wel grappig of goed gedaan maar nu ni da ge zegt, dit is het beste da kik in de afgelopen 1-2 jaar heb gezien.
't Kan natuurlijk zijn dat iedereen behalve ik (ik blijf dan ook altijd als +- enige zitten) het echt kei super goed vind en ik altijd een totaal andere smaak heb als de rest, maar naar mijn gevoel gaat er iemand rechtstaan en zijn de rest van de zaal dan gewoon meelopers.
(of, gelijk gisteren, dat mijn moeder ging rechtstaan omdat iedereen voor haar ging rechtstaan en ze het podium nimeer kost zien van al die debiele ovatie-verkrachters.)(dan kan ik het podium maar nimeer zien hé, 't is toch alleen maar wa buigingskes als de show al is afgelopen)

[/RANT]

Blijf toch weg van toneel ;-)

Txiki 7 juli 2011 12:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 5544702)
Blijf toch weg van toneel ;-)

Ik vind dat die post van Fj9lnir nochtans een staande ovatie verdient. Bij deze:

:clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping:

Modjo 7 juli 2011 12:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5544712)
Ik vind dat die post van Fj9lnir nochtans een staande ovatie verdient. Bij deze:

:clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping:

Bij deze ook echt een terrechte staande ovasie die zorgt voor een positieve revaluatie van de staande ovasie.:grab:

Fj9lnir 7 juli 2011 12:27

Ge doet mij blozen, zottekes. ;-):lol: zoveel aandacht zijn we hier niet gewend.

Herr Flick 7 juli 2011 12:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fj9lnir (Bericht 5544742)
Ge doet mij blozen, zottekes. ;-):lol: zoveel aandacht zijn we hier niet gewend.

Om te compenseren zal ik u dan ook geen aandacht geven... ;-)

Fj9lnir 7 juli 2011 12:58

Thx!

giserke 7 juli 2011 13:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fj9lnir (Bericht 5544667)

Kan ook zijn dat ge het weer niet snapt he wat er gebeurt is? :twisted:

Fj9lnir 7 juli 2011 13:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 5544851)
Kan ook zijn dat ge het weer niet snapt he wat er gebeurt is? :twisted:

Legt da dan is uit :twisted:

giserke 7 juli 2011 13:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fj9lnir (Bericht 5544916)
Legt da dan is uit :twisted:

Hoe moet ik dat uitleggen, ik heb de voorstellingen niet gezien die jij niet snapt? :-)

Fj9lnir 7 juli 2011 14:18

Lol.

In dit geval (maar het heeft mij ook al andere keren geënerveerd) was het het alom geprezen Spamalot, en ja ik snapte het wel want heb MP & the Holy Grail al genoeg gezien :twisted:
(maar slechts 1/2 van de 'grappen' vond ik uiteindelijk grappig, dus wel entertainend genoeg an sich maar geen ovatie :twisted: de film was beter :twisted:)

lombas 7 juli 2011 15:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fj9lnir (Bericht 5545082)
Lol.

In dit geval (maar het heeft mij ook al andere keren geënerveerd) was het het alom geprezen Spamalot, en ja ik snapte het wel want heb MP & the Holy Grail al genoeg gezien :twisted:
(maar slechts 1/2 van de 'grappen' vond ik uiteindelijk grappig, dus wel entertainend genoeg an sich maar geen ovatie :twisted: de film was beter :twisted:)

Als je naar die rommel gaat zien, zijn we snel uitgepraat.

lombas 7 juli 2011 15:16

Zo mensen die naar theater- of musicalproducties gaan zien, daar kan ik mij nu eens fameus aan ergeren zie.

Musicals... Fameus érgeren dan hé.

Herr Flick 7 juli 2011 15:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 5545259)
Zo mensen die naar theater- of musicalproducties gaan zien, daar kan ik mij nu eens fameus aan ergeren zie.

Musicals... Fameus érgeren dan hé.

Bwa die zijn soms niet slecht, maar ge moet dat wel in de originele taal gaan zien.

Komaan Spamalot, in t nederlands, sorry maar dan moogt ge meer als ne krak van een vertaller /schrijver zijn om daar iets deftig van te maken.

Fj9lnir 7 juli 2011 18:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 5545254)

Allez, duidelijk openminded gij ;)
Ik heb normaal ook ne stronthekel aan musicals
(hetgeen da mij nog het meest van al aan die Spamalot irriteerde, was dan ook dat ze altijd stonden te zingen :lol:)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 5545378)
Bwa die zijn soms niet slecht, maar ge moet dat wel in de originele taal gaan zien.

Komaan Spamalot, in t nederlands, sorry maar dan moogt ge meer als ne krak van een vertaller /schrijver zijn om daar iets deftig van te maken.

Da viel mij eigenlijk nog goe mee! Een van de dingen die ik het beste vond, was juist telkens als het opviel dat de vertaling eigenlijk goed ineen zat, het merendeel van den tijd, en zelden geforceerd/belachelijk overkwam.
Bijv. "shrubbery" vertaald als "buxushaag!" vond ik wel goe gevonden, ook kwa klemtoon/lettergrepen komt dat goe overeen en beter als een letterlijke vertaling.

Kortom 't was zeker geen hoogstaand event, maar de vertaling naar het Nederlands was zeker een van de betere punten m.i.

Trixie 7 juli 2011 18:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 5545254)

Oei, met 't verkeerde been uit uw bedje gestapt?:-)
'k Zal hier maar vlug terug verdwijnen...sluip-sluip.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be