![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die beestige rechter vindt dat ook normaal: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:suqar pakt een riem: ;-) |
Citaat:
Gefrustreerde mensen moeten van zichzelf weten dat ze beter geen kinderen op de wereld zetten in de hoop dat het perfecte engeltjes zijn. Zulk een debiel is dan niet in staat recht te spreken. Maar misschien is het niet zijn gefrustreerdheid maar een cultureel gegeven dat maakt dat mensen hun kinderen daar serieus slaan. Helpen doet het alleszins niet gezien het percentage van de bevolking dat in Amerikaanse gevangenissen zit. |
Citaat:
Ik heb hier niemand zien uithalen naar de VS. Allé 1 persoon wel om precies te zijn. |
Citaat:
Maar dat gaat over de echtgenote(s) - zie 4.34 - zijn dochters daarbij gevrijwaard? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
neen dank je in mijn omgeving zit het al genoeg met zulke mafkezen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Ik ben 90% zeker, dat hij een fundamentalistische christen is. Die de Bijbel als een letterlijk, historisch document zien. Daar staan ook een hele hoop leuke straffen in hoor. |
Citaat:
Een paar tikken met een riem is overdreven maar zeker geen aframmeling. Ga maar eens vragen aan de moeders die in een vluchthuis zitten wat een aframmeling is. De vader heeft uit frustratie (nadat ie meerdere malen de dochter een preek had gegeven over illegaal downloaden) slechts een keer zijn dochter een paar tikken met de riem op de poep gegeven. Hij heeft zich daarvoor verontschuldigt bij de dochter. Meer is er niet gebeurd. Als de dochter tot bloedens toe en overal op het lichaam was geslagen dan kunnen we spreken over mishandeling. Maar dat is het geval niet. En de dochter was geen kind maar een jongvolwassen vrouw van 16 jaar die perfect in staat was om te weten wat mocht en wat niet mocht. Toch iets anders dan een kiund van 5 jaar oud. Ik wil de reactie is zien van de forumleden hier als één van hun kinderen hun gezin in gevaar brengt na meerdere keren de betreffende kind van 16 jaar gewaarschuwd te hebben. Ik durf wedden dat ze een slag in het gezicht normaal zouden vinden maar owee als een rechter uit frustratie in gelijkaardige omstandigheden een 16-jarige een paar tikken met de riem op de poep geeft. |
Citaat:
Ik durf er zowaar gif op drinken, dat hij 'zondags op de eerste rij zit, in de kerk. |
Citaat:
|
Het is niet alleen het slaan. Het is ook het taalgebruik. Smeriger dan dit is niet te vinden, en dat tegen een eigen kind.
De man hoort in een inrichting. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Omdat ik de feiten opsom ipv hysterisch gedoe. Wat u beweerd is walgelijk * KNIP *. |
Citaat:
Citaat:
Vader en moeder geven hun gehandicapte dochter 17 slagen met een riem. Tijdens en erna schelden ze haar de huid vol, al roepend en tierend. Op een bepaald punt vertrekt de vader, maar komt nog eventjes terug voor nog wat extra slagen. Gij geeft geen feiten, ge praat mishandeling goed. |
Citaat:
|
Citaat:
Niet tussen 2 volwassenen en 1 kind. |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=Wl9y3...has_verified=1 |
Citaat:
Hoe denkt ge dat ik aan het nummer 17 ben gekomen? Ik heb de slagen geteld. Gij zijt degene die hier alles probeert te minimaliseren. |
Citaat:
Het zijn 2 personen in een machtspositie versus 1 meisje dat compleet afhankelijk is van hen. |
Citaat:
Dat kunnen ze iedereen wel een aframmeling geven. Hoeveel forummers staan er in de rij??? :lol::lol: Ze moeten die pa wel eens downzetten van zijn functie. |
Citaat:
Citaat:
Reactie dochter. Citaat:
Ik vind dat toch een rare reactie nadat de rechter zoals eerder gesteld niets ontkent en juist niets verbergt. de reden waarom ze het op internet plaatste Citaat:
|
Citaat:
Illegaal downloaden wordt een pak strenger bestraft dan hier tenzij je natuurlijk een paar miljoentjes op de bank hebt staan. Dan kan je misschien de boete nog betalen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be