Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Moordpartij in Luik: communautair !! Je leest het goed: communautair. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=164784)

Dirk A 16 december 2011 21:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V (Bericht 5867203)
Ah, ja, miljoenen mensen bepalen wat de media tonen...

(Nu ga jij dat op de één of andere manier proberen aan te tonen om toch niet toe te geven dat je bewering belachelijk was.)

Bovendien is het niet hebben van gemiddelde verschillen tussen de inwoners van twee gebieden bijna 100% zeker onmogelijk. Je gaat ook gemiddelde verschillen zien als je België verticaal in tweeën deelt. Als je dat woord 'gemiddeld' echter weglaat, dan ben je zwaar aan het liegen. Die gemiddelden bestaan wel degelijk uit individuele mentaliteiten die niet streek-, volk- of wat dan ook gebonden zijn.

Er bestaat geen verschil tussen Noord en Zuid. Beide regio's stemmen op dezelfde politieke ideeën. Politieke impasses bestaan niet tussen beide regio's. En de nieuwe regering is gevormd na een maand onderhandelen.
;-)

Henri1 16 december 2011 21:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 5864850)
en 't is niet de flamingante Schoofzak die het zegt:

http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20111215_031

titel: Vermassen: 'Onbegrijpelijk dat Amrani kon vrijkomen'

bedoelde tekst:

Punt van discussie: moet er nog zand zijn ?

Pure nonsens en leugens.

Robinus V 16 december 2011 22:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snerror (Bericht 5867944)
Blij dat je akkoord gaat. Ik reageerde gewoon op de post van Robinus V, die het helemaal niet over de moordenaar had.
Die moordenaar heeft overigens niets met VL/WAL of allochtoon/autochtoon te maken.

Een zogenaamd mentaliteitsverschil wordt als een factor aangehaald die dit alles mogelijk gemaakt heeft. Ik bekritiseer die walgelijke bewering. Jij bekritiseert mijn kritiek. Nu niet schijnheilig doen, a.u.b. Als je niet achter die walgelijke gedachten staat, dan mag je jouw uitspraken direct wanneer je ze doet nuanceren in plaats van die walgelijke stellinginname onrechtstreeks te verdedigen.

Niet nuanceren is een vorm van liegen. De stelling dat er een mentaliteitsverschil is tussen Vlamingen en Walen is bijgevolg ook een leugen. En zo zijn er nog veel meer Vlaams-nationalistische leugens die hier frequent verschijnen.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dirk A (Bericht 5868013)
Er bestaat geen verschil tussen Noord en Zuid.
;-)

Het noorden ligt ten noorden van het zuiden en het zuiden ligt ten zuiden van het noorden. Dat is het verschil. Als ik in Wallonië ga wonen, heb ik nog exact dezelfde mentaliteit, ideeën, opvattingen, ... Het zijn dan ook zaken die individueel zijn en niet bepaald worden door toevallig op een bepaald stuk grond impulsen te ondergaan.

Stefanie 16 december 2011 22:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manuel (Bericht 5865236)
Ik ben onder de indruk. Waarom vertellen al die mannen die zo goed weten dat iets zou gebeuren als het gebeurd is, en het zo goed kunnen uitleggen waarom het gebeurd is, nooit dat het zal gebeuren, voor het gebeurt ?
Dat zou toch wel veel handiger zijn, en veel besparen, nee ?

:roll::roll::roll: Vlaams belang heeft de afgelopen jaren niets anders gedaan. En daarvoor Vlaams blok. Maar zij vliegen achter een schutskring, mogen nauwelijks op TV komen... Wie het zegt, dreigt zijn werk te verliezen... Wie dat zegt wordt uitgescholden en krijgt een hele hoop verbale agressie over zich heen... En iedereen vindt dat maar normaal.

