![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je verder zo'n duidelijk antwoorden geeft stel ik geen vragen meer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat ziet er dus allemaal dik in orde uit. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Het gaat over de bescherming van de walvissen. Paul Watson is een van die weinige mensen die het verschil maken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik begrijp niet waarom een aantal mensen in discussies hier met zoveel graagte onder een minimum aan intellectuele hygiëne uitzakken. Ze vinden dat om de een of andere reden leuk. Waarom zouden internationale overeenkomsten rekening houden met mijn subjectieve emoties?:roll: |
Citaat:
Japan heeft geen internationale afspraken gemaakt over walvisjacht. |
Citaat:
en desinformatie Citaat:
|
Citaat:
Bovendien zijn zulke protesten compleet contraproductief, want de Japanse overheid kan simpelweg zeggen dat die Sea Shepherds een bende piraten zijn en dus kunnen ze door de publieke opinie gerust genegeerd/verafschuwd worden. Dan liegt de Japanse overheid niet eens, want als een of andere Somaliër aan boord van een varend schip kruipt, dan is hij ook een piraat. Maar we hebben hier toch iemand op het forum rondlopen die is meegevaren met die gasten? Deepeco. Als die representatief is voor die organisatie (en ik denk dat wel), dan hou ik mijn hart vast. |
Citaat:
Die vent kan iets en betekent iets. Iets belangrijks en iets goeds. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://lmgtfy.com/?q=Paul+Watson+shot |
Citaat:
Ze doden ze niet eens, ze laten ze langzaam sterven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zal anders ook eens cijfers geven: http://www.southernfriedscience.com/?p=5894 Zelfs Sea Shepherd zelf heeft het niet eens over 85%. |
Citaat:
|
Citaat:
Eerste lezerscommentaar op je link: Citaat:
|
Citaat:
EDIT: ja, die lezerscommentaren lijken mij zeer objectief. |
Citaat:
|
Een aantal soorten walvissen voedt zich met plankton. Plankton zet CO2 om in O2. Veel meer dan bomen doen.
Dus: hoe minder walvissen, hoe minder CO2. |
Citaat:
Hij is binnen d e wet bezig, de jappen overtreden internationale overeenkomsten en zijn illegaal bezig |
Citaat:
Ik zei het al, met een gecontroleerde vangst zou hij mss nog ergens een legitiem jobke kunnen hebben dat toezicht houdt, meer nu is héél die ploeg fout bezig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Lees nog is wat er in de draad al gezegd is, dan zal je merken dat ik net een controleerbare manier bepleit... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Uwen SS is een hoop gekken bijeen die denken dat ze goed bezig zijn maar in werkelijkheid opstomen naar een natuurramp. PW (je hebt graag agkortingen) is een omhooggevallen goeroe die dank zij de adoratie van z'n hoopje zoetwaterhippies nu denkt dat hij alles kan en mag... In werkelijkheid speelt die wacko ten eerste met mensenlevens, ten tweede met een steeds wederkerende mogelijkheid tot een natuurramp en ten derde met de wetgeving. Nogmaals, wat hij (en jij) doet is er voor zorgen dat die dieren boinnenkort ook door stropers allerhande aangepakt gaan worden. Dat gaat het resultaat zijn van z'n piraterij. Veel beter (ook voor de dieren) zou het zijn als er een gecontroleerde vangst zou zijn waarbij internationale waarnemers (waaronder zelfs PieWie) de boel in de gaten houden. Zo kan men zelfs de jachtgebieden afbakenen en aanpassen aan de walvissen zelf. Maar neen, het is zo stoer om cowboy te spelen en vooral om sympathie te hebben na het zien van een paar docu's... Help de walvissen, houd de sea shepperd in de haven... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be