![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ga nu nog maar wat verder met beledigingen te uiten waarvan u zeer goed wet dat ze me kunnen kwetsen door hun flagrante leugen gehalte. Mijn troost is de hoop dat de meeste forummers uw omkering van de realiteit doorzien. Uw strategie is smerig maar doorzichtig, pogen de boodschapper voor te stellen als een extremist alzo hopend dat men niet meer naar de feiten zal kijken. U doet maar. Indien men de moeite zou doen mijn posts te lezen kan men moeilijk tot die conclusie komen. Daar heb ik vertrouwen in. De feiten weerleggen...daar bent u nog niet eens aan begonnen. Typisch. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Blaas niet te hoog van de toren. U wstandpunt is extreem marginaal. Gewoon afschrijven van Khadaffi propaganda. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Degenen die veroveringsoorlogen steunen beschouwen degenen die opkomen voor mensenrechten als extremisten indien ze informatie geven die niet in de officiële oorlogspropaganda past. Gelukkig respecteert de moderatie de vrijheid van meningsuiting nog steeds in grote mate en kunnen er ook feiten die niet passen in het officiële verhaal een publiek vinden op dit forum. Het is niet veel in verhouding tot het verontrustend niveau van mediamanipulatie in de westerse pers, maar het is iets.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat baten kaars en bril ...
|
Citaat:
Mijn troost is dat gij NOOIT het beleid zult beïnvloeden laat staan bepalen.:-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
nog ff op de tanden bijten en we zijn weer een dictator kwijt!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je hoeft geen 'fan' te zijn van de rebellen om te zien dat Ghaddafi een gestoorde 'freak' is..een gevaar voor iedereen.. |
Citaat:
|
Citaat:
Uw grootspraak kan dat niet verbergen . |
Citaat:
|
aha uw nieuwe afbeelding maakt ALLES duidelijk... :hitler:
|
Citaat:
|
Citaat:
En nu ad rem? Als die man nuttige zaken vertelt, mag die gelijk welke avatar dragen, ook al ben ik het vaak niet met beide eens. Dat geldt voor u, maar ook voor Max Bauer. |
Citaat:
|
Citaat:
Daarom hadden "we", dwz de NAVO, ons daar helemaal niet moeten gaan moeien, maar rustig vanop een afstandje de kat uit de boom moeten kijken en pas moeten ingrijpen op het ogenblik dat Ghadaffi wel een bedreiging voor de NAVO-staten zou gaan vormen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
De NAVO is een Amerikaans paard van Troje, een dekmantel om Europa koest te houden, om het vooral ook afgezonderd te houden van mogelijke grondstofrijke bondgenoten als Rusland.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat wil je beweren? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be