![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoog tijd dat het VB en de N-VA van hun mesthoop van stemmen afdalen om mee in het beleid te stappen in de federale regering. |
Citaat:
EDR was zo laf om onderhandelingen te beginnen op basis van de meer dan redelijke nota van BDW. Iedereen kon dat zo zien tijdens de diverse nieuwsuitzendingen ;-) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Men had deze nooit mogen opvoeren als mogelijk kandidaat premier. Dat heeft zijn aanvaardbaarheidsgraad als premier alleen maar verhoogd, zeker in Vlaanderen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verduidelijk gewoon eens je stelling wat er juist laf was aan het neerschieten van de nota BDW door EDR. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of dat die persoon er nu al is of niet laat ik in het midden ;-) In mijn werk-omgeving al diverse grondige structurele wijzigingen meegemaakt die allemaal ten goede zijn gekomen. Enkel het pleister-beleid liep falikant af. Om de een of andere reden ben ik eerder voorstander van een grondige herstructurering dan het geknoei dat we nu te zien krijgen ;-) |
Citaat:
Zoveel forumleden, zoveel meningen. Sorry dat ik me mengde in de discussie. Bart De Wever of Elio Di Rupo laf noemen in hun keuzes is mijn inziens ongepast. |
Citaat:
Wat ik me afvraag is hoeveel van de forumleden in een echte discussie - zo eentje in een zaal, rond een tafel dus - hun taalgebruik zouden aanpassen :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Seffens ga je hem verplichten van na te denken. |
Citaat:
|
Citaat:
Wij kiezen niet Belgisch Zoals een Duitser Duits kiest, een Fransman Frans, een Noor Noors enz. Wij kiezen Vlaams en aan de Franstalige kant kiest men Waals, NIET BELGISCH, als ge het nog niet moest weten. Dus van democratie in België, geen sprake. Ten andere, de betekenis van het woord democratie is, het volk regeert. Met een koning als staatshoofd die niet gekozen is? Doe me niet lachen. Democratie van keske schiet ja. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb bijgevolg de afgelopen dertig jaar niets anders gezien dan antidemocratie. Hoe ga ik daar mee om? Wetende dat ik steeds positie kies voor de underdog áls deze zich in het kamp van de rechtvaardigheid bevindt. Soms gefrustreerd, soms ontspannen, soms droef, soms blij maar altijd fier...en wetende dat de aller aller aller aller eerste horde die de 45% Vlaams Nationalisten ABSOLUUT moeten nemen de pluralisering is van de openbare zender.... Zolang dat niet gebeurt (en dank zij de NVA zal dat NIET gebeuren gezien de onnavolgbare prestaties van hun eigenste mediaminister) dan levert elke Vlaams Nationalist dagelijks munitie aan de Vlamingenhaters van het establishment. De dag dus dat de NVA de schade zal beginnen voelen van een vijandige regimepers zal het uiteraard al te laat zijn. edit: kijken NVA'ers niet naar de VRT? Of zijn ze tevreden dat het VB nog meer gekloot wordt door dat medium dan zijzelf? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wordt het feit dat de Vlamingen nu net de helft niet hebben niet enorm overroepen? Met ons blokkeringsrecht kunnen we elke maatregel die ons niet aanstaat toch blokkeren.
Bovendien is het de schuld van de Vlamingen zelf (Open Vld) dat er geen Vlaamse meerderheid is door Groen te dumpen. |
Citaat:
Zo is het! Immers, dank zij "de wijze staatslieden" van de traditionele partijen uit het verleden (1970) genieten de Vlamingen nu van een grendelgrondwet, waardoor een "beschermde soort", met name de Belgische Francofonen, de meerderheid "ad vitam aeternam" kunnen vleugellam maken. D.w.z. zolang een meerderheid onder de onnozele Vlamingen meent dat ze zonodig die grendelgrondwet horen te respecteren. :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ondertussen ligt uw loon toch maar hoger dan dat van de Walen. (Gesteld dat u werk heeft natuurlijk). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be