Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   drukte voor niets, toneel. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=164558)

guido 007 12 december 2011 10:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 5855856)
Het zou wel kunnen dat Jambon zat was. Zijn gezicht zag er ook zo naar uit.

Jambon was duidelijk niet zat.
Ik heb hem zaterdagnamiddag nog ontmoet, de man was doonuchter.
De N-VA heeft het ook niet nodig om zich moed in te drinken, hetgeen je van Dewael duidelijk niet kan zeggen.

guido 007 12 december 2011 10:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 5855887)
Iemand die dronken is kan niet zo voortreffellijk speechen als Dewael deed. De antwoorden van Jambon daarentegen...

Voortreffelijk ... :lol:

guido 007 12 december 2011 10:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door freelancer (Bericht 5855974)

Wat vindt U van deze mens zijn gelaatsuitdrukking? :lol:

Snakkend naar een nieuwe pint of iets sterkers.

guido 007 12 december 2011 10:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 (Bericht 5856059)
Dit is een typische angst reflex. Heeft men hier dan nog altijd niet door dat de franstaligen hun grootste hefboom kwijt zijn ? Behalve in de zes kunnen ze niet meer gaan grossieren in franstalige stemmen in de vlaamse rand. Puur elektoraal bekeken is de rand dus niet meer interessant voor franstalige politici die op franstalige lijsten opkomen. Tenzij er eentje zo slim is op een vlaamse lijst een plaatsje te vinden :lol: Waarom zouden franstalige politici nog veel moeite doen voor hun franstalige ex-kiezers ?
Toon toch eens wat ruggegraat, Ben Weyts, en profileer je niet zo als weekdier.

Toch is er nog steeds veel te halen voor de franstaligen, zelfs als ze niet verkozen zijn tellen hun stemmen mee voor.

Tommm 12 december 2011 11:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 (Bericht 5858062)
Jambon was duidelijk niet zat.
Ik heb hem zaterdagnamiddag nog ontmoet, de man was doonuchter.
De N-VA heeft het ook niet nodig om zich moed in te drinken, hetgeen je van Dewael duidelijk niet kan zeggen.

Ik heb al gemerkt dat je er wel fier op bent dat je de NVA "leiders" regelmatig ontmoet he. ;-)

guido 007 12 december 2011 11:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tommm (Bericht 5858079)
Ik heb al gemerkt dat je er wel fier op bent dat je de NVA "leiders" regelmatig ontmoet he. ;-)

Is daar iets mis mee misschien?

Tommm 12 december 2011 11:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 (Bericht 5858084)
Is daar iets mis mee misschien?

Nee hoor, ik vind jouw name-dropping gewoon amusant, no offence...

peter1962 12 december 2011 11:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 (Bericht 5858068)
Toch is er nog steeds veel te halen voor de franstaligen, zelfs als ze niet verkozen zijn tellen hun stemmen mee voor.

Dat zal niet meer mogelijk zijn, aangezien ze enkel nog op vlaamse lijsten kunnen stemmen. (ik spreek niet over de zes maar over de rest)
Keuze zal simpel zijn : stemmen op vlaamse lijst, of thuisblijven

vlijmscherp 12 december 2011 12:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 (Bericht 5858103)
Dat zal niet meer mogelijk zijn, aangezien ze enkel nog op vlaamse lijsten kunnen stemmen. (ik spreek niet over de zes maar over de rest)

Voor efkes dan. Ondertussen blijven ze werken aan plan B:
http://www.knack.be/opinie/columns/r...0017409997.htm

Citaat:

‘Er zijn belangrijker zaken dan B-H-V, zoals de sociale zekerheid,’ zegt Di Rupo. Waarop Maingain repliceert: ‘Maar geloof je echt dat zulke toegevingen over B-H-V dit land zullen redden voor tien of twintig jaar?’ En dan komt het verrassende antwoord van Elio Di Rupo: ‘Nee, maar we moeten een keuze maken. En na het institutionele akkoord, de dag erna, zullen de Franstaligen samen werken om over Plan B te praten. Dat is een zekerheid.’

stropdrager 12 december 2011 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 (Bericht 5858103)

Er zullen nog steeds Franstalige lijsten opkomen in Vlaams-Brabant. Niet vergeten dat voor de gecoöpteerde Franstalige senatoren er gewoon rekening gehouden wordt met de behaalde stemmen in Halle-Vilvoorde

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be