Stefanie 16 december 2011 22:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manuel (Bericht 5865310)
Waarom, als alles toch zo voorspelbaar is, en als het allemaal te voorzien is en zo, waarom heeft Vermassen dan niets gedaan om het te voorkomen ?
Blijkbaar weten al die zelfverklaarde experts precies uit te leggen dat iets gebeurd is als het gebeurd is en waarom het gebeurd is en waarom ze wisten dat het zou gebeuren. Waarom doen ze er dan niets aan voordat het gebeurt ? Moet Vermassen dan eigenlijk niet aangeklaagd worden voor het niet verlenen van hulp aan mensen in nood ?
Ik herinner me vaag ook een zaak niet zo lang geleden, in Vlaanderen, waar, als ik mij niet vergis, 2 jonge mensen vermoord werden, omdat politie en justitie heel erg onoppervlakkig tewerk zijn gegaan. Maar ik kan ook gewoon een sterke indruk van mij zijn.
D�*t er iets grondig mis is, en d�*t er moet nagedacht worden over straf, strafuitvoering en strafvermindering is evident en onvermijdelijk, maar eigenlijk beweren dat de slachtoffers het maar moeten weten, omdat het in Wallonië is en dat dat daar te verwachten valt, tja.... De Waalse zeehaven Antwerpen is ten slotte niets voor niets gekend als draaischijf van de internationale illegale wapenhandel, nietwaar ?

Moesten meer mensen willen luisteren naar Vlaams belang... Zij hebben het al zo dikwijls gezegd...

Stefanie 16 december 2011 22:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Traianvsdecivs (Bericht 5865373)
Opmerkelijk dat vermassen juist op NL televisie zo openhartig durft zijn. Ik heb het niet echt voor zijn mediageil gedrag maar ik ben ervan overtuigd dat hij als ervaringsdeskundige wel zo zijn redenen heeft om tov de vrt ea veel gematigder te zijn. Zowel op communautair vlak als op vlak van allochtonen"problemen".

De VRT, dat zijn RADIKALE Belgisch NATIONALISTEN, met 'n stomme schutskring rond Vlaams belang en alles wat Vlaamsgezind is. In Nederland hebben ze het "poldermodel", daar willen ze over alles spreken. In Nederland zeggen ze 't zoals het is.

Stefanie 16 december 2011 22:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door job (Bericht 5865519)
In Nederland is men het gewoon om 'opener' te zijn in een TV-interview.
Er heerst dan ook geen angst -in tegenstelling tot in B- om onmiddellijk voor racist uitgemaakt te worden, om uitgescholden te worden of om uitgesloten te worden van een debat als je mening hen niet aanstaat.

Inderdaad. Dat bedoelde ik daarnet. Een Nederlander zegt het zoals het is, gewoonlijk toch. Weet niet of er uitzonderingen zijn...

De VRT, dat zijn Belgisch nationalisten en dan moet je heel erg oppassen voor je je mond opendoet. Of je vliegt bij Vlaams belang achter de schutskring. En VTM is niet veel beter.

Stefanie 16 december 2011 22:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 5865825)
Wie zegt dat ze dat niet deden ?

Juist. We zijn maar al te vaak gewaarschuwd. Maar ja, met al die censuur op de VRT en op VTM...

Robinus V 16 december 2011 23:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie (Bericht 5868249)
Juist. We zijn maar al te vaak gewaarschuwd. Maar ja, met al die censuur op de VRT en op VTM...

Als ik even vatbaar was voor complottheorieën als de meesten op dit forum, dan zou ik beweren dat de VTM sponsoring krijgt van Vlaams-nationalisten.

Had je nu echt vijf posts nodig om al die dingen te zeggen?

Stefanie 16 december 2011 23:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V (Bericht 5868262)
Als ik even vatbaar was voor complottheorieën als de meesten op dit forum, dan zou ik beweren dat de VTM sponsoring krijgt van Vlaams-nationalisten.

Had je nu echt vijf posts nodig om al die dingen te zeggen?

