![]() |
Citaat:
Argumenten darentegen zijn ver te zoeken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oppositiepraat...
|
Citaat:
|
Citaat:
:roll: Wellicht waren ook Groen! en Ecolo 'niet bereid tot compromissen'? Of waarom 'mogen' die mensen thuis blijven? |
Citaat:
Wie is er dan incompetent? Waarom kunnen zij als grootste partij hun wil niet doordrukken?? |
Citaat:
|
Citaat:
Het is nog véél béter dan dat: twéé van de acht partijen die 'ja' zeiden op de nota-DR hebben op hun beurt de oppositiebanken 'mogen' opzoeken. Deze 'eer' en dat 'genoegen' hebben zij te danken aan de ondertussen legendarische compromis-bereidheid van de voorman van de liberalen :lol: Dat kon eenieder in alle objectiviteit vaststellen. |
Citaat:
Kijk: in de feiten ziet iedereen die een beetje de politiek volgt hoe ze zich als slangen en ratten hebben gedragen tav de NVA. Hun enige en uiterst efficiënte wapen vandaag is "de media"...ijzersterk...hier kunnen zij twijfel zaaien in de harten van de dommerikken, kunnen zij de VRTsossen helpen een bepaalde opinie te maken....of dacht u misschien dat zij het nu voor één keer eens eerlijk gingen spelen? :lol: |
Citaat:
Eerder een ja-maar..... |
Citaat:
Club Nunu Tongeren |
Citaat:
|
Citaat:
Het is best mogelijk dat de N-VA 'incompetent' is, al zou ik ze eerder 'te onervaren' en 'te naïef' noemen. Het is echter wél zéker dat de voorzitter van de N-VA (nog) niet kan zeggen dat 'la Belgique nous appartient'. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() De haat druipt van zijn gezicht. Zou het misschien pijn doen, of is het frustratie. Wanneer Dewael gefrustreerd raakt, dan heb ik leedvermaak. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De Wael is dus een aartsleugenaar. Er zitten er zo nog bij de blauwe mestkevers. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar hij wou niet. Door zijn schuld zitten we nu met de regering Elio Di Rupo. |
Citaat:
Dat jij geen eigen show krijgt bij de BRT is een schande. |
Citaat:
|
Citaat:
In feite reageerde hij helemaal niet inhoudelijk. Jullie lijken op het VB. Maar over die begroting had hij het nauwelijks. Hij lijkt een beetje op u maar dan toch iets beter nog. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat ze in de regering zitten is gewoon het democratisch spel. Het belgische democratische spel dan toch. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Slogantaal. |
Citaat:
Daar hebben we tenminste nog iets aan. |
Citaat:
Je moet dat natuurlijk inzien. Of niet, in jouw geval. |
Citaat:
Het enige juiste dat u zegt is dat u inderdaad geen argumenten heeft. En maak u aub niet wijs dat je objectief bent want dat bent u niet, als u dat zegt maak je jezelf onsterfelijk belachelijk. Zelfs uw samenvatting vanaf 7 juli is niet correct. De rol van de koning en dergelijke verzwijgt u. Trouwens waarom blijven jullie toch ontkennen ? Vandelanotte heeft het zelf al toegegeven. Jullie lijken wel ziekelijke pathologische leugenaars. Ik begin te denken dat jullie het nog zelf geloven ook. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
We hebben neen gezegd aan de nota Di Rupo : feit We zeiden erbij dat we bereid waren om verder te discussieren om basis van een andere nota : feit ik denk dat jij degene bent die niet goed weet wat een feit is, of op zijn minst selectief blind. |
Citaat:
|
Citaat:
De waarheid heeft zijn rechten. In alle geval zijn interview is een feit. Ik heb de indruk dat je het daar nogal moeilijk mee hebt als uw enige antwoord daarop de geloofwaardigheid van vandelanotte is. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be