![]() |
Citaat:
Ik schreef : 2 Positieve discriminatie is inderdaad discriminatie. Maar deze wordt gebruikt om discriminatie tegen te gaan. Als jij een minder slechte maatregel kent, laat het ons weten.Ik zeg nergens dat ik voorstander ben van die maatregel. Dat geldt ten andere niet specifiek voor allochtonen, maar voor elke bevolkingsgroep die gediscrimineerd wordt: vrouwen, andersvaliden, holebi's, allochtonen, ouderen,... |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Integratie moet volgens jou van twee kanten komen, nietwaar artisjok? En als jij op dit forum wilt integreren, dan zul je zelf toch echt ook over de brug moeten komen. Practise what you preach zogezegd. Dus kom maar af met dat citaat + link waarnaar ik hier al vroeg. En als je dan toch citaten met links aan het opzoeken bent, dan wil ik ook de linkjes nog naar die zogenaamde dreigementen waarover je het had, of kunnen we die gewoon als leugens categoriseren? Tot jij de desbetreffende gevraagde citaten + links hebt gegeven, ben ik jou geen enkel citaat met link verschuldigd. Zorg er zelf eerst maar eens voor dat jij jouw eigen schaapjes op het droge hebt wat dat betreft en kom niet bij anderen bleiten om citaten + links. |
Citaat:
Het bedrijf waar ik werk is ook geen liefdadigheidsinstelling, toch zijn alle groepen binnen de bevolking goed vertegenwoordigd. Vrouwen, mindervaliden, ouderen, mensen van verschillende afkomst en nationaliteit. Maar we wijken af. Dit topic gaat over de integratie van Vlamingen in het buitenland. |
Citaat:
|
Citaat:
O jawel hoor, ze kennen ons als onverdraagzaam volkje. Leer er maar mee leven. |
Citaat:
Als er dus tussen de 10-12% van bepaalde allochtonengroepen in de gevangenis zitten, mag ik deze bevolkingsgroep ook bestempelen als gekend voor zijn criminaliteiten ? |
Citaat:
|
Citaat:
edit : en zelfs dan nog, voel ik me ni aangesproken :-P |
Citaat:
Ik zie ten andere niet direct waar er veralgemeend wordt. Citaat:
Je verzet je eindelijk tegen veralgemenen, en gaat nu zo overdrijven! |
Citaat:
Daarbij zouden dan ook, jouw "logica" volgend, de Grieken, Italianen, Noord-Ieren en zelfs Noren en Ieren als "onverdraagzame volkjes" gekend moeten zijn. Overigens, als je om de bronnen van deze beweringen te vinden, op de linkjes in dat artikel dat je aanhaalt, klikt, dan blijken dat lege linkjes te zijn naar niet bestaande zaken. |
Citaat:
|
Citaat:
Zou het feit dat wij in Europa op Duitsland na de meeste asielaanvragers krijgen ,nu niet net het tegenovergestelde bewijzen ? |
Citaat:
De home-page van de site naar waar gelinkt wordt. http://www.worldvaluessurvey.org/ |
Citaat:
Citaat:
Met 13% representatieven geeft Karo ons de raad om 'er maar mee te leven' met het feit dat we allemaal een slechte naam hebben...als dat geen fatalistische veralgemening is.. Kunnen we ook de cijfers eens krijgen van de verdraagzaamheid in Arabische,aziatische en Afrikaanse naties a.u.b. ? |
Citaat:
Graag de % van je "bepaalde allochtonengroep waarvan 10-12% in de gevangenis zit" Weet je wat dat betekent "in aanraking met de justitie"? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
blijkbaar weet jij ook niet wat 'in aanraking met justitie' betekent |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Wat dacht u van; geen discriminatie , ook niet omwille van het excuus dat je daarmee discriminatie tegengaat en je zo handelt omdat je niet beter kunt verzinnen?;-) |
Citaat:
Ik ben geen ambtenaar en ik heb dat nooit gezegd. Ik werk in "den privé" en toch zijn alle groepen binnen de bevolking goed vertegenwoordigd. Vrouwen, mindervaliden, ouderen, mensen van verschillende afkomst en nationaliteit. |
Citaat:
nu dacht ik serieus dat jij programmeur waart bij de sociale zekerheid of zoiets... ik heb al maanden nog amper geslapen. 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik ben geen ambtenaar. Dacht jij dat iedereen die binnen dat domein werkt, ambtenaar is. Circe toch. |
Citaat:
Mare, weerom is het topic niet ter zake doende, want de essentie is weer weggestopt onder artisjokaanse strategie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En dan, ze mogen al blij zijn dat die debielen hier een rode loper voor dat schorem uitrollen. We zullen die rode loper is weghalen en dat schorem hier buiten stampen! Dat ze in hun eigen landen gaan janken!
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....03#post5718803 Indien je een bijdrage tot de discussie wil leveren. Dit topic gaat over de integratie van Vlamingen. |
Citaat:
Dus wij moeten integreren? Wat is dat voor bullshit. Wij zorgen dat ze daar eten op hun bord hebben. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Vlamingen die honger hebben schuiven ze zelfs achteruit. |
Citaat:
Ik stelde dat wij moeten open staan, bereid zijn de "anderen" te leren kennen, want in een gesloten groep, in een groep die uitsluit kan niemand integreren. |
Citaat:
Ik post nooit vanop het werk. Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be