Het staat zwart op wit bij de VRT. Daar mogen ze het Vlaams belang niet behandelen zoals de andere partijen. Dat mag daar niet. Het is een feit dat het Vlaams belang de mond gesnoerd wordt en dat de VRT en VTM censureren. Dat is de realiteit. De hele media censureert trouwens, op hier en daar een uitzondering na.

captain jack 17 december 2011 04:15

Citaat:

'Geen verschil in strafbeleid tussen Vlaanderen en Wallonië'

Cijfers van het Nationaal Instituut voor Criminalistiek en Criminologie lijken Mary alvast gelijk te geven. Uit die cijfers blijkt dat de strafuitvoeringsrechtbank van Gent in 2009 het minst soepel was om een voorwaardelijke invrijheidstelling toe te staan. Slechts 13,9 procent van de aanvragen kreeg een positief gevolg. Het jaar voordien kreeg nog 20,4 procent een positief gevolg.

Antwerpen is het soepelst, met 34,5 % positieve antwoorden, een cijfer dat verklaard kan worden door het specifieke gevangenisprofiel van Antwerpen. Daar zitten heel wat kort gestraften die sneller in aanmerking komen voor voorwaardelijke invrijheidstelling.

Ook Brussel zit met 27,6% boven het nationale gemiddelde van 23,4. Eén jaar eerder kreeg in Brussel nog 23,8 procent van de aanvragen een positieve beslissing.

Bergen en Luik scoren met respectievelijk 18,8% en 19,6% positieve antwoorden lager dan het gemiddelde. Ook de strafuitvoeringsrechtbank van Luik werd strenger in 2009: in 2008 kreeg daar nog 26 procent van de aanvragen een positief gevolg.
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20111216_134

Snerror 17 december 2011 06:01

Die statistieken gaan ook over kleine criminaliteit, en iedereen weet dat de gevangenissen vol zitten. Iemand als Amrani zou ik Vlaanderen nooit vervroegd vrijkomen.

artisjok 17 december 2011 07:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 5864932)
Dat is inderdaad waar. Maar dat neemt niet weg dat Vermassen een onweerlegbaar feit opnieuw heeft onderstreept. Een feit dat ook onze vlaamse Belgicisten met alle macht pogen te ontkennen en onder de mat te vegen: La Belgique is géén natie maar een tweelandenstaat. Op zowat alle vlakken kijken Vlamingen en Franstaligen een andere kant op.

En dan maar zitten zemelen over het "cultuurverschil" tussen Nederland en Vlaanderen dat, opnieuw volgens het oordeel van onze Belgicisten en ook een gedeelte van de Vlaamsgezinden, zogezegd "onoverbrugbaar" is. Meer nog, er zijn pipo's die het zo ver drijven te staan zeveren dat Vlamingen dichter bij Walen staan dan bij Nederlanders. Komaan zeg, een beetje ernstig blijven!

Welk onweerlegbaar feit?

artisjok 17 december 2011 07:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander (Bericht 5865045)
Ja, de zaak is communautair in die zin dat "onze" politici heel de tijd met communautaire prietpraat bezig zijn i.p.v. met het deftig besturen van België.

Inderdaad.
Al tientallen jaren is men bezig om justitie te hervormen.
En er is nog niets van in huis gekomen.

artisjok 17 december 2011 08:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snerror (Bericht 5868434)
Die statistieken gaan ook over kleine criminaliteit, en iedereen weet dat de gevangenissen vol zitten. Iemand als Amrani zou ik Vlaanderen nooit vervroegd vrijkomen.

Neen, hoor, die statistieken gaan over alle criminaliteit.

Dat mijnheer Van Aelst om het even welke onzin uitkraamt, wordt nogmaals bevestigd. Van mijnheer Vermassen verwondert het me dat hij zich zo laat leiden door "zijn indruk".

rookie 17 december 2011 09:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5868459)
Inderdaad.

inderdaad en waarom? omdat Franstaligen en Vlamingen een totaal andere visie hebben op het probleem. uw vraag van vorige post (93) meteen beantwoord

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5868462)
Van mijnheer Vermassen verwondert het me dat hij zich zo laat leiden door "zijn indruk".

met andere woorden zolang hij iets zegt dat u welgevallen is, is het een goeie. Dat hij die mening enkel op een buitenlands kanaal verkondigt zegt meer over de openheid van de binnenlandse kanalen dan over Vermassen

artisjok 17 december 2011 09:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rookie (Bericht 5868491)
inderdaad en waarom? omdat Franstaligen en Vlamingen een totaal andere visie hebben op het probleem. uw vraag van vorige post (93) meteen beantwoord

Neen, omdat ze zich liever bezighouden met onbenulligheden als wie moet waar welke taal spreken. Omdat justitie steeds stiefmoederlijk behandeld wordt.

Kan je concreet weergeven wat die verschillende visie is?

Citaat:

met andere woorden zolang hij iets zegt dat u welgevallen is, is het een goeie. Dat hij die mening enkel op een buitenlands kanaal verkondigt zegt meer over de openheid van de binnenlandse kanalen dan over Vermassen
Neen, als iets gezegd wordt, gebaseerd op ware feiten, bevalt het me.

Snerror 17 december 2011 09:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5868462)
Neen, hoor, die statistieken gaan over alle criminaliteit.

Dat mijnheer Van Aelst om het even welke onzin uitkraamt, wordt nogmaals bevestigd. Van mijnheer Vermassen verwondert het me dat hij zich zo laat leiden door "zijn indruk".

Bemerk het woordje 'ook'. Ze zouden zware criminele feiten er uit moeten filteren.

artisjok 17 december 2011 10:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snerror (Bericht 5868507)
Bemerk het woordje 'ook'. Ze zouden zware criminele feiten er uit moeten filteren.

Waar moet ik het woordje "ook" bemerken?

Snerror 17 december 2011 10:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5868523)
Waar moet ik het woordje "ook" bemerken?

Die statistieken gaan ook over kleine criminaliteit. Die zouden ze er uit moeten filteren.

artisjok 17 december 2011 10:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snerror (Bericht 5868524)
Die statistieken gaan ook over kleine criminaliteit. Die zouden ze er uit moeten filteren.

Is je standpunt dan dat voor het strafbeleid er voor kleine criminaliteit geen verschillen zijn, maar mogelijk wel voor grote criminaliteit?

Everytime 17 december 2011 11:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie (Bericht 5868231)
De VRT, dat zijn RADIKALE Belgisch NATIONALISTEN, met 'n stomme schutskring rond Vlaams belang en alles wat Vlaamsgezind is. In Nederland hebben ze het "poldermodel", daar willen ze over alles spreken. In Nederland zeggen ze 't zoals het is.

Kan de N-VA zich niet op de VRT uiten? Ze zijn ook Vlaamsgezind maar tenminste voor een dialoog. Ik zie niet echt een Dewinter of een Annemans hetzelfde als De Wever doen en met dit bedoel ik de grote interview van die laatste op RTL-TVI.

Xenophon 17 december 2011 12:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door captain jack (Bericht 5868432)

Citaat:

Antwerpen is het soepelst, met 34,5 % positieve antwoorden, een cijfer dat verklaard kan worden door het specifieke gevangenisprofiel van Antwerpen. Daar zitten heel wat kort gestraften die sneller in aanmerking komen voor voorwaardelijke invrijheidstelling.
In Antwerpen is niet eens een gevangenis voor kort gestraften. En voor diegenen die nu denken, de Begijnenstraat?
Dat is geen gevangenis, dat is een huis van bewaring, voor mensen in voorarrest, die vallen niet in die cijfers, vermits ze niet eens veroordeeld zijn. Die passeren dus geen uitvoeringsrechtbank.

Elbow 17 december 2011 14:49

Citaat:

Nordine Amrani’s facebook had links naar orthodox islamitische sites
Ingediend door copywriter op 15 december, 2011 - 12:44. Media
België, december 2011

De dader van de aanslag in Luik Nordine Amrani, had op zijn nu niet meer toegankelijke facebookpagina links staan naar uitgesproken orthodox-islamitische sites zoals ‘Prêche en Islam’, ‘Un-avennir Meilleur-Insha’allah’ en ‘Anasheed c’est ici’.
Op Prêche en Islam is ondermeer te lezen dat een vrouw die geen hoofddoek draagt Allah’s geboden niet eerbiedigt, waardoor ze zal belanden in het eeuwige hellevuur.
Anasheed c’est ici is een website van Zakir Naik, president van de Islamic Research Foundation. Canada en Engeland weigerden hardcore islamist Naik afgelopen jaar een inreisvisum. Naik vindt dat moslims hun vrouw mogen slaan.
http://www.nieuwreligieuspeil.net/node/4528

Wel, wel, vandaar dat de pers er als de kippen bij was om te benadrukken dat het geen moslim was.

Cynara Cardunculus 17 december 2011 14:52

Doorlopen mensen, we hebben niks gehoord.

Niks aan het handje ... niks moslim en niks jihad.

http://www.youtube.com/watch?feature...&v=EoKG3jMTODA

filosoof 17 december 2011 14:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 5865009)
Het is wachten tot de eerste die Vermassen ervan beschuldigd een notaire Vlaams Nationalist te zijn...

Ik ben het er trouwens niet mee eens. Ook in Vlaanderen zijn ze veel en veel te laks op het vlak van justitie.

die Vermassen is gewoon een aandachtshoer: 'Geen verschil in strafbeleid tussen Vlaanderen en Wallonië'

Pericles 17 december 2011 14:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 5869057)

Het is misschien een domme vraag , maar ik wil zekerheid , waren dat beelden van het moment van de aanslag in Luik ?

filosoof 17 december 2011 15:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 5869057)

dikke zever, gewoon een internetkruisvaarder.

born2bewild 17 december 2011 15:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5868459)
Inderdaad.

dank u PS, dank u CD&V (RIP)

born2bewild 17 december 2011 15:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 5869066)
die Vermassen is gewoon een aandachtshoer: 'Geen verschil in strafbeleid tussen Vlaanderen en Wallonië'

dikke zever

suqar_7loe 17 december 2011 15:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild (Bericht 5869090)
dikke zever

U vergist zich.

gehuigert 17 december 2011 15:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild (Bericht 5869090)
dikke zever

Cijfers zijn zever, indrukken zijn ftw?

Frost 17 december 2011 15:04

Het gaat hier toch niet om racistische motieven, aangezien hij een jonge moslim heeft neergeknald zoals ik al eerder zei gewoon een zot die door een zware blunder van justitie is vrijgekomen.

Een collega van mij is een tweetal jaar geleden overvallen en hardhandig aangepakt door een soort jongerenbende. Al zijn bezittingen weg kneuzingen en wonden aan het gezicht. Een zestal minderjarigen tegen één persoon. De politie heeft ze allemaal kunnen vatten. Aangezien het nog om minderjarigen gaat zijn de strafmaatregelen natuurlijk verwaarloosbaar. Maar het beste moet nog komen. Een justitieassistent of maatschappelijk werker stelt dan voor dat je als slachtoffer praat met de daders om jawel de plooien glad te strijken!! Bij justitie zijn ze helemaal zot geworden.

filosoof 17 december 2011 15:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door den dinges (Bericht 5866938)
Tegenwoordig komen de zware wapens die je in het illegaal circuit kan vinden direct uit Lybië. De bendes rebellen aldaar hebben de hand gelegd op grote wapenvoorraden van wijlen Kolonel Kadaffi, en verpatsen deze vrolijk aan de maffia, juist overzee, volgens dezelfde wijze waarop illegale migranten Europa binnen gesmokkeld worden. Daarom knallen alle kleine en grote misdadigers in West Europa er de laatste dagen zo op los met Kalachnikovs ( zie de laatste weken in Marseille waar onderandere en polietieagent doodgeschoten werd door dieven die een autokoffer vol diepvriesvoedsel gestolen hadden ! ). De Kalach' kost plusminus 300 euros in Marseille, en ligt dus in het bereik van gelijk wie.

En hoeveel 'souvenirkes' werden door geälliëerde troepen vandaar meegebracht?
Hoeveel 'souvenirkes' werden door geälliëerde troepen uit Ex-Joegoslavië meegebracht?

Cynara Cardunculus 17 december 2011 15:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 5869068)
Het is misschien een domme vraag , maar ik wil zekerheid , waren dat beelden van het moment van de aanslag in Luik ?

als je het linkje volgt, zie je rechts nog andere beelden. Ik ga ervan uit dat het over Luik gaat ja.

filosoof 17 december 2011 15:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gehuigert (Bericht 5869095)
Cijfers zijn zever, indrukken zijn ftw?

Ach, weet je, Bjorn doet zijn best.
Die jongen werkt zich in 't zweet om dat te bedenken.
Meer moet daar niet over gezegd worden.

Cynara Cardunculus 17 december 2011 15:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frost (Bericht 5869096)
Het gaat hier toch niet om racistische motieven, aangezien hij een jonge moslim heeft neergeknald zoals ik al eerder zei gewoon een zot die door een zware blunder van justitie is vrijgekomen.

Een collega van mij is een tweetal jaar geleden overvallen en hardhandig aangepakt door een soort jongerenbende. Al zijn bezittingen weg kneuzingen en wonden aan het gezicht. Een zestal minderjarigen tegen één persoon. De politie heeft ze allemaal kunnen vatten. Aangezien het nog om minderjarigen gaat zijn de strafmaatregelen natuurlijk verwaarloosbaar. Maar het beste moet nog komen. Een justitieassistent of maatschappelijk werker stelt dan voor dat je als slachtoffer praat met de daders om jawel de plooien glad te strijken!! Bij justitie zijn ze helemaal zot geworden.

Ze doen rare dingen.
Op een verjaardagsfeestje waren alle vriendjes en vriendinnetjes uitgenodigd. Toen bleek dat de jarige haar spiksplinternieuwe GSM gestolen was (binnenshuis dus).

Aangifte gedaan etc...
Later GSM teruggekregen: de minderjarige dader was gevat en kreeg een tweede kans of zoiets. Het slachtoffer mocht daarom niet weten wie binnen haar vriendenkring dus de GSM-pikker was.... dat zou hem een trauma kunnen bezorgen zie je.

Pericles 17 december 2011 15:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 5869114)
Ze doen rare dingen.
Op een verjaardagsfeestje waren alle vriendjes en vriendinnetjes uitgenodigd. Toen bleek dat de jarige haar spiksplinternieuwe GSM gestolen was (binnenshuis dus).

Aangifte gedaan etc...
Later GSM teruggekregen: de minderjarige dader was gevat en kreeg een tweede kans of zoiets. Het slachtoffer mocht daarom niet weten wie binnen haar vriendenkring dus de GSM-pikker was.... dat zou hem een trauma kunnen bezorgen zie je.

Dreigen klacht met burgerlijke partijstelling neer te leggen tegen de politie. Ze zullen u de identiteit van de dader dan wel bezorgen. :-D:-D

filosoof 17 december 2011 15:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elbow (Bericht 5869049)
http://www.nieuwreligieuspeil.net/node/4528

Wel, wel, vandaar dat de pers er als de kippen bij was om te benadrukken dat het geen moslim was.

Nordine Amrani ne parlait pas arabe, n’était pas musulman et se sentait Belge(14/12/2011) maar René de Haas weet 't beter?

artisjok 17 december 2011 16:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild (Bericht 5869089)
dank u PS, dank u CD&V (RIP)

De ministers van justitie van de laatste 50 jaar :
1960-1961 Albert Lilar (liberaal)
1961-1965 Piet Vermeylen (BSP)
1965-1968 Pierre Wigny (PSC)
1968-1973 Alfons Vranckx (BSP)
1973-1977 Herman Vanderpoorten (PVV)
1977-1980 Renaat Van Elslande (CVP)
1980 Herman Vanderpoorten (PVV)
1980-1981 Philippe Moureaux (PSB)
1981-1988 Jean Gol (PRL)
1985-1988 Georges Mundeleer (PRL) (staatssecretaris)
1988-1995 Melchior Wathelet (PSC)
1995-1998 Stefaan De Clerck (CVP)
1998-1999 Tony Van Parys (CVP)
Vanaf 2000

1999-2003 Marc Verwilghen (VLD)
2003-2007 Laurette Onkelinx (PS)
2007-2008 Jo Vandeurzen (CD&V)
2008-2011 Stefaan De Clerck (CD&V)
2011-heden Annemie Turtelboom (VLD)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_v...s_van_Justitie